petak, 17. veljače 2017.

DIY I Paper Towns

The town was paper, but memories were not.

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post, a to je DIY. Napokon, nije DIY posta bilo možda više od godinu dana. Mislim da je većina vas čitala knjigu Gradovi na papiru ili gledala film, a ako niste, obavezno pogledajte/pročitajte. Ja sam puno veći fan knjige nego filma tako da sam odlučila napraviti ovaj DIY inspiriran Pinterestom.
Neću vam posebno opisivati postupak jer je jako jednostavno i sve se može vidjeti na fotografijama.
Prvo sam našla nekakve papire pune teksta, možete uzeti novine ili neki časopis koji nema previše slika jer mislim da bi to malo pokvarilo dojam. Uglavnom, na papire prvo nacrtate to što želite izrezati i onda izrežate. Ja sam izrezala razne zgrade, nebodere, uglavnom grad. Dodala sam i dva auta zato što mi tako izgleda zanimljivije.

Onda sam sve to postavila na pod kako bih otprilike vidjela kako će to izgledati. Tada sam odlučila iznad toga dodati i neki citati jer to ne bi bila ja da nema nekog citata. Uglavnom, najviše mi se svidio ovaj: This town will always be too small for all the dreams held inside my head. I'm sorry but I cannot stay. Ima stvarno divnih citata iz Johnovih knjiga i stavite neki koji vam se najviše sviđa, meni je to bio ovaj zato što me nekako najviše opisuje. 

Možete to pisati pa izrezivati svako slovo posebno, ali meni se to baš i nije dalo pa sam samo uzela dva papira i na njih plavim flomasterom napisala citat. Uopće se nisam trudila da izgleda predivno i savršeno, nego da bude onako pravo i fora, barem meni.

I tada sam sve zalijepila na zid, istim ovakvim redoslijedom kao na slici iznad. Ja imam neku želju da mi soba bude totalno minimalistična i obična bijela, ali ne prestajem nešto lijepiti po zidovima, tako da.. I to sve na kraju izgleda ovako:

I to je sve od ovog DIY-a. Nadam se da vam se sviđa i uskoro će biti Q&A, tako da svoja pitanja postavljajte ovdje. Pusa♥

Broj komentara: 14:

  1. Ideja mi se jako, jako svida! Ja bih samo ovaj papir obojala u crno. Mislim da cu ovo svakako isprobati :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Dala si mi odličnu ideju ovim postom. Hvala ti na tome.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ideja je predivna. Dala si mi odličnu ideju šta da uradim sa jednim praznim zidom u sobi :)

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  4. Gledala sam film a imam želju i da knjigu pročitam ! Jako sladak diy, nisam do sada viđala nigdje ♥ ♥

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Malo je reci da sam odusevljena ovom kreacijom.
    Drago mi je što si baš citat iz knjige upotrebila i pretvorila u nešto ovako neverovatno. Mnogo je lepo, i vrlo simpaticno izgleda na zidu, svaka cast za trud i kreativnost.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna ideja.Jako kreativno!Sigurno super izgleda na zidu:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja, ja se toga nikada ne bih sjetila. Mislim da bi super izgledalo i da su zaljepljene samo zgrade i neboderi. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši