petak, 3. ožujka 2017.

Q&A

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post. Danas radim Q&A, na koji sam gotovo zaboravila, ali evo ga! Odgovorit ću na pitanja koje ste postavili i nadam se da ćete uživati☺

1.Koja je tvoja omiljena serija?
Volim dosta serija i sve su mi super, ali mislim da su mi najdraže definitivno Teen Wolf i Game Of Thrones. 

2. Koju knjigu trenutno čitaš?
Baš sam danas završila čitanje Beskrajnog mora, drugog dijela Petog vala. Autor je Rick Yancey, a knjiga je odlična. 

3. Imaš li neku želju za koju vjeruješ da ćeš ju uspjeti ostvariti?
Vjerujem da mogu ostvariti sve što sam napisala da želim u ovom postu. 

4.  Koji je tvoj najdraži način da se odmoriš od škole?
Volim slikati, čitati, pisati post i općenito ne raditi ništa posebno. Također, volim vježbati, ali to baš i ne možemo uzeti kao odmor. 

5. Nešto uopšteno o sebi?
Zovem se Petra, imam 16 i pol godina, živim u Hrvatskoj. Idem u jezičnu gimnaziju, drugi sam razred. Volim sve ono gore navedeno, volim biti sama, ali opet, volim se i družiti s ljudima. Volim stalno izmišljati neke nove ideje i ne znam što bih više rekla. 

6. Koju muziku slušaš? Omiljeni izvođači?
Ni sama ne znam točno koji žanr glazbe slušam, zato što slušam stvarno različite stvari i nije bitno kojeg žanra je pjesma, ako mi se svidi. Ali, našu glazbu ne slušam, osim bivšeg benda Silente. Najdraži izvođači su mi Dua Lipa, Hurts, Bebe Rehxa, Martin Garrix, Hurts, The Weeknd, Sia i tako, ima ih dosta. 

7. Omiljeni film/glumac?
Nemam omiljeni film, a ni omiljenog glumca s kojim bih bila onako opsjednuta i pogledala sve njegove filmove. Od filmova jako su mi dragi svi dijelovi Harryja Pottera, Divergent (prvi dio je najbolji), The Maze Runner, Hunger Games, naravno, Fury, Fifth Wave i mnogi drugi. Od glumaca ovako volim Dylana O'Briena, Brada Pitta, Willa Smitha i tako. 

8. Koju školu ideš (šta želiš biti kad odrasteš)?
Idem u jezičnu gimnaziju, a kada odrastem...nisam sigurna, želim biti puno toga, a opet ništa ne želim biti posebno. Želim biti psihologinja, odvjetnica, nešto u vezi s vojskom, možda arheologinja, tko zna. 

9. Imaš li kućnog ljubimca?
Imam psa. 

10. Imaš li dečka/simpatiju?
Nemam.

11. Imaš li brata/sestru?
Da, imam starijeg brata.

12. Šta te je podstaklo da otvoriš blog?
Počela sam čitati druge blogove i to mi se jako svidjelo, bilo mi je baš zanimljivo pa sam odlučila i ja pokušati i jako mi je drago što jesam!

13. Omiljeni bloger koje pratiš (ne moraju biti poznati blogeri, već neko i od naših kolega)?
Ima stvarno punoo blogova koje volim i pratim, a među njima je, naravno, MarsaCall of BeautyTeen QueenAnja's diary i još jako puno drugih. 

14. Da li se šminkaš, i koji su ti omiljeni kozmetički brendovi?
Da, šminkam se. Volim Essence, Catrice i Maybelline. 

15. Omiljeni post koji si ikada napisala na blogu?
To je Dnevnik devetogodišnje Petre, jako mi je drag post. 

16. Koji ti je omiljeni sport?
Rukomet, a jako bih voljela trenirati boks. 

17. Jesi li ikada zažalila što si upisala jezičnu?
Trenutno sam u fazi žaljenja dok se sjetim koliko toga imam za napraviti ovaj vikend, ali dobro. Zapravo, nikad ozbiljno nisam žalila zato što sam upisala gimnaziju jer mi se sviđa ovdje i koliko god se nekad činilo teško, na kraju i nije toliko. 

18. Bi li se htjela roditi u neko drugo vrijeme?
Nekako mislim da su ljudi u prošlosti bili sretniji nego sada, ali nemam baš neku želju roditi se u drugačije vrijeme. Osim što bih voljela da je trenutno 2006., da sam šestogodišnje dijete koje dane provodi igrajući se po livadama, šumama i raznim aktivnostima.

19. Misliš li da je bilo bolje u prošlosti?
Na ovo sam već djelomično odgovorila, mislim da je u prošlosti bilo malo bolje što se tiče sreće i toga, ali današnje vrijeme pruža nam mnogo toga dobroga, također.

20. Koja je knjiga ostavila na tebe najveći utjecaj?
Trenutno je to knjiga Žar u pepelu koju sam pročitala prije nekih tjedan dana,  tako dobru knjigu nisam pročitala negdje godinu dana. Oduševljena sam, stvarno, svaki dan pomislim na nju. Fantastično. 

21. Koji je film ostavio na tebe najveći utjecaj?
Većina onih mojih najdražih filmova, ali i Fury, koji je toliko dobar film, ajme, ratni film i mogla bih svaki put plakati na njega, makar ovako objektivno gledajući i nije previše tužan. 

22. Koja ti je omiljena lektira?
Lovac u žitu i mislim da bi većina lektira trebala biti takva, a ne sve ove drame, epovi i gomila nerazumljivih stihova. 

23. Koje se uspomene rado sjetiš?
Općenito svoga djetinjstva, koje je bilo predivno, da je barem ponovno tu! Bila sam prilično aktivno dijete, uvijek sam se negdje 'motala' s prijateljicom, puno smo vozile bicikla, trčale, šetale se. Jednom prilikom s nekih 10 godina u šumi smo ganjale srnu vjerujući da ju možemo uhvatiti, onda igranja rata s bratom i još nekim prijateljima, skrivanje u kukuruzu i bacanje 'oružja' kako ga oni ne bi pronašli. 

24.Pitaj se jedno pitanje koje te nitko nikada nije pitao, a htjela bi da je, i odgovori na njega. 
*moram razmisliti*
Pitanje je: Koje su dvije najbolje lekcije o životu koje si naučila?
Prva je to da je život jako nepravedan i dogodit će ti se stotinu puta da nešto ne bude kako treba. Možda će ti se dogoditi u školi, od prijatelja, u obitelji ili općenito negdje i stvar je u tome da ne treba primati k srcu jer ćeš samo uništavati sebe razmišljajući o tome, a ništa se neće promijeniti. Samo pusti. 

Druga je to da prvo zavoliš sebe i da provodiš vrijeme sam sa sobom jer ponekad dok sjediš onako u pol noć sam, plačući, nitko neće biti uz tebe, osim tebe i ti moraš biti taj tko će upravljati svojim životom i nikad ne ovisiti o drugima. Samo radi što hoćeš, tvoj je život i totalno je besmisleno raditi i živjeti onako kako drugi očekuju od tebe. 


To bi bilo sve! Pozdrav♥

Broj komentara: 7:

  1. Mogu ti ostaviti samo srca za Duu Lipu, Lovca u žitu i Teen Wolf. Predobar post! ❤

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogu ti ostaviti samo srca za Duu Lipu, Lovca u žitu i Teen Wolf. Predobar post! ❤

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovac u žitu mi je omiljena lektira. Stvarno je ostavila ogroman utjecaj na mene. Duu Lipu i Bebe također volim. Super si odgovorila na pitanja!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, zaista! Drago mi je da ovde vidim i svoja pitanja koja sam uputila tebi! Zaista sam uzivala citajuci interesantne odgovore.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši