srijeda, 18. siječnja 2017.

Makeup Brushes Review

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Prvo bi se htjela zahvaliti na 200 sljedbenika što je predobro, jako sam sretna zbog toga i hvala vam puno, divni ste. Sjećam se da sam o tome maštala još onda kad sam imala nekih 30 i to mi se činilo gotovo nemoguće, ali eto nas sad ovdje☺
Za danas sam vam pripremila recenziju četkica za šminkanje koje ste vidjeli u nekom od mojih prošlih postova. Naručila sam ih s Zafula, a ako vas zanima cijeli set možete pogledati ovdje.

Neću vam pisati o svim četkicama zato što ih nisam sve zadržala za sebe, ali ću vam napisati što mislim o ovima koje imam. Četkice su jako povoljne (11$) i oduševljena sam time kako su mekane. Doslovno mogla bi stalno prelaziti s njima po licu. Izgled mi se također sviđa, mat crne s zlatnim, što je divna kombinacija. Ispričavam se, ali četkice su još na slici malo mokre jer sam ih prala prije slikanja. 


Počet ću s ovima za lice. Tu imamo tri četkice za nanošenje pudera ili ih možete koristiti za ono što vam odgovaraju.

Ovu prvu četkicu, koja je skroz ravna i dosta velika pokušala sam koristiti za tekući puder i za to je dobra, ali malo mi je premekana. Mislim da ću nju više koristiti za bronzer ili puder u kamenu jer je velika i mekana i odlična je za to. 

Druga četkica, ova koja se nalazi u sredini mi je omiljena. Koristim ju za nanošenje tekućeg pudera i za to je savršena. Malo je manja od prethodne i nekako je tvrđa. Jako je mekana, ali su dlačice gušće pa je super za tekući puder. Stvarno mi se jako sviđa i nemam nikakvu zamjerku. 

Ova treću četkicu, zaobljenog oblika koristila sam najmanje. Na slici je još mokra pa joj dlačice izgledaju slijepljene, ali zapravo je jako mekana i dlačice su guste. Nisam sigurna za što da ju koristim, probala sam za nanošenje tekućeg pudera na području nosa i tako nekih težih područja i za to je dobra. 

Sad ćemo preći na četkice za lice koje su također sve jako mekane pa neću ni pisati to svaki put. 

Prvi kist je ovaj kosi kist za blendanje. Super je, baš je velik i super je dok želite baš nešto jako dobro izblendati. Sviđa mi se jako.

Kist koji je na prvoj slici u sredini, a na slici iznad zadnji je klasični kist za blendanje. Usporedila bih ga s Essence kistom za blendanje, jednostavan je za korištenje, lako se koristi, uglavnom sve super. 

Zadnji kist, ovaj tanji i zaobljeni je super dok želite staviti sjenilo ispod oka, znači na liniju gdje su vam donje trepavice. Jako je mekan pa vam neće smetati i za to služi super.

Sad malo u pranju kistova. Jako lako se peru, brzo se suše i dlačice im ne otpadaju. Mislim da dosada nije otpala ni jedna dlačica što je odlično. Sve u svemu, jako sam zadovoljna kistovima, divni su i preporučujem ih.

Broj komentara: 15:

  1. Divaaan post <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    Možeš li molim te KLIK na linkove u ovom postu http://living-like-v.blogspot.ba/2017/01/romwe-wishlist.html Bila bih ti jaaako zahvalna <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajne četkice draga! Izgledaju jako kvalitetno. :) Sjajan post. :)

    http://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan i jako zanimljiv post. Uživala sam čitajući. Jako si me zainteresirala za ove kistove.

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam opsjednuta cetkicama , ne znam sta cu sa njima - opet cu ih narucivat haha :) Ove su vrh !

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  5. http://0chiclife0.blogspot.ba/ follow me and i will back

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna recenzija, podsjecaju me na Jessup kistove. Ovu veliku kao pencil brush ja znam koristiti za puder u kamenu za podrucje ispod ociju. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepe su, vidjela sam ih prije i na aliexpress-u, ali su bile sumnjivo jeftine (četiri dolara ili nešto) pa nisam sigurna jesu li to te... U svakom slučaju, baš su estetski privlačne :)


    Novi post na blogu...
    Kalopsia ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. I have the same brush, and I am delighted with them! ^-^

    Awesome post!

    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdgovoriIzbriši