srijeda, 12. travnja 2017.

Dresslily & Rosegal

Dobar dan svima i opet pišem wishlistu, nadam se da vam to neće smetati, zato što za uskoro imam planirane neke uzbudljive i, nadam se, zanimljive postove. Dotad, pogledajmo koje sam ja to stvari našla na ovim stranicama, a da mi se sviđaju.

Dobila sam ponudu da surađujem s stranicom Dresslily i prihvatila sam zato što ima stvarčica koje mi se jako sviđaju. Nikad nisam naručivala od njih pa ne mogu reći ništa o kvaliteti, ali hoću uskoro pa ćete sve saznati. 

Počet ću opet s kupaćima, zato što eto.. Ne znam, zaljubljena sam u ovaj. Nisam imala one piece otkad sam bila malo dijete, tako da me ovaj baš privlači. Ima na sebi print palminog lišća što je jako lijepo i iza su leđa otvorena. Možete pogledati ovdje.

Sljedeća stvar je ova mini suknja koja izgleda baš posebno i drugačije, a to mi se sviđa. Izgleda mi dosta kratko pa nisam sigurna gdje bih ju nosila, ali vjerujem da se može uz mnogo stvari kombinirati i da izgleda jako lijepo! Link ovdje

Treća stvar s Dresslilyja je ovaj kombinezon koji izgleda kao ljeto, ako mogu tako reći. Crni je i ima po sebi suncokrete! Volim suncokrete i moja mama ih uvijek ima po dvorištu tako mi se zato posebno sviđa. Možete pogledati ovdje.


Sada prelazimo na Rosegal s kojima sam već surađivala.
Prva stvar su ove hlače za koje nisam sigurna da ih naručim ili ne. Jakoo mi se sviđaju, ali pomalo su izvan moje comfort zone zato što su poderane i nekako potpuno drugačije. Ali, baš su mi posebne. Link ovdje.

Sad ću vam pokazati jedne kratke hlačice koje bih jako voljela imati. Imam jedne slične i one su mi bile najdraži komad odjeće prošlo ljeto. Ove mi isto tako izgledaju jako ugodne i izgledaju jako fora. Link ovdje.

Došli smo do kraja i ove wishliste. Hvala vam što čitate☺♥

4 komentara:

  1. Sjajna wishlista, draga! Posebno mi se dopada kupaći koji si odabrala, baš je interesantan! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lista!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši