nedjelja, 30. travnja 2017.

Beauty UK Baked Blush I Review

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Nisam sigurna jesam li već prije spomenula da ću češće raditi recenzije, ali ako nisam, evo sada kažem da ću probati češće raditi recenzije nekih proizvoda koje kupim i koji mi se (ne) sviđaju. Nadam se da vam je to okej zato što ja osobno volim čitati recenzije i nadam se da ćete i vi naći nešto korisno☺

Danas radim recenziju o Beauty UK rumenilu u nijansi halo. Cijena je oko 30 kuna i može se kupiti samo u Kozmu zato što samo oni drže Beauty UK kozmetiku.

Dolazi u ovoj predivnoj kartonskoj kutijici sa zatvaranjem na magnet. Izgled pakiranja je stvarno divan i privlači pažnju što mi se sviđa.

Unutra se nalazi proizvod u obliku nekakve polukugle i ogledalce.  Iako je ovo pečeno rumenilo, tekstura je jako mekana i pomalo se trusi. To je jedini minus koji imam za ovo rumenilo, proizvod ostaje po ovom crnom dijelu, ali to se lako obriše.
Kao što sam rekla, tekstura je mekana te se zbog jako lako nanosi. 

Boja je prilično svijetla, nije kao neko jako rumenilo nego ja više koristim kao highlighter. Jako je svjetlucavo, ali nema šljokice u sebi. Također, pigmentacija je odlična i lijepo se može nadograditi kada ga stavite na lice.

Iako se trusi i koristim ga nekih mjesec i pol, ne troši se brzo tako da mislim da ću ga još imati dugo. 

Pigmentacija je jaka, ali na licu ne ostavlja onaj crazy look nego lijepi sjaj što je super za svakodnevne varijante. 


Trajnost mu je isto super, meni traje cijeli dan, ali malo se postojanost na licu smanji nakon nekog vremena. To ovisi o podlozi, puderu, setting spraju ili općenito o tome ako držite ruku na licu npr. dok slušate neki sat u školi hah. 

Da zaključim sve ovo, mislim da je ovo jako dobar highlighter/rumenilo i da je ispunio sva moja očekivanja. Nemam nikakvu posebnu zamjerku, osim onog što sam već napomenula. Za cijenu od 30 kuna je odličan i u ponudi su još dva rumenila i jedan kao bronzer u isto ovakvoj kutijici. Jpš bih htjela isprobati taj bronzer jer mi se jako svidio, ali ipak sam uzela ovo. Drago mi je što sam ga kupila i stvarno malo podigne svaki look tako da preporučujem svakome tko traži lijepi highlighter ili svijetlo rumenilo. 

Pozdrav♥

Broj komentara: 6:

  1. Draga Petra, sjajan post, zaista odlicno uradjena recenzija! Ja se mogu pohvaliti da sam i sama probala ovaj proizvod i meni je bio jako korektan, samo mi jednostavno nije za svaki dan. Drago mi je sto se tevi dopada i verujem da ce ti sjajno korisiti.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj proizvod jako hvale, jedan od poznatijih. Zao mi je sto ga nemam gde kupiti jer ga u Srbiji nikada nisam videla. Njihova paleta je takodje odlicna i nju bih probala ali naravno nema je kod nas.
    Jako mi se svidja ovaj proizvod i vidim zasto ga toliko i hvale, moze biti i rumenilo i hajlajter, a jako je lep i za oci kao senka.
    Ako zelis pogledaj moj blog : http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga pronaći negdje i isprobati☺

      Izbriši
  3. Joj ovaj proizvod već dugo želim ! :D
    Recenzija je odlična ;) :)


    Novi post: http://princezica111.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši