nedjelja, 12. veljače 2017.

Rosegal and Zaful wishlist

Pozdrav dragi moji☺ Za danas vam donosim wishlistu s dva sajta s kojima surađujem. Jako sam zadovoljna zato što paketići dođu brzo, a o mojim dojmovima čitali ste u nekom od prethodnih postova. 


Prva majica mi se jako sviđa, pogotovo onako za ljeto i kratke hlače, baš mi je zanimljiva i nemam ni jednu sličnu njoj. Link ovdje.
Onaj tko gleda Teen Wolf, znati će zašto mi se sviđa ova majica. Link ovdje.
Ovaj džemper mi je jako sladak i sviđa mi se ovaj motiv cvijeća. Link ovdje.
U zadnje vrijeme imam neku opsjednutost košuljama i divne su mi, tako da je ova definitivno na mojoj listi. Link ovdje.

Rosegal



Ova torbica mi izgleda baš lijepo i sviđaju mi se zlatni detalji. Trenutno ne mogu pronaći točan link od ove torbice, ali ovo je link odjeljka u kojem se nalazi, a tu također ima i drugih divnih modela.
Ovu naušnicu želim već dugo jer izgleda preforaa i baš mi je super. Link ovdje.
Na mojoj wishlisti našle su se i ove smeđe naočale koje mi se čine super. Link ovdje.
Trenutno mi kistovi ne trebaju, ali ovi su toliko neodoljivi! Divni su.Link ovdje.

Broj komentara: 18:

  1. Sve stvari mi se sviđaju,kao da sam je ja pisala!
    Posebno mi se sviđaju ove naočale i ova siva majica.♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bome, moram priznati da je ova višlista vrlo interesantna! Stvarčice koje si odabrala su vrlo atraktivne i moderne i vec nekako mogu da te zamislim u njih. Verujem da bi ti odlicno stojale i koristile. Odličan izbor, i vrlo zanimljiv post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga, divne stvaršice si odabrala. Najviše mi se dopada torbica i beli džemperić. :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđa košulja i naočale,a i ostale stvarčice su divne!:)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicne si stvari izabrala. Meni se najvise svidaju naocalei bijeli dzemper :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! I Zaful i Rosegal volim jednako tako da mi se sviđaju sve stvari koje su na tvojoj wishlisti <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post. Sve stvarcice su mi jako ljepe. Uzivala sam citajući.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Naušnica je prejebenaa ajmeee ♥

    OdgovoriIzbriši