četvrtak, 27. travnja 2017.

Moja priča iz Praga

Pozdrav dragi moji i htjela bih vam se prvo ispričati što nisam pisala jedno vrijeme, ali nije mi radilo računalo, imala sam puno za učiti, bio je Uskrs i tada sam bila u Pragu, jednostavno, događala se dosta stvari istovremeno. 

Ali, sada sam ovdje s vama i napisat ću vam jedan post u kojem ćete, nadam se, uživati! Pričat ću vam svoju priču iz Praga, kako sam doživjela grad, što sam radila i sve ostalo.

Jedne lijepe noći s 17. na 18. travnja moj razred i ja krenuli smo na trodnevni izlet u Češku kojem sam se ja jako veselila zato što obožavam putovati. Tako smo mi krenuli u Češku preko Slovenije i Austrije, a znate da su u to vrijeme bile gužve na granicama, ali kada smo mi došli nisu bile. Tada smo predali osobne na pregled i imali smo pauzu za wc. 
Imali smo stvarno dovoljno stajanja kroz Austriju i Sloveniju i to je bilo okej. Jedno vrijeme sam spavala u busu zato što je bila noć, ali smo i dosta pričali. Uglavnom, neću vam sad previše prepričavati sam put jer je to dosadno. 
U Austriji sam si kupila Arizonu od zelenog čaja koja je predobra! 

U Austriji sam vidjela planine, snijeg i zapamtila sam ju  po tome da smo često prolazili kroz tunele, kao da je Austrija puna tunela. 

Prva ''obaveza'' koju smo imali je bio Češky Krumlov. To je srednjovjekovni gradić koji je nastao oko dvorca u 13. st. Meni se jako svidio zbog toga što izgleda jako lijepo, ulice izgledaju mirno i jednostavno, a opet odiše nekom ljepotom. Također, panorama cijelog grada je jako lijepa i nalazi se na rijeci Vltavi. Tu smo vidli neku crkvu u kojoj nisam vidjela gotovo ništa zbog gužve. Tu nismo bili dugo, to je bio malo brži obilazak.





vidite li vi Harryja Pottera?!

Tada smo nastavili vožnju do Praga. Sa svim stajanjima i time do Praga ima možda nekih 10 sati iz Hrvatske, možda čak i više. To se čini dosta puno, ali meni nije bilo predugo. 

U hotel u Pragu došli smo oko tri sata poslijepodne i tada smo se prijavili i dobili sobe i odmah nakon toga išli smo u razgledavati. Vrijeme u Češkoj je dosta promijenjivo tako da je malo počela kiša dok smo razgledavali, ali prestala je onako za 5 minuta. Taj dan nisam vidjela ništa posebno zato što je bilo poslijepodne, bilo je puno ljudi, vrijeme je bilo čudno, a i nismo imali previše vremena. Tada smo dobili nekih sat vremena slobodno i ja sam išla u New Yorker gdje sam sebi i bratu kupila majice. 

Nakon toga, išle Starbucksa kojih ima svugdje. Ja sam pila zeleni čaj i nije ništa posebno, običan zeleni čaj. Ali, barem sam bila u Starbucksu i sada imam njihovu čašu, ako ništa drugo hah.

Mislim da smo toga onako u prolazu razgledali neku crkvu i tada smo se vratili u hotel. Večera je bila u 7, ako se ne varam i nakon toga smo lutali po sobama, jeli, gledali film, uglavnom ništa posebno. Oko 2 ujutro vratile smo se u sobu i kao išle spavati, ali imale smo mali problem. Naime, soba je bila trokrevetna, a nas je bilo četiri zato što smo se svi međusobno promiješali i nismo spavali u onim sobama u kojima smo prijavljeni. Dva kreveta su bila dobra, a treći je bio nekakav pomoći koji se može rastaviti. Kada smo krenuli spavati taj krevet se raspao pa smo u 2 ujutro još slagale i krevet pokušavajući naći neko rješenje. 

Sljedeći dan je bio dan pun obaveza i u 9 ujutro napustili smo hotel. Ja sam mislila ''ma nije vani sigurno tako hladno, neću se smrznuti'' i izašla van u košulji i kožnoj jakni. Samo ću reći da je to bio najhladniji dan u mom životu. 

Autobusom smo došli do gradske jezgre Hradčani (provjerila sam na internetu) i tu smo čekali onu provjeru pri ulasku. Morali smo izvaditi sve iz džepova, pokazati što imamo u torbama i onda su još prolazili onim detektorom metala. Mislim da su te provjere dobra stvar i treba se dobro osigurati. 
Tu smo vidjeli stvarno puno zanimljivih stvari, ali ja mnogo toga nisam zapamtila zbog toga što se nisam mogla koncentrirati ni na što zbog hladnoće. Kako god, najzanimljivija mi je definitivno bila Katedrala sv. Vita koja je divna, baš divna! 

Tu smo se prilično zadržali jer je katedrala velika i ima se što vidjeti, imali smo i vodičkinju koja je pričala o svemu tome. Jako mi se sviđaju prozori te katedrale koji su predobro oslikani. Jako mi se sviđa i sam vanjski izgled katedrale i koliko je zapravo visoka.




Bili smo u Zlatnoj ulički i tu smo puno razgledavali tako da se ne mogu ni sjetiti što smo sve vidjeli, jedva sam čekala da idemo na ručak i pivnicu i da imamo slobodno vrijeme. 

Bili smo i na Karlovom mostu koji meni osobno nije ništa posebno, nisam vidjela ništa što me oduševilo. 

Bili smo i na nekom uzvišenom mjestu na kojemu je predivan pogled na grad. Tu sam dosta slikala, već ste mogli vidjeti na mome Instagramu. Grad izgleda stvarno veliko i predobro.


Posjetili smo i Židovsku četvrt koja je zapravo jako mala, ali zanimljiva i ima puno malih štandova na kojima se prodaju razne stvarčice.

Ručak u pivnici je bio super, pohano meso, krumpir, kečap, bez kruha. Dobili smo i desert, neki kolač s kavom i lješnjakom što mi je bilo samo okej zato što ne volim kavu u kolačima. Nakon toga započelo je naše slobodno vrijeme. Bile smo u shopping centru Palladium. Jako je velik i lijepo uređen, ima jako puno trgovina... Bile smo u H&M, Tally Weijl, Sephoru gdje sam kupila NYX lipliner koji je predobar. Boja je neka dosta jaka, nešto između rozne i crveni, jako lijepo se nanosi, a trajnost je vrhunska. Nosila sam ga te večeri u disko, ali o tome kasnije. Bit će recenzija o njemu sigurno☺


Imali smo nekih 3 i pol sata slobodno te smo tada išli do neke luke gdje nas je čekao brod zato što smo imali dogovorenu večeru na brodu i vožnju Vltavom. To je trajalo malo manje od dva sata. Bio je švedski stol, a ja sam jela riblje štapiće, neki rižoto, poslije kolače. 
Mislim da mogu reći da sam tek nakon vožnje Vltavom uspjela doživjeti grad i vidjeti njegove ljepote. Dotad sve sam nekako vidjela površno i nepotpuno, ali nakon toga grad je definitivno ''porastao'' u mojim očima. 

kako je ovo divno
Nakon toga žurili smo se na Križikove fonate. To je kao neka predstava u kojoj fontane izvode razne stvari s vodom (uopće ne znam objašnjavati?) i meni je bilo predobro. Stvarno divno, snimila sam predobre videe, ali za vas ovdje imam slike. Ja sam stvarno uživala, glazba koja se puštala uz to jako je pridonosila cijeloj atmosferi i drago mi je što smo išli na to.



Nakon toga smo se napokon vratili u hotel, znači oko devet. Cijeli dan smo bili vani u gradu. Tada smo se počeli spremati za disko, morali smo biti gotovi u 11. Znači tuširanje, biranje kombinacije, šminkanje i ostalo. 
Išli smo u disko Misch Masch i opisat ću vam sve kako je bilo. Oko pola 12, došli smo u disko, dobili narukvice i ušli gdje je sve već bilo puno. Tako da je dosta nas cura išlo plesni podij i tu smo plesale, ali je gužva bila stvarno prevelika, tako da smo nekako razdvojile. Ostalo nas je četiri na tom podiju, a kasnije smo i išle po piće u drugi dio i ovo je jedina slika koju imam iz kluba.

Kada smo to popile, atmosfera je postala malo bolja i još smo plesale. Tada su do nas došli neki ljudi iz razreda i pozvali nas za svoj stol tako da smo ostatak večeri bile tamo. Bilo je stvarno super, mogu se jedino smijati kad se sjetim svega toga, znači ludilo. Tamo mi je bilo bolje zbog toga što nije bila velika gužva i moglo se normalno plesati, a i atmosfera je bila dobra. 
Ako vas zanima, od glazbe puštali su hrvatske pjesme, cajke, a i techno. 
U tri smo morali izaći vani, ali tada smo još dugo čekali zato što je netko izgubio jaknu ili tako nešto. Neki su malo pretjerali u alkoholu pa je to bilo zanimljivo i smiješno hah (pozdrav ako čitate ovo☺). 

Na putu do gradskog autobusa i čekanja istog  upoznale smo neke dečke koji su isto iz Hrvatske, sjećam se da su rekli da idu u 4. razred opće gimnazije. Vozili smo se gradskim autobusom koji je bio krcat nekim drugim ljudima koji su vjerojatno isto bili na nekom izletu i oni  su počeli navijati ( ne znam zašto?). U hotel smo se vratili oko 4 i tada smo se krenule lagano pakirati zato što smo to jutro odlazili, te noći spavala sam nekih 2 sata, općenito sam jako malo spavala u ta tri dana. 

Ujutro je bio doručak i išli smo u zoološki od kojeg sam ja očekivala nešto wow, a zapravo nisam vidjela uopće puno životinja. Razlog tome je što je zoološki ogroman i većina životinja bila je u svojim nastambama. Vidjela sam slonove, žirafe, vukove, ljame i dosta malih životinja koje su posebno bile u nekim zatvorenim prostorima. Puno toga nismo vidjeli jer nismo imali previše vremena, ali nema veze.

ovo mi je najdraža životinja koju sam vidjela


Nakon zoološkog vratili smo se u hotel na ručak i uslijedio je povratak kući. Žalim što nismo ostali duže i uživali u ljepotama Praga i njegovom noćnom životu zato što je ovo bilo super iskustvo. Uživala sam, bilo je lijepo, zabavno i hladno, ali sve u svemu, stvarno divno! 

1. Jeste li bili u Pragu i što mislite o njemu?

Broj komentara: 16:

  1. Jaoo, predivne su fotkicee! Voljela bih i ja jednog dana da posjetim Prag. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Najdraži dio pozdrav ako čitate ovo hahahah umrla sam

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, ja sam ovo tako pozorno citala. Bila sam u Pragu i zelim opet ici!! I mi smo bili na tom kao vidikovcu i tu negdje u blizini je, koliko se sjecam Zlatna ulica, ali mi na zalost nismo mogli ici tamo jer je bila zatvorena, vidjeli smo samo jedan dio. Takoder smo se vozili Vltavom i bilo je lijepo. Sva ova mjesta sam prepoznala, samo mi nismo isli u taj trzni centar.
    I da. Zelim opet ici, Prag mi se zaista svidio. Mi smo takoder imali problema sa hladnocom i kisom, ali bilo nam je dobro. Odlican je post! ☺❤

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikada nisam bila u Pragu, zelja mi je, super je post :D <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Prag je jedan fascinantan grad i drago mi je da si podjelila svoju preljepu priču i fotografije sa nama. Stvarno se vidi da si uživala u gradu <3
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne fotografije, fantastičan tekst i da, vidjela sam Harry Pottera. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  7. Predobre su fotke!! Nadam se da ću jednom posjetiti taj divni grad *__*

    Novi post: http://princezica111.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Slike su odlične, drago mi je da si se lepo provela! Ja sam prošle godine posetila Prag i, iako nisam proputovala nešto previše, ipak mi je Prag nekako ostao kao najdraži grad koji sam posetila :))

    OdgovoriIzbriši