petak, 10. veljače 2017.

Obilje Katherina I John Green

John Green. Pisac koje me svakog dana sve više oduševljava. Svaka njegova knjiga, svaka njegova rečenica imala je poseban utjecaj na mene. Način na koji piše, na koji se izražava i način na koji su okarakterizirani njegovi likovi uvijek probudi u meni neke lijepe osjećaje. Prikazuje likove s kojima se mogu poistovjetiti, koje mogu razumjeti pa tako i likove s kojima se osjećam da oni mogu razumjeti mene. Četvrta knjiga ovog fantastičnog pisca koju sam pročitala je Obilje Katherina i definitivno mi je jedna od najdražih njegovih knjiga koje sam pročitala (prva je U traganju za Alaskom). 

Radi se o Colinu Singletonu, takozvanom čudu od djeteta (ne geniju!) koji ima samo jedan tip cura s kojima izlazi - cure imenom Katherine. U svojih sedamnaest godina izlazio je s čak 19 cura istog imena, a sve je završilo jednako, ostavile su ga. 
Colin, sklon promišljanju, analizama i stvaranju anagrama, odluči napraviti teorem, tj. formulu o predvidivosti veza s Katherinama, ali prije toga odlazi na putovanje s svojim najboljih prijateljem Hassanom. Putovanje će mu promijeniti život. Igrom slučaja, susreće natpis o grobu Franje Ferdinanda i odlazi tamo kako bi vidio njegov grob, ali na kraju upoznaje curu, koja mu prikazuje život na potpuno drugačiji način. Život u gradiću Gutshotu potpuno je drugačiji na ono što je Colin navikao- isprobao je lov na veprove, pucanje iz puške i mnoge druge stvari. 

Volim Colina. Volim način na koji razmišlja, način na koji se izražava i mnogo puta sam se osjećala kao on. ''Opsjednut'' je time da mora napraviti nešto značajno kako bi ga se ljudi sjećali i kako ne bi bio zaboravljen. Sigurna sam da nisam jedina koja se ponekad osjeća da jednostavno ne želi biti zaboravljena, da želi biti zapamćena i po nečemu značajna. Rekao je jednom da je njegovo vrijeme prošlo, ali on ima samo 17 godina tako da ima cijeli život pred sobom, a tako i mi. Ponekad mislim da je prekasno, a zapravo imamo vremena, nema smisla požurivati stvari za koje želimo da traju. Imamo cijeli život pred sobom, možemo biti značajni. Nije kasno. 

Također, sviđa mi se prijateljstvo između Colina i njegova prijatelja Hassana. Odnos im je super, često se znaju zezati i koriste mnoge riječi iz drugih jezika (arapski, njemački) što je meni prefora. Imaju neke svoje riječi koje za njih imaju posebno značenje što mi se jako sviđa, npr. brabonjci što znači da si prešao svaku granicu i moraš prestati raditi/govoriti to što već radiš. 

Knjiga ima i grafove, što će nekome poput mene, tko ne zna matematiku, biti pomalo nerazumljivo, ali zapravo je zanimljivo i dobro objašnjeno. Razmislite samo o ideji teorema koji predviđa vezu, to je genijalno ludo! Zato mi se i sviđa. 

Oduševljavala me i Colinova pamet, prepametan je, smiješan, ironičan i jako zanimljiv. Sa 10 godina prevodio je Ovidija s latinskog na engleski, to vam sve govori. 
Hassan mi se također sviđa, on je onako super, lako stvara prijateljstva, drag je, lako ga je voljeti.  

Kao i svaka Greenova knjiga ima mnoštvo zanimljivih činjenica tako da vas još i nauči nešto. 

Uživala sam u knjizi, bila mi je divna, zanimljiva, lako se čita, jednostavno knjiga koja ima ono nešto zbog čega je zavolite. Ima dobrih knjiga i onih knjiga koje vas natjeraju da o njima razmišljate, da jedva čekate ponovno pročitati novo poglavlje knjige. Ova knjiga je ovaj drugi tip. Jedva sam čekala da prije spavanja pročitam jedno poglavlje, ali većinom se to svelo na čitanje malo više poglavlja. Iako je ovo ljubavna prozna, nije onako cheesy i predvidljiva, ipak je ovo John Green. 

Nemam ništa više za reći o ovoj knjizi, osim da je pročitate i uživate u avanturi nadivnijeg Colina. ♥

Broj komentara: 10:

  1. Mnogo sam citala o ovoj knjizi ali nayalost nisam imala rilike da je procitam. Inace Dzon je moj omiljeni pisac. Odlicno napisan post!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da ćeš ju pročitati☺♥

      Izbriši
  2. Nisam još čitala ovu knjigu, nadam se da će to biti uskoro! Obožavam ovog pisca! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se sviđa način na koji si nam dočarala ovu knjigu.Probudila si želju u meni je pročitam i sam opis likova mi se na prvu dopao.Nadam se da ću imati priliku da je pročitam:)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova knjiga je na mojoj "Maybe listi", to jest nije mi prioritet jer sam o njoj čula podjeljena mišljenja. Volim matematiku pa bih ju voljela pročitati, a i sama priča zvuči prilično interesantno. <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Oduševljena sam ovim postom, zaista! Obozavam knjige, doduse ovu nisam prictala, ali rado cu jer mi se jako dopala na osnovu tvojih reci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši