nedjelja, 26. ožujka 2017.

Spring Rosegal Review

Dobar dan svima! Već neko vrijeme surađujem i sa stranicom Rosegal i ovaj put su mi došle dvije stvarčice s kojima sam prezadovoljna! 

Prva stvar je ova predivna prugasta košulja. U zadnje vrijeme košulje me jako privlače i često ih nosim, a ova se nalazila na nekoj mojoj wishlisti. Ima kao naljepnice na sebi što ju čini još posebnijom. Na gornjoj strani ima nekakve naljepnice insekata što je prefora, a dolje se nalaze ruže i natpis love. 

Materijal je malo jači što mi se sviđa i čini mi se dosta kvalitetna, makar sam primijetila da na nekoliko mjesta visi konac. Naručila sam u M veličini, koju inače nosim i veličina mi je super. Jako sam zadovoljna. Možete ju pogledati ovdje.

Sljedeća stvar je jedan par tamnih traperica, iako na slici ne izgledaju tako. Iz nekog razloga, moja kamera uopće ne prikazuje pravu boju ovih traperica, ali ima na stranici slika. One su high waisted, a dolje su kraće, nisu onako skroz duge. Materijal je jako dobar, onako rastezljiv. Prvu put dok sam ih vidjela učinile su mi se premale, ali zapravo jako se rastežu. Njihova prava boja je tamno plava, možda bliže crnoj nego običnoj plavoj. 


Prilično su ugodne, što mi se sviđa zato što mi je bitno da se dobro osjećam u njima. Zadovoljna sam s njima, ali napomenula bih da ako kupujete hlače preko interneta pazite na mjere i uvijek uzmite veličinu ili dvije više. 
Sad ću vam staviti sliku gdje ih zapravo nosim, da vidite kako se na toj slici razlikuje boja. Nažalost, rasprodane su pa vam ne mogu točno staviti link, ali cijelu ponudu traperica možete pogledati ovdje.
ovdje izgledaju kao crne
Došli smo do kraja ovog posta. Nadam se da vam se svidio, a mi se čujemo nekom drugom prilikom♥

Broj komentara: 13:

  1. Divne stvarčice. Posebno mi se sviđaju farmerice. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post,kao i stvari u njemu!Da sam na tvom mestu,naručila bih iste stvari. :) <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post!Slike su predivne!Košulja je presavršena!Mnogo mi se dopada!Žao mi je što su farmerice rasprodane,mnogo su mi se dopale!Divno predstavljanje stvari!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, ima na sajtu sličnih ako te zanima♥

      Izbriši
  4. Divan post, stvarcice su predivne!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican haul! Kosulja je jako lijepa i super je sto ima detalj s insektima i ruzom jer kosulju cini drugacijom. 😊💙

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Petra draga, sjajna recenzija! Stvari koje si narucila su veoma atraktivne i moderne a i verujem da ti simpaticno pristaju, tako da sam sigurna da ces uzivati u njima! Odlican post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdgovoriIzbriši