subota, 7. siječnja 2017.

My current playlist

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Dvoumila sam se oko toga da vam pišem svoju trenutnu playlistu ili ne, ali odlučila sam da ipak hoću. Ne znam koliko je vama zanimljivo čitati ovakve postove, ali meni je zanimljivo vidjeti što drugi slušaju. Ja ću vam sad napisati popis pjesama koje stalno slušam.

1. Clean Bandit- Rockabye ft. Sean Paul & Anne-Marie

2. The Weeknd- Starboy ft. Daft Punk

3. twenty one pilots- Heathens (from Suicide Squad: The Album)

4. Sucker For Pain- Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragons w/ Logic & Ty Dolla $ign ft X Ambassadors

5. Kehlani- Gangsta ( From Suicide Squad- The Album)

6. LP- Lost On You

7. Duke Dumont- Ocean Drive

8. Rag'n'Bone Man- Human

9. Zara Larsson- Ain't My Fault

10. Dua Lipa- Blow Your Mind (Mwah)

11. Dua Lipa- Hotter Than Hell

12. Mary, Did You Know?- Pentatonix

13. Little Drumer Boy- Pentatonix

To su sve pjesme koje su mi trenutno favoriti i slobodno mi predložite neke! Pusa♥

24 komentara:

  1. Neke od ovih stvari, poput top-a i sama slušam, a predlažem ti da poslušaš This Wild Life, mogli bi ti se svidjeti :D

    http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/01/whats-in-my-hospital-makeup-bag-3.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Ocean Drive mi je all-time najdraža pjesma! Sve pjesme s popisa znam osim ove koju su obradili Pentatonix. Super post :)

    Kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je najdraža s ovog popisa, hvala☺♥

      Izbriši
  3. Jedino znam pesme Lost on you i Ocean drive i u poslednje vreme sam navučena na obe. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Niti jednu pjesmu ne znam haha :)
    No ne sumnjam da su dobre :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  5. Ocean drive mi je omiljena, ali i ostale su jako, jako dobre, često ih slušam. Divan post:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam poslusala ni jednu od ovih pjesama, ali svakako hocu. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zanimljiva playlista. Ja vrtim sedmicu već dugo.

    Pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa. http://kathydelight.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivne pesme. Neke sam već slušala i divne su. 💘
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  10. -Predivan post!Pesme su zaista sjajne!Neke od njih sam slušala,a neke ne.Playlista je baš zanimljiva!Dopada mi se izbor pesama!♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Bas mi se dopada post, predivna playlista!
    Iskreno ne slusam bas strane pesme ali moram ovo da poslusam bas kad si napisala post poslusacu, divan post zaista. :)

    Moj blog je : http://broken55.blogspot.rs/
    Ako zelis zaprati me, ja tebe pratim! :)

    OdgovoriIzbriši