petak, 6. siječnja 2017.

Nude makeup look I Collab

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Za danas smo vam Dorotea i ja pripremile jedan jako zanimljiv post. Ja ću raditi neki nude makeup, a ona je napravila makeup za svaki dan, pa obavezno pogledajte to ovdje. Cura je super i ako već niste, učlanite se u njezin blog☺
Ja sam pripremila jedan look koji je odličan za školu ili za tako neke prigode. Jednostavan je i poprilično brz.

Prvo sam koristila Catrice kamuflažu i stavila ju na područje čela jer tu imam najviše problema. Nakon toga stavila sam Maybelline puder na cijelo lice i onda još na neke dijelove korektor. 

Nakon toga lice matiram Essence kompaktnim puderom i stavim malo bronzera. 

Nakon toga prelazim na obrve. Nedavno sam počela koristiti ovaj Essence set za obrve, u tamnijoj nijansi. Ovu svjetliju nijansu koristim na početku obrve, a ostatak popunim ovom tamnijom nijansom.

Sada prelazimo na sjenilo. Koristila sam Beauty UK paletu. Ovo što sam radila je jako jednostavno i super dok želite napraviti nešto na brzinu, a da opet izgleda dobro. Prvo sam preko cijelog kapka stavila ovu svijetlo smeđu nijansu, a ona sam tamo na pregib stavila ovu tamniju nijansu i dobro to izblendala. Obje nijanse su mat. Ovu svijetlu nijansu, označenu žutom strelicom, stavila sam ispod obrve i u kut oka.


Stavila sam i Manhattan maskaru koja mi je postala omiljena, makar ju na početku nisam voljela.

I za usne sam prvo stavila labelo, a nakon toga Essence olovku u nijansi Satin Mauve koja mi je najdraži proizvod za usne. Možete ostaviti samo olovku ako želite, ali ja sam dodala i ovo sjajilo u nekoj lijepoj koraljnoj nijansi.

I sada imamo dvije slike, makar se sjenilo baš dobro i ne vidi. Uglavnom, znate da na slikama uvijek sve izgleda drugačije nego uživo.


To je sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i čujemo se nekom drugom prilikom☺♥

Broj komentara: 14:

  1. Baš mi se sviđa look i odlično ti stoji.❤

    https://thestarcounter.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristila sam samo catrice korektor i olovke od essenca, ali ne sumnjam da su i ostali proizvodi super.
    Jalo lijepo si se nasminkla i jako si lijpa :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da smo napravile collab i nadam se jos nekom. Super je makeup, jednostavan i lijep. Imam isto tu Essence olovku i boja mi je jako lijepa. 😊💙💙

    Beauty by Dorotea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno draga, također mi je drago☺♥

      Izbriši
  4. Look ti jako lijepo stoji i za mene je ovo skroz primjereno za školu jer je tako prirodan. Od ovih proizvoda nisam ništa probala, ali mi se sjajilo jako sviđa. :) ❤

    http://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedan od boljih look-ova, nije prenapadno. Meni se sviđa. Probala sam većinu proizvoda i mogu reći da sam poprilično zadovoljna. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Slucajno sam naisla na tvoj blog,izvrstni proizvodi ,ja sam new bloggerka ,pa ako zelis da me zapratis :)

    OdgovoriIzbriši