petak, 10. ožujka 2017.

New jewelry and accessories

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Prvo bih vam htjela reći da su u nekoliko posljednjih tjedana postovi išli samo jednom tjedno i to iz razloga što sam imala puno za učiti i nekako sam izgubila volju za pisanjem. Ali, sad sam opet ovdje i nadam se da ću pisati barem dva puta tjedno. 

U posljednje vrijeme dolazili su mi neki paketići pa ću vam u sljedećih nekoliko postova pokazati što sam to dobila.
Danas ću vam pokazati jedne sunčane naočale, choker i naušnicu koje sam dobila s nekih stranica. Nadam se da će vam se svidjeti i slobodno mi ostavite svoje komentare☺


Sa svima dobro poznate stranice Zaful dobila sam ovaj predivni choker i to mi je najljepša stvar od nakita koju trenutno imam. Izgleda kao da je zlatni i ima ove krugove, tj. cvjetiće što mi se jako sviđa. Baš sam zadovoljna. 
Link ovdje.

Sljedeća stvar je s Rosegala, a to su ove predivne naočale. Nemam ni jedne naočale takvoga oblika, zato sam naručila jedne takve. Jako mi se sviđa izbor naočala koje imaju, a i ovih ima u raznim bojama. Link ovdje.

Zadnja stvar koje imam je ova naušnica, tzv. ear cuff. Ovo mi je predobro, super izgleda. Mislila sam da je to onako samo da se prikvači na uho, ali zapravo morate imati probušene uši. Ja nemam, tako da ću je proslijediti nekome, ali u svakom slučaju predivna je. Link ovdje.

To bi bilo sve za današnji post, a mi se čujemo nekom drugom prilikom, pozdrav♥

Broj komentara: 10:

  1. Choker je predivan. Jako mi se sviđa i jako ti lijepo stoji. Sve su stvarčice jako lijepe. Super post! :)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga Petra, sve stvari su onako po mom ukusu i jako su mi se svidjele. Ako bih morala birati, choker mi je najbolji i jako lijepo stoji na tebi ♥
    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  3. WoW! Preslatke stvari, choker je vrhunski :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne stvari si narucila. Sve mi se jako svida, ali nausnica najvise. 😊

    OdgovoriIzbriši
  5. Sjajna recenzija draga moja! Predivne stvari, jako mi se dopadaju i čoker i naočare! Predobro ti stoje.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši