četvrtak, 13. travnja 2017.

Catrice Camouflage Cream I Review

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post! Danas sam vam odlučila napisati recenziju Catrice Camouflage Cream korektora za kojeg ste vjerojatno sve čule. Usput, odlučila sam malo češće pisati recenzije i neke beauty postove pa se nadam da će vam to biti zanimljivo.

Već prije koristila sam Catrice tekuću kamuflažu i bila sam oduševljena pa sam htjela isprobati i u ovu čuvenu kamuflažu u kremi. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati!



Korektor dolazi u minimalističkoj, crnoj posudici od 3 grama. Otvara se jednostavno i zauzima jako malo prostora. Cijena korektora je oko 24 kune. 

Dolazi u tri nijanse, moja je 010 Ivory i mislim da je to najsvjetlija, iako nisam sigurna. 

Počet ću s teksturom, ona je gusta, ali nije suha i tvrda, nego jednostavno gusta. Na lice ju nanosim prstima, a zatim izblendam kistom. Tekstura je laka za nanošenje prstima, vjerojatno lakša nego da nanosite  kistom. 

Prekrivanje je super, rekla bih da je jako. Super prekriva crvenilo, ali ako imate više problema s cijelim licem, kao npr. ja, onda naravno da vam ne može sakriti sve. U sklopu s dobrim puderom postiže se odličan rezultat.
Ja sam ju najčešće koristila samu, preko cijelog lica zato što mi se nije dao stavljati puder. Preko tog korektora stavila bih još puder u kamenu i trajnost je bila dobra, do nekih 6-7 sati, a nakon toga lice mi se zasjaji, ali korektor se nije maknuo s lica.


Do nedavno, mislila sam da mi je koža suha, ali ispada da je neka mješovita, zato što mi je T-zona masnija, a imam i neke dijelove koji su suhi. Ako imate neke suše dijelove kože, to će se jako primijetiti s ovim korektorom. 

Sviđa mi se što se ne uvlači u pore i izgleda prirodno. Lijepo se stapa i prilagođava koži. Dobar je također i za podočnjake. 

Sada ću vam pokazati prekrivnu moć, na ruku sam nacrtala linije tuša i stavila dva sloja kamuflaže. 


Mislim da po ovome možete primijetiti kako je prekrivanje odlično zato što je ovo crni tuš, a s korektorom se vidi znatno manje. 

Zaključak je to da se ovaj korektor isplati kupiti, super je za prekrivanje nepravilnosti, ali nije me oduševio. Nekako, više mi se sviđa tekuća verzija ovog korektora i nakon što ga potrošim, mislim da ga neću kupiti ponovno. Omjer cijene i kvalitete je stvarno super i ako nemate nekih problema s licem, vjerno će vam služiti!

1. Jeste li probale korektor i koji su vaši dojmovi?

Broj komentara: 8:

  1. Probala sam ovaj korektor u svjetloj nijansi i potpuno se slažem sa tobom. Ja sam ga doslovce obožavala, i htjela sam ga ponovno kupiti, ali nema moje nijanse u Bipi, šmrc. Cijena je stvarno preniska za nešto ovakvog kvaliteta, može da se mjeri sa nekim mnogo skupljima. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam imala prilike kupiti ovaj korektor od catrice alii imam jedan trui korektor isto od istog brenda i jako mi se sviđa. Prekrivna moc mu je odgomna. Jako sam zadovoljna njime.

    Q&A na mom blogu, posjeti ga: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Isprobala sam taj korektor. Nisam ga dugo koristila, nijansa 010 mi je malo presvijetla dok mi je nijansa 020 tamnija. Onih par puta koliko sam ga koristila nije me skroz odusevio. Tekuca kamuflaza mi je puno bolja. Odlicna recenzija. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da je tekuća kamuflaža bolja, hvala♥

      Izbriši
  4. Obožavam catrice šminku općenito i samo sam ti htjela napisati da odlično pišeš i da sam zbog tebe, nakon dugo vremena, sinoć odlučila napraviti vlastiti blog. Samo tako nastavi.

    http://smartd777.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši