subota, 18. ožujka 2017.

Day With Me - Zagreb

Danas za vas imam malo drugačiji post, a radi se o tome da ću točno opisati svoj jučerašnji dan zato što smo sa školom bili u Zagrebu i bilo je prilično zanimljivo.

Probudila sam se u pola 6, spremila se i otišla na bus. Dok smo došli u grad, išli smo do pekare i Konzuma da si kupim sendviče i vodu. Tada smo došli u školu, malo pričekali te izašli van na parkiralište gdje su nas čekali busevi.

Mi (2.e) razred bili smo u busu s 1.e razredom i krenuli smo za Zagreb oko 8:10.
Vozili smo se oko sat i pol, ja sam sjedila sa Sarom i onda smo izašli iz busa i uputili se prema kazalištu Gavella. Nama je bilo namijenjeno da gledamo Zločin i kaznu. U kazalištu je bilo baš puno učenika i gužva je bila velika. Tada smo čekali da nas puste unutra, što se i dogodilo malo prije jedanaest. 
Cure i ja sjedile smo naprijed, negdje u šestom redu otprilike i započela je predstava. Trajala je tri sata. 
Nakon nekih sat i pol bila je kratka pauza pa su nastavili. Zločin i kazna čita se tek u 3. razredu tako da ne mogu reći kakva mi je predstava u odnosu na knjigu, ali sama predstava bila mi je super. Iako, 3 sata je jako puno i prije one pauze bilo je pomalo dosadno da me već i glava počela boljeti, ali sveukupno mi se sviđa.
Ako ne znate o čemu se radi, to je knjiga o bivšem studentu prava u Rusiji koji ubija staru lihvaricu Aljonu Ivanovu i njezinu sestru te krade njezin novac. Bavi se pitanjem ima li netko inteligentniji i moćniji pravo ubiti Aljonu za neki viši cilj i kako bi oslobodio ljude njezina ugnjetavanja. On se cijelo vrijeme bori protiv sebe, istraga se smanjuje i ima tu još puno radnje o kojoj se meni ne da pisati. 
Predstava je bila dosta ozbiljna, ali bilo je i nekih smiješnih dijelova. Glumci koji su glumi su dosta poznati i super su napravili svoj posao. 
Na kraju, dok je predstava završila,pljeskali smo možda punih pet minuta.
kazalište
Nakon kazališta išli smo u galeriju Klovićevi dvori gdje smo gledali djela Gustava Klimta i drugih slikara. Galerija mi, nažalost, nije bila ništa posebno. Brzo smo prošli kroz sve i nisam stigla ni dobro pogledati sve što je bilo tako. Iako, vidjela sam neke slike koje su mi se svidjele, makar ništa na mene nije ostavilo neki poseban dojam.

Završili smo s galerijom malo prije 15:00 i tada je počelo naše slobodno vrijeme. 
Prvo smo se prošetale do Zrinjevca gdje smo sjedile i jele. 

Nakon toga otišle smo do Importannea gdje smo išle u Kozmo.
Kupila sam neki lak, olovku za usne i jedno predivno rumenilo. 
Nakon toga smo se šetale Ilicom, bile smo u jednoj predobroj knjižari u kojoj sam bila na kušnji da kupim sva četiri djela Divergenta ili ne. Na kraju nisam kupila, ali vidjela sam da  je izašao i treći dio Labirinta, jedva čekam to pročitati. 
Nakon toga smo kupile sladoled u nekoj predivnoj slastičarnici i išli gore na Gornji grad preko svih onih stepenica. Inače, zaboravila sam napomenuti, ali dok smo išli u Klovićeve dvore isto smo išli tim stepenicama, tako da smo dvaput išle onuda i posljedica toga je upala listova koju imam kao da je bio leg day.
Tamo sam baš puno slikala i fotke su super. Tamo smo zapravo i išle kako bismo slikale.


Ovo mi je predivan dio grada, a posebna je lijepa ova ograda s lokotima.
outfit

Tada smo se opet vratile na Ilicu i išle smo u neki dućan na C, ne sjećam se točno imena. Tu si je Sara kupovala neke stvari, a mi ostale smo se slikale i razgledavale. Imaju super odjeću.
Sada bih vam predstavila svoju najbolju i najljepšu prijateljicu Saru (sama mi je rekla da ju tako predstavim, pa eto).


Nakon toga išle smo u Terranovu i mislila sam si kupiti neku majicu, ali nije mi se ništa posebno svidjelo. 
Tada su Mia i Sara čekale u redu u McDonaldsu, dok smo se druga Sara i ja vani slikale zato što nismo bile gladne. 
Nakon što su one pojele bližilo se pola 7, a tada smo se morale naći s razrednicom, krenule smo prema Trgu bana Jelačića gdje smo išle u Muller. Kupile smo čips jer nam se užasno jeo. 

Ja sam na trgu još slikala, tako da će uskoro Instagram biti prepun slika.

Jako sam ponosna na ovu sliku☺ Uglavnom, tu su se okupljali svi razredi i nakon toga smo se uputili prema autobusima kako bi krenuli kući.
Krenuli smo 19 sati i u busu je bilo super, Sara i ja smo snimale videe koje će, sigurna sam, biti lijepa uspomena nakon što ćemo ih pogledati i prisjetiti se toga dana. 

Došla sam doma oko pola deset i malo sam pričala s mamom. Uvukla sam se u krevet i pogodite što sam radila.. uređivala slike do 11. 
I to bi bio kraj ovog posta. Nadam se da vam se sviđa i stavit ću još nekoliko slika.



22 komentara:

  1. Odličan poat, uživala sam citajuci!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne fotografije, obožavam Zagreb :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Zagreb mi je definitivno jedan od omiljenih gradova koje bih ikad željela posjetiti, i baš su me radovale slike koje si postavila u post. Zaista očaravajuće! :)♥♥♥

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da ćeš ga posjetiti uskoro♥

      Izbriši
  4. Prekrasan naš Zagreb. Drago mi je da ti se svidjelo, draga moja! Slike su prekrasne i u svoj ljepoti prikazuju glavni grad Hrvatske. ❤

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan naš Zagreb. Drago mi je da ti se svidjelo, draga moja! Slike su prekrasne i u svoj ljepoti prikazuju glavni grad Hrvatske. ❤

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan naš Zagreb. Drago mi je da ti se svidjelo, draga moja! Slike su prekrasne i u svoj ljepoti prikazuju glavni grad Hrvatske. ❤

    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  7. Slike su prekrasne kao i cijeli post. Jako si lijepo uredila slike i vidi se da si se lijepo provela. Meni je žao što mi nekad ne idemo na takve "izlete". :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa hvala ti! Nadam se da ćete nekad ići♥

      Izbriši
  8. Odličan post draga, baš mi je bilo zanimljivo čitajući. Nikad nisam bila u Zagrebu mada mi se čini kao prelep grad ♥
    Slike su predivne ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  9. Petra drago mi je da ti se svida zagreb..mozes li molim te pisat o haljinama za krizmu..uskoro imam krizmu a ne znam ni sto cu obuci ni kako cu se nasminkati...

    OdgovoriIzbriši
  10. Petra draga, malo je reci da je ovaj posr sjajan! Ja imam veliku zelju da posetim Zagreb tako da sam se izistinski obradovala ovom postu. Uspela si na jedan sjajan nacin da nam preneses svu lepotu i cari ovog predivnog grada.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  11. Totalno mi se svidio ovaj post, a slike su predivne.

    http://confetteandcocktails.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  12. Drago mi je da ti se Zagreb svidio. Sto se tice predstave, ja sam imala Zlocin i kaznu za lektiru i meni se nije svidjela zbog predetaljnih opisa i teska je za citanje. Gornji grad je definitivno jedan od ljepsih dijelova Zagreba. Slike su stvarno predivne. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam dosta takvih komentara na knjigu.. Slažem se i hvala!♥

      Izbriši