petak, 24. veljače 2017.

To Do List Before I Die

Pozdrav dragi moji i danas ću s vama proći kroz neke želje i stvari koje ja želim napraviti prije nego što umrem. Mislim da je to zanimljivo i ja volim čitati takve stvari, tako da se nadam da ćete uživati. 

1. Proputovati svijet
Mislim da mi je najveća želja da odem svugdje i vidim sve. Mogla bih napisati cijeli post o mjestima koja želim posjetiti jer ih stvarno ima previše, ali na vrhu je New York, Havaji, Las Vegas, Norveška, Amsterdam, Pariz i dr.  Još bih voljela i posjetiti Egipat i piramide, to bi bilo predobro i preludo!


2. Raditi posao koji volim
S tim se podrazumijeva i da završim faks koji želim, da uživam u onome što radim, da me to ne umara i da ne mrzim svoj posao nego da budem sretna što to mogu raditi i doprinositi nečemu. Nisam sigurna što će taj posao biti, ali nadam se da ću ga voljeti. Pod ovu kategoriju možemo svrstati i to da financijski budem 'osigurana' pa da putujem kad god hoću.

3. Posvojiti dijete
Već neko vrijeme velika mi je želja da posvojim dijete i nadam se da ću to jednog dana i uspjeti. Postoji toliko djece napuštene od strane svojih roditelja, djece kojima je potreban dom i ljubav i htjela bi im pružiti sve to. Isto tako, voljela bih roditi i dijete, ali samo jedno. Tako da bih imala dvoje djece.

4. Darovati krv
Ovo mi je isto tako velika želja zato što 450 mL krvi meni neće napraviti neku razliku, a osobi to može spasiti život. Vaš organizam će to nadoknaditi kroz nekoliko tjedana, a to nekome može dati mjesece i godine života. Ja bih išla već sad darovati krv zato što mi vađenje krvi nikad nije bio problem, ali ne može se ako si maloljetan, tako  da ću to tek ispuniti kad napunim 18. 

5. Skakati padobranom
Obožavam adrenalin i jako bih htjela skakati padobranom i sve te aktivnosti koje imaju neke veze sa skakanjem i letenjem zato što znam da bi se jako bojala, ali opet bih poslije toga željela to učiniti ponovno. 

6. Paintball
Ovo mi je baš super i izgleda prezanimljivo tako da bih voljela probati. Bilo bi super ići onako s prijateljima i zabaviti se.

7. Ići u vojsku
Razmišljam o tome kako bi bilo ići na Vojni fakultet i to me baš privlači, ali opet, ne znam. Općenito privlači me misao da bi bila vojnikinja, koji bi se znala obraniti, rukovati s oružjem, rastaviti i sastaviti pušku i sve te stvari. 

8. Pucati iz pištolja
Nemojte sad pomisliti da sam nešto opsjednuta oružjem, ali jako mi je fora dok gledam filmove u kojima su neki agenti koji znaju pucati i onako su precizni. Voljela bih ići u neku streljanu i probati kako je to.

9. Otvoriti Youtube kanal
Ovo mi je isto tako velika želja, posebno sada. Voljela bih snimati videe, uređivati ih i sve to što dolazi sa snimanjem. Posebno bih voljela snimati challenge jer bi to sigurno bilo zanimljivo.

10. Napisati i objaviti knjigu
Toliko želim jednog dana držati svoju knjigu u ruci i onako se slikati s njom, mislim da bi tada bila među najsretnijim osobama na svijetu. Dok čitam knjige i uživam u svakoj rečenici, pitam se je li se ikad itko mogao zaljubiti u nekog lika kojeg ja stvorim, uživati u knjizi, jedva čekati nastaviti ju čitati. To bi mi bilo najveće ostvarenje. 

11. Voziti se avionom i helikopterom
Nikad se još nisam vozila avionom, ali vjerujem u da jednom hoću zato što ću ići na sva ta putovanja o kojima sanjam. Helikopteri su mi isto super i ako bi ikad imala milijarde na računu, kupila bih helikopter. 

12. Shopping u Parizu
Ovo bih voljela da se dogoditi i da cijeli dan provedem po pariškim chic dućanima i da kupim neke stvari koje mi se onako jako sviđaju, bez da moram misliti na cijenu.

13. Naći pravu ljubav
Naravno, ovo mi je i bitnije od nekih stvari koje sam već prije navela, zato što bih i kao i svatko drugi kroz život voljela imati nekog tko je uz tebe u svakoj situaciji. 

14. Živjeti u različitim državama
Ne želim cijeli život ostati u Hrvatskoj, želim živjeti u stranoj državi, upoznavati ljude, njihove navike, tradiciju, jednostavno iskusiti život na raznim mjestima i naučiti nešto o tome.

15. Ići na neku veliku utakmicu
Prije mi je velika želja bila ići na utakmicu Barcelona - Real Madrid, ali otkako ne pratim nogomet baš, više bih voljela ići na neku rukometu utakmicu. Doduše, nadam se da ću jednog dana posjetiti i Camp Nou. 

16. Sama dizajnirati svoju kuću
Tu prvenstveno mislim da interijer i izgled svih prostorija u kući. Htjela bih da bude prilično jednostavno i minimalistički, većinom bijelo. To bi zapravo bilo sada tako, a tko zna kakve ću ideje imati za 10 godina. 

17. Odužiti se roditeljima
Jednog dana želim zahvaliti roditeljima na svemu što su napravili za mene, na svemu što su mi pružili i dobro me odgojili. Želim im pružiti nešto što će ih usrećiti i zbog čega će biti ponosni. 

18. Ostvariti sve svoje snove
Imam strah od toga da možda neću uspjeti ispuniti sve što želim, ali isto tako, vjerujem da mogu napraviti sve što želim. Vjerujem da svatko od nas može napraviti sve što želi, samo se mora dovoljno potruditi i ne odustati.

I to su sve moje želje koji se mogu trenutno sjetiti, vjerojatno sam nešto zaboravila, ali većina ih je ovdje. Pozz♥

Broj komentara: 16:

  1. Ja bih isto voljela darovati krv, ali toliko je pravila koja ne dopuštaju isto... Određen broj godina (čak i radnog staža), limit u jednoj godini... Barem u ovoj udruzi gdje sam se ja raspitivala.


    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se.. Isto tako i broj kilograma i ostalo..

      Izbriši
  2. Imamo nekoliko zajedničkih stavki u svemu ovome :D Želim da ti kažem da počneš da radiš na ostvarivanju svojih snova što pre je moguće, ukoliko želiš da otvotiš yt kanal-otovori ga i počni snimati, tvoj život će sa svakom precrtanom stavkom biti srećniji i ispunjeniji. Odličan post, draga ♥
    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Ne znam kako, ali potpuno su nam iste želje! ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra draga zaista si me dousevila ovim postom. Tema posta je zaista divna i veoma diskutabilna. Vecinu stvari koje si ti navela na ovoj listi bih i sama rado stavila na svoju listu 'to do before day' :) Zato ti od srca zelim da sve ove stavri uradis!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretno u ostvarenju ciljeva! Nadam se da ces otvoriti youtube kanal jer bih sigurno gledala sve tvoje videe, a i da napises knjigu. Cijela lista je odlicna. 😊💙

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post! Follow x follow? Let me know on my blog. :)♡

    xoxo
    Lisa from hashtagbeyourself.blogspot.ch | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa ovaj post! Neke bih stvari i ja sama dodala na svoju to do listu before I die. Nadam se da ćeš stvarno otvoriti svoj youtube kanal jer bih gledala tvoje videe. Želim ti svu sreću u ostvarivanju svojih ciljeva! :)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odavno nisam pročitala bolji post moram biti iskrena.
    Sviđaju mi se sve ideje,sve ovo bih ja uradila bez ikakvog razmišljanja.Ako čvrsto se trudiš za to i vjeruješ ko zna,možda ti se baš to ostvari!
    Super post,iskreno se nadam da ćeš barem pola od ovog ostvariti!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši