subota, 11. ožujka 2017.

Najzanimljivije psihološke činjenice I Drugi dio

Bok ljudi i dobrodošli u novi post. Prije nekoliko mjeseci napisala sam post o nekim najzanimljivijim psihološkim činjenicama i koliko sam shvatila, svidio vam se. Odlučila sam napraviti drugi dio toga i potrudila se pronaći još neke zanimljivije stvari pa da zajedno uživamo. 
Ako još niste pročitali prvi dio posta, možete klikom ovdje. 

U ovo vjerujem i pomalo je čak i logično. 

Ovo je toliko zanimljivo i genijalno. Samo zamislite, svaki put kada naučimo nešto, struktura našem mozga se promijeni? Predobro. 

Ja obično hodam prilično brzo jer sam tako naviknula, ali i općenito ne volim hodati sporo jedino ako imam vremena na pretek. 

Sada mi je jasno zašto su neke osobe stalno negativne...


Ovo je vjerojatno zato što su cure zrelije od svojih vršnjaka. 

Je li vam se ovo ikad dogodilo? Meni da..

U ovo ne vjerujem zato što se u zadnje vrijeme često budim po noći, a ne želim ni pomišljati na to da me možda netko gleda. Creepy!

Ovo je isto tako jako zanimljivo, psihologija je zakon.

U ovo vjerujem zato što ponekad točno znam što mi prijateljica misli i vjerujem da ste svi to isprobali. 

Ovo ću jednom isprobati. 

Ovo je jako lijepo napisano.



Došli smo do kraja!

1. Koja činjenica vam je najzanimljivija?

Broj komentara: 12:

  1. Odličan post!Baš mi se sviđa,sve su mi činjenice zanimljive,ali kad bih morala odvojiti sedma mi je najzanimljivija :)

    https://xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je tako top post.Jako interesantan i baš sam se pronašla u ovom sa jezicima.Potpuno sam različita osoba kad pričam engleski.😊

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Igrom slučaja, ove godine u školi izučavam upravo psihologiju tako da su mi sve ove rečenice zaista poznate, i zaista sam se obradovala kad sam videla naslov posta. Jako interesantna tema, uzivala sam citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Neke činjenice su me šokirale (da mijenjamo neke osobine pričajući drugi jezik, da su većini žena privlačniji muškarci stariji 6 godina, da se budimo umorni jer smo noć prije previše razmišljali ...)

    Jako interesantan post, nadam se da će se ovo pretvoriti u serijal i da ćeš nastaviti s pisanjem ovakvih postova :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je sto si napisala drugi dio ovog posta. Sve cinjenice su mi jako zanimljive. U neke stvari stvarno vjerujem, ali ne mogu povjerovati u tu da kada se probudimo po noci bez razloga da tada netko gleda u nas. Veselim se novom ovakvom postu (nadam se da ce ih biti). 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da će ih biti još☺♥

      Izbriši
  6. Odličan post draga ! Slike su predivne <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši