petak, 31. ožujka 2017.

Trenutni favoriti

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post. Nisam uopće sigurna kada sam zadnji put pisala favorite, možda uopće nisam ove godine. Nedavno mi se sakupilo nekoliko proizvoda s kojima sam jako zadovoljna pa sam vam ih odlučila pokazati. Nema puno, samo nekoliko stvarčica.

Počet ću s jednim proizvodom za kosu. Radi se o Nivea regeneratoru, tj. mlijeku za kosu koje je predobro. Miriše predivno, miris ostaje dosta dugo, a i kosa je nakon njega puno mekanija. Koristila sam i Loreal i Shauma regeneratore i nisu mi bili ni približno dobri kao ovi tako da ću ga nastaviti kupovati. Ovo je zapravo prvi put da se susrećem s Nivea proizvodima za kosu i jako mi se sviđaju!

Sljedeća stvar je Afrodita gel za tuširanje. Naime, ja njihove gelove želim probati već duže vrijeme, ali nikako da kupim. Sad sam napokon isprobala ovaj od kokosa koji miriše predivno, makar mi se sviđaju i drugi koje imaju, izbor je stvarno super. Gel je baš kremasti i jako se pjeni što mi se sviđa. Miris ostaje na koži što je također super. Definitivno ću isprobati i druge.

Imamo i lak za nokte. Nisam kupila lak za nokte nekih godinu dana, stvarno! I u ovom periodu od kraja godine pa do početka trećeg mjeseca nisam uopće lakirala nokte. Nije mi se dalo, nekako sam se odvikla od toga, ali opet mi je došla želja. Zato sam ovaj Essence lak u nekoj tamnijoj rozoj nijansi, recimo neka mauve nijansa. Nijansa je 67 love me like you do i apsolutno sam oduševljena. Najprije, nijansa je predobra, a i sama tekstura laka je odlična. Lako se nanosi i brzo se suši. Trajnost mu je kao i svim Essence lakovima, nije preduga, ali opet, to nije neki problem.

Sljedeća stvar je isto u nekoj mauve nijasni, baš mi je ta nijansa lijepa u posljednje vrijeme. Ovo je Catrice olovka za usne, nisam ju puno koristila, ali mi se svidjela. Posebno nijansa, a i lako se nanosi. Trajnost joj je okej. Neće vam samo nestati s usana i može se nositi sama, bez ikakvog ruža. Oni također imaju još puno lijepih nijansi u ponudi tako da se nadam da ću isprobati još neke. ☺

Nakon toga imamo beauty uk rumenilo koje je zapravo u najsvjetlijoj nijansi pa ja koristim kao highlighter. Jako mi se sviđa pakiranje, izgled samog rumenila, ogledalce, uglavnom super je. Ovo je kao pečeno rumenilo, ali nije onako tvrdo da kistom morate 'strugati' po njemu, nego se sasvim lijepo nanosi. Dugo traje na licu, makar mu se nakon nekog vremena smanji pigmentacija. I da, pigmentacija je odlična, jednom-dvaput prođete četkicom po licu i dovoljno je, a ako želite neki jači izgled, onda može nadograditi.


Skoro sam zaboravila, ali imam i jedan parfemčić koji sam već nekad spomenula, ali mislim da nije bio u favoritima. Već sam ga potrošila više od pola. Ne znam opisivati mirise tako da stvarno ne znam što da kažem. Gotovo sam bila sigurna da miris nije voćni, ali internet kaže drugačije. Naime, ima najviše voćnih nota (brusnica, malina) i cvjetnih, tako da...Uglavnom, sviđa mi se, miris je lijep i dugo traje.

To je sve za današnji post, nadam se da vam se sviđa i slobodno ostavite komentar. Pusa♥

1. Koji je vaš favorit ovog mjeseca?

Broj komentara: 20:

  1. Odličan post i fotke! Ja trenutno ništa ne koristim posebno od proizvoda, ali ako budem našla ovaj gel od kokosa, svakako bih ga isprobala jer se čini mnogo dobrim,a i kokos ima veoma lijep miris! :) ♥

    Chanceux <-- novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Favoriti su ti divni i fotografije su mi super. Nijansa Essence laka za nokte mi je predivna, te sam također imala isti ili sličan parfem i bio mi je super. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični favoritii!
    Već dugo želim ovo Beauty Uk rumenilo, nadam se da ću uskoro doći do njega.

    Boja laka je divna, imam sličan! A afrodita ima definitivno najbolje gelove za tuširanje. ☺♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  4. Fotografije su odlične! Jako mi se dopada rumenilo!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicni favoriti. Beauty uk highlighter vec dugo nisam koristila, ali cu ga poceti koristiti opet. Essence lakove volim zbog boja, ali njihova trajnost mi se bas i ne svida, ova boja koju si pokazala u ovom postu mi se jako svida. Slike su predivne. 😊💙

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni proizvodi,odličan izbor.Posebno mi se sviđa rumenilo,odnosno highlighter kako kažeš.Također ovaj je lak od essencea divan,ja sam se također skroz odvikla od lakiranja noktiju pa opet navukla :)
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako interesantan post! Vecinu ovih proizvoda sam i sama imala prilike da koristim i probam tako da ni ne sumnjam da su tvoji apsolutno favoriti. Sjajan post!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post!
    Baš ću oprobati Afroditine gelove za tuširanje,izgledaju mi baš super.Boja laka je divnaa!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam isprobala nijedan proizvod koji se našao u tvojim favoritima ali mi svi deluju odlično i veoma kvalitetno tako da ću neke definitivno isprobati. Odličan post i divne fotke! :)

    Novi OUTFIT post ---> Iammilitza ! ♡

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimljiv izbor :) Najvise mi se dopada rumenilo, prelepo izgleda :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Mini Love je i meni favorit :D :D Super post! <3

    OdgovoriIzbriši