petak, 27. siječnja 2017.

Kako osvježiti izgled svoje sobe?

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post☺ Za danas sam vam pripremila jedan post vezan za room decor, a radi se o nekim jednostavnim načinima kojima možete barem malo promijeniti izgled svoje sobe. Svi su jako jednostavni zato što ni ja nemam baš neku mogućnost da sama promijenim razmještaj sobe, tako da..krenimo!

P.S. ispričavam se što su slike slikane blicem, ali većinom sam to slikala navečer tako da..

1. Promijenite posteljinu
Mislim da krevet nekako najviše utječe na izgled sobe tako da kada promijenite posteljinu i soba dobije neki drugi izgled. Ja volim da mi je krevet u nekim nježnim plavim nijansama i takav je najčešće, ali sad sam se odlučila za nešto šareniju varijantu. Ovu posteljinu mi je kupila mama i ona po sebi ima neko cvijeće, a druga strana je na prugice. 

2. Napravite nešto sa zidovima
Moji zidovi nikad nisu prazni, volim imati nešto polijepljeno gore čisto da ne izgleda preprazno. Postere sam nekako prerasla, ne sviđaju mi se više baš, ali imam još neke na vratima, ali oni su tu jer mi se ne sviđaju vrata. Uglavnom, znate da jakoo volim citate tako da ih ima i po mojim zidovima. Ovdje kraj kreveta imamo naljepnicu na kojoj piše While there's life, there's hope i to je divan citat. Pokraj toga imamo mali 'kolaž' mojih omiljenih citata koji još nije gotov do kraja, ali ti citati me uvijek inspiriraju i ohrabruju. Neki od njih su Do all things with love, Too weird to be cool, not weird enough to be artsy i još dosta njih. 
Ispod toga se nalazi jedan papir na koji sam stavila sve ulaznice, karte i tako neke uspomene koje volim čuvati. Tu je nešto od kina, Gardalanda, zoološkog itd.


3. Presložite police
Nakon nekog vremena vjerujem da svima dosadi isti raspored na policama pa je pravo vrijeme da ih presložite, napravite nešto novo ili jednostavno samo maknete sve što vam ne treba. Ovdje ću vam pokazati prije i poslije slike, da vidite kako sam ja to promijenila. Na prvoj polici mi se nalazi ova etaža koja mi se jako sviđa i napokon sam ju dobila. Na nju sam stavila neke parfeme, sunčane naočale, prstenje i narukvicu. Iza se nalazi odstranjivač laka za nokte i slika s vjenčanja. Na polici ispod nalaze se dvije slike, šminka koju ne koristim tako često, prije je stajala u neseseru, ali sad sam ju stavila tako. Tu se još nalazi i jedna ogrlica u kutijici. I na donjem dijelu te police imamo moj kofer sa šminkom i tu šminku baš ne koristim, malo ogledalo, kutijica sa stvarima za održavanje noktiju i karte. 
Na slici vidite i kako mi je to izgledalo prije. 

I polica ispod izgleda ovako:

Sada ću vam pokazati kako sam to uredila jednu komodu ili ormarić, kako god. Pokazat ću vam samo gornji dio zato što dolje imamo još tri police, ali one su pune papira i tako nekih običnih stvari, tamo doslovno držim sve. 
Stavila sam ovdje teglicu uspomena, bookmarker, srce u kojem držim gumice za kosu, ogledalo za šminkanje, kutijicu i ovu malu vrećicu za nakit, kremu za ruke i teglicu s lakovima. Želim da mi taj dio bude onako jednostavan i uredan, ali to uvijek propadne i na kraju se tu nađe svašta. 

I to su sve moje ideje, nadam se da vam se sviđa i čujemo se♥

Broj komentara: 18:

  1. Super ideje.Meni se moja soba nikako ne sviđa,koliko god je čistila, za dan je ponovo džungla.Vjerovatno ću probati neki od ovih savjeta.:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. AJMEE PREDOBROO
    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Ideje će mi baš pomoći jer uskoro planiram osvježiti izgled svoje sobe za koju se nadam da će biti preljepa kao i tvoja *-*
    Novi post: This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Soba ti je predivna i jako mi se sviđa ideja sa zidom haha. Ja bih isto uskoro trebala svoju srediti i nadam se da i hoću haha. Sjajan post! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajan post, odlične ideje!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: https://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajno! Odlične ideje, moram definitivno ovo da probam! Post ti je predivan kao i slike! ☺

    Moj link bloga : http://broken55.blogspot.rs/?m=0
    Ako možeš pogledaj post gde pitam za pomoć, hvala! ☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Petra draga, predivan post! Zaista bih se složila sa svim što si rekla, te moram dodati da si mi dala ogromnu ideju i motivaciju da i sam preuredim svoju sobu! Tvoja izgleda fenomenalno.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, drago mi je što ti se sviđa♥

      Izbriši
  8. Jako mi se dopadaju ideje! Soba zbilja izgleda jako uredno i kreativno. Citati na zidovima su definifivno nesto sto i sama zelim :)
    Hvala na inspiraciji!
    Novi post: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicne ideje. Post ce mi jako koristiti jer imam malu sobu pa ne mogu imati namjestaj kako zelim pa ovako male promjene jako utjecu na izgled. Svida mi se kako si preslozila police. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši