petak, 3. veljače 2017.

Beginner Makeup Kit

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post. Danas je petak, što znači da je još jedan radni tjedan iza nas i vrijeme je za neki post. Iskreno, nisam imala nikakvu ideju što da danas pišem i pitam ja moju drugu Saru (ne onu Saru s kojom sam radila postove, nego postoji još jedna druga) što da pišem danas i ona mi je predložila ovu temu, ja sam bila oduševljena jer je tema odlična i baš mi se to da raditi. 
Pokazat ću vam stvari za koje mislim da bi ih trebala imati svaka cura kada kreće sa šminkanjem.

Prvo dolazimo na lice. Nemojte odmah koristiti puder, sigurna sam da vam ne treba, a vjerujem i da ste mlade pa vam ne treba još više. Ja isto nisam koristila puder na početku dok sam se počela šminkati nego je bolje početi samo s korektorom. Ne preporučujem one korektore u stiku, ovi tekući se nekako bolje stope sa kožom, a i ima onih kojih super prekrivaju pa se ne morate brinuti o nekim nepravilnostima. Korektor se nanosi na područje podočnjaka, nosa, čela, brade i svugdje gdje imate nekakve nepravilnosti. Preporučujem ova dva korektora koja stalno koristim, a to se i vidi prema tome koliko ih malo ima.

Nakon toga, pogotovo ako imate masnu kožu bitno je setirati korektor. Za to je super kameni puder ili onaj loose powder. Ne morate koristiti puder u kamenu ako imate baš suhu kožu, ali mislim da ljepše izgleda kada je sve to setirano.


Sada prelazimo na oči, tj. na obrve. Jednom dok se počnete šminkati, shvatit ćete koliko su obrve zapravo bitne i koliko promijene izgled. Ako ste nezadovoljni oblikom, počupajte ih, ali pazite da ih ne uništite. U slučaju da si ne vjerujte toliko da si sami čupate obrve recite to nekom starijem da napravi, ali uvijek postoje i saloni. 
Uglavnom, mislim da su za početnice bolje olovke za obrve zato što su mrvicu jednostavnije za korištenje, ali ja sam danas slikala ovaj set koji također ima i mali papirić na kojem piše kako da ih oblikujte. Također ima i modele obrva koje stavite na svoju obrvu i po tome popunite. JOŠ JEDNA BITNA STAVKA: olovka se ne stišće, ne koriste se dugi pokreti rukom, obrve se popunjavaju kratkim i brzim pokretima s rukom.


Većina cura šminkanje započinje s maskarom što je potpuno u redu i preporučam da odaberete neku kvalitetu koja vam pruža sve što želite. 


Za oči još imam i paletu sjenila. To je dok se već malo više uhodate u šminkanje. Za početak, preporučujem neku paletu nude sjenila koja se mogu koristiti svakako, za neki dnevni look ili za nešto intenzivnije. Palete uopće ne moraju biti skupe, ima super jeftinijih paleta kao što su Essence, Catrice, Beauty UK.. Za ovo će vam trebati i četkice, ali to sad nisam slikala i ključ svega je blendanje. 


I zadnja stvar je ruž koji uvijek upotpuni svaki look. Za početak, preporučila bih neki lagano rozi ili nude ruž koji ne izgleda prenapadno nego onako prirodno i slatko. S nekim tamnim ružom izgledati ćete prenapadno, pogotovo ako ste tek krenuli sa šminkanjem. Ovaj moj je neki predobar smeđi ruž u nijansi 28.




I to bi bilo sve za današnji post, nadam se da vam se sviđa i pusa♥

Broj komentara: 12:

  1. U svemu se slažem s tobom. Sve ove proizvode koje si navela sam isprobala,a neke koristim i dalje i super su mi. Nemam nikakvih zamjerki.❤

    Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da posjetis moj:http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Složila bih se s tobom, ovo su osnovne stvari koje treba imati zaista svaka cura koja se imalo sminka. Proizvodi koje si nam predstavila su mi vrlo dobro poznati tako da mi je drago sto ih i ti koristis. Odlican post, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post draga, zaista sam uživala čitajući ga. Apsolutno se slažem sa tobom i možda bih ja samo dodala da je dobra zamena za puder i BB krema. Svi ovi proizvodi mi se jako dopadaju, a neke sam imala prilike i da isprobam tako da delim mišljenje sa tobom. :)

    Novi post ---> Iammilitza !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, slažem se da je dobra zamjena za puder BB ili CC krema♥

      Izbriši
  4. Potpunose slažem sa tobom. Mislim da početnicima ne treba toliko puder, ali sve ostale navedeni stvari mi se svidaju. Bas si me svida post.


    eunxia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam početnica, i držim se maskare, kokrektora i labela. Znam stavljati i ostalo, ali to samo u nekim posebnim prilikama, mrzi me da kombinujem sjenila i onda ako pogriješim sve ispočetka. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Definitivno si izabrala najbolje proizvode za početnike, vrlo koristan post! :)

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši