subota, 25. ožujka 2017.

Everyday Makeup Routine

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Pripremila sam vam jedan beauty post zato što takvih nije bilo jedno vrijeme. Radi se o svakodnevnoj rutini šminkanja, ali zapravo nije baš svakodnevna. Naime, ne da mi se svaki dan šminkati pa nekad stavim samo korektor, puder u kamenu, popunim obrve i maskaru. Nekim danima se osjećam baš onako da se želim lijepo našminkati pa se tada više potrudim. Zato ću vam pokazati jednu takvu rutinu.

Prva stvar koju stavljam na lice je Maybelline tekući puder te onda podočnjake i prištiće stavljam ovu Catrice kamuflažnu kremu. Nedavno sam ju počela koristiti i sviđa mi se. Nakon toga sve setiram Essence puderom u kamenu koji mi je onako najdraži i volim ga koristiti. 

I onda stavljam highlighter/rumenilo od beauty uk-a. Ovo je zapravo rumenilo, ali je u predivnoj jako svijetlo rozoj nijansi koju ja koristim kao highlighter. 


Kad sam završila sa lice obično popunim obrve. Volim ih prvo malo 'oblikovati' Essence olovkom zato što mi ih je onda lakše popuniti sjenilom. Olovka samo što nije pri kraju, a  sjenilo je također od Essenca.

Na slici iznad odmah možete vidjeti i ovu beauty uk paletu koju u zadnje vrijeme obožavam! Prije ju nisam koristila često, ali sada, ako koristim sjenilo, koristim ovu paletu. Došla sam do dna na ovoj mat smeđoj nijansi jer nju koristim gotovo u svakom looku. 
Maskara koju koristim već jedno vrijeme je ova Manhattan Volcano Xtra i stvarno mi je super. Lijepo produži trepavice, pogotovo ako stavite više slojeva.

I to je sve za ovu rutinu, na usne ne stavljam ništa osim labela. Ponekad stavim olovku, ali najčešće mi se ne da ili nemam vremena. Uglavnom, nadam se da vam se ovaj post sviđa i pusa♥

1. Šminkate li se? Kako izgleda vaša rutina?

Broj komentara: 7:

  1. Volim da citam ovakve postove a i sama da ih pisem.
    Proizvode koji su pokazivala i o kojima sam pisala, nisam imala prilike da ih probam ali sam svakako cula divne reci o njima i preporuke.
    Ova paletica je predivna a i stvarno je jeftinija nego ostale, a nijanse su predivne.
    Rumenilo ne koristim jer sam dovoljna rumena haha ali kao sto si rekla moze da se koristi i kao hajlajter.:)
    Ako zelis pogledaj moj blog, uskoro cu i ja napisati svoju rutinu sminkanja <3


    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,ove proizvode nisam oprobala ali sam čula dosta pozitivnih komentara a ova paletica mi se čini predivnom!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Post je odlican..gdje si kupila sjenila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Dobila sam ih, ali paletica je kupljena u Kozmu♥

      Izbriši