četvrtak, 16. ožujka 2017.

Zaful Haul

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post. Danas ću vam pokazati dvije stvarčice koje sam dobila sa Zafula i reći svoje mišljenje o njima. 
Prvenstveno sam naručila stvari za mamu jer sam njoj htjela nešto pokloniti, ali vestu nosim i ja. 

Prva stvar koju sam naručila je ovaj kardigan, vesta ili kakogod to zovete. Odmah mi se svidjela boja koja je smeđa i to mi se jako sviđa. Rukavi nisu skroz dugi, nego su nekako na pola. Materijal je dobar i ugodan. Proizvod je ponuđenoj samo u jednoj veličini koja bi, barem mislim, odgovarala svima koji nose S-M. Vesta mi je jako fora i sviđa mi se.


Nemam sliku kako izgleda cijela zato što ne mogu dobro uslikati, ali ako vas zanima kako izgleda cijela vesta i koliko je duga, možete pogledati ovdje.

Sljedeća stvar je bijeli džemper koji si je odabrala moja mama i njoj se sviđa. Meni osobno nije baš komad odjeće koju bih ja nosila, ali drago mi je što se njoj sviđa. Izgleda kao pleteni, malo je duži, tj. kao neka vrsta tunike i materijal je dosta čvrst. Isto je jedna veličina, a dobar je i meni i njoj. Ima V izrez što mi je fora. Dosta je kvalitetan.
Na stranici imate sliku kako model nosi to i ostale pojedinosti koje možete provjeriti ovdje.




To bi bilo sve od ovog haula, dragi moji. Hvala vam što čitate ovaj blog i mi se čujemo nekom drugom prilikom! Pusa♥

Broj komentara: 8:

  1. Woow! Vesta mi se jako sviđa, a đemper je baš fora. Lijepo da si počastila mamu <3
    Moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicne stvarcice. Vesta mi se jako sviđa, boja je preljepa.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajne stvarčice! Baš mi se dopada kardigan, boja je savršena, ali i džemper je predivan! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične su stvarčice,kardigan mi je predivan!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši