petak, 13. siječnja 2017.

Najzanimljivije psihološke činjenice

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! U posljednje vrijeme puno čitam psihološke činjenice i takve stvari pa sam vam danas odlučila pokazati koje su to po meni neke od zanimljivijih. Ove sve sam pronašla na Pinterestu i predobre su. Doslovno, ja dok pročitam nešto dobro idem po kući i ukućanima govorim pa se zajedno čudimo:D Krenimo sad i nadam se da će se vama svidjeti bar upola kao meni!


Mislim da svi moramo osvijestiti to koliko smo zapravo sretni.

U ovo baš i ne vjerujem da je točno, uzimajući sebe za primjer?!

Ovo je toliko ludo, samo razmislite o tome.

Ovo treba pokazati svim profesorima zato što stvarno vjerujem da je točno.

U ovo također vjerujem da je točno zato što mi se često dogodi da mi se radi neki DIY kasno navečer i tada uvijek imam nekakve ideje.

Totalno se slažem s ovime...


Ovo sam pročitala mami, a ona meni: "Petra, nisu valjda tebe zamijenili." Hvala majko! Uglavnom, to je baš veliki broj i tko zna koliko djece odrasta s roditeljima koji im zapravo nisu roditelji. 

Također sam pročitala da ako si sarkastičan na dnevnoj bazi to ti može produžiti život za nekoliko godina zato što je sarkazam jako zdrav za mozak!

Ovo je jako loše i zapravo me malo i plaši.



Sada mi je sve jasno..

To su meni neke od najzanimljivih, ako vas zanima još njih imate na mome Pinterestu

1. Koja činjenica vam je najzanimljivija?

Broj komentara: 26:

  1. Najviše mi je zanimljiva činjenica koja tebe plaši, baš sam se iznenadila kada sam ovo pročitala. Uh, toliko djece, sa krivim roditeljima, srećom što imam sve na tatu pa se zna čija sam. :) <3 Proriginalan i zanimljiv post!

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. UU... fakat su nekako zbunjene činjenice i baš su čudne, haha. Super post!
    Ako imaš vremena posjeti moj blog - This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi se sviđaju ove činjenice iako sam znala za neke poput ove za sarkazam. Ja mislim da bismo trebali biti zahvalniji što se tiče hrane i doma jer neki ljudi to nemaju i žalosno je vidjeti kako se neki razbacuju s hranom dok drugi kopaju po smeću da nađu nešto za pojesti. :( U svakom slučaju prezanimljiv post!:) ❤

    http://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  4. Najzanimljiva cinjenica mi je ona sa domacim zadatkom. Sve u svemu post je jako lep, predivno pises.
    Novi post je n mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja obožavam da čitam ove činjenice i to takođe radim na Pinterestu. Bukvalno mogu da presedim pola dana čitajući ove činjenice i deleći ih sa ostalima haha :D Odlična ideja za post draga!♥♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post. Jako zanimljiv i jako kreativna tema za pisanje ovog posta!

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako zanimljiv post. Ovo za sarkazam je skroz za moju sestru, a zadnje za mene. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ovo za sarkazam je i za mene točno☺♥

      Izbriši
  8. Koja odlična ideja za post! Za neke sam znala, ali većinu ne. I da, rođena sam u studenome hm.. hahha :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična i orginalna ideja za post.Činjenice su veoma zanimljive moraću i ja početi da ih čitam. :D ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je što ti se sviđaju☺♥

      Izbriši
  10. Ajme presavršen post!Obožavam da čitam ovakve postove.
    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim ovakve tipove post-a, dosta dubokoumno. Uživam dok čitam ! :)

    http://everydayema.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice post dear .
    I follow you on GFC please follow me back .
    :)
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post i vrlo zanimljive cinjenice :*
    Sada si me bas zainteresirala sa ovim postom tako da sam isla malo gledati na pinterest xD

    Novi post:
    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši