srijeda, 1. veljače 2017.

Favoriti siječnja I 2017

Pozdrav svima☺ Danas za vas imam favorite mjeseca siječnja i preludo je što je već prošao, Nova godina kao da je bila prije nekoliko dana, a sada već drugi mjesec. Unatoč tomu, koristila sam neke nove proizvode koji su mi se svidjeli pa ću vam to sada pokazati. Nadam se da će vam se svidjeti i krenimo!

Prva stvar su Aveo gelovi za tuširanje. Jedan je kao neki tropski, dok je drugi od kokosa i shea maslaca. Sviđaju mi se mirisi koji su baš osvježavajući i volim takve gelove. Tekstura im je malo čudno, to mi je onako jedina zamjerka, lako sklizne, npr. s ruke dok ga stavite, ali dobro. Usporedila bih ih s Balea gelovima, u tom rangu su. 

Kad smo već kod te marke, imam i njihov losion. To je onaj najobičniji ja mislim, nema neki miris, sviđa mi se što se brzo upija i nije mastan. Super je za svakodnevnu uporabu, ali ako želite nešto s jakom hidratacijom, možda ovo nije savršen proizvod.

Ovu kremu za ruke sam kupila mami, ali na kraju sam ju i ja koristila. Obje smo jako zadovoljne, mama pogotovo, ima lijep miris, a i super njeguje. Stvarno je jako dobra. Može se koristiti i kao maska tako da ju stavite u debljem sloju i zaštitite ruke, ali tako ju nisam koristila pa ne znam.

Imam i nove vlažne maramice, naravno. Ovo su neke iz Lidla i nisam očekivala ništa od njih, ali ispale su baš super. Dovoljno su natopljene, čak i ove na početku (te inače znaju biti pomalo suhe), super su za skidanje šminke ili općenito za nešto. Jako mi se sviđaju. 

Imam i proizvod za kosu, u pitanju je lak. Jako rijetko koristim lakove za kosu, ali ovaj sam koristila u periodu Božića - Nove godine i super drži sve što napravite s kosom, ima dobar miris, odličan je. 

Od parfema imam ovaj koji sam dobila za Božić, jako mi se sviđa miris, dosta dugo traje, pogotovo na odjeći, ali i na koži. Sviđa mi se pakiranje koje je malo i slatko, možete ga nositi svugdje sa sobom, jako sam zadovoljna.

Od šminke imam samo ovaj set za obrve koji mi se jako sviđa. Obrve mi izgledaju malo drugačije kad popunjavam s ovime umjesto s olovkom i to mi se sviđa, makar ne znam objasniti kako drugačije izgledaju. Ja sam u tamnijoj nijansi i u ovom setu najviše i koristim ovu tamniju nijansu, makar na početak obrve stavim ovu svjetliju da bude neki što prirodniji prijelaz. Čak je i ovaj kistić koristan. Dobiju se još i neki predlošci ili modeli obrva po kojima ih možete popunjavati, ali ja to ne koristim. Možda će biti dobar početnicama. Uglavnom, sviđa mi se, lako se nanosi i super izgleda.


Zadnja stvar koju imam su tri kista iz onog seta o kojem sam pisala recenziju, ako niste, možete ju pročitati ovdje. Ta tri sam najviše koristila, super su mi, jako su mekani, doslovno sam opsjednuta time koliko su mekani. Jako mi se sviđa, ovaj za blendanje sjenila je odličan, također. 

I zadnja stvar, koju moram izdvojiti, je ova Maroon 5- Don't Wanna Know pjesma. Toliko je dobra, opsjednuta sam, mogla bih ju slušati satima. Divna je. 

Broj komentara: 8:

  1. Odličan post uživala sam čitajući. Prelijepe stvarčice
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. :-*
    Prelepi su proizvodi, pogotovo paletica za obrve.

    http://shineandfashion99.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nazalost nisam koristila ni jedan od tih proizvoda. Voljela bih isprobati taj Aveo losion, cini mi se da oni imaju odlicne stvari s obzirom da nisu skupi. Cetkice izgledaju kvalitetno i sigurna sam da obavljaju odlican posao. Slike su predivne kao i inace. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra draga, odličan post! Nisam koristila ni jedan od ovih proizvoda ali mi izgledaju jako korisno i kvalitetno.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši