subota, 8. travnja 2017.

Spring/Summer Wishlist

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Prvo bih se htjela ispričati što postovi idu malo neredovito, ali imala sam neki problem s računalom i nisam mogla pisati. Sada je proradilo pa sam vam odlučila nešto napisati, makar wishlistu u ovom slučaju zato što je 10 navečer, a nemam unaprijed pripremljene fotke za nove postove. 

U zadnje vrijeme se osjećam kao da je ljeto ispred nas, iako baš i nije, ali totalno sam u tom duhu. Po raznim online stranicama već danima gledam kupaće kostime i svu tu predivnu ljetnu odjeću. Zaful ima predobru ponudu odjeće, pogotovo sada ovu novu kolekciju, a najviše mi se sviđaju njihovi kupaći kostimi. 
Prije nego što sam uopće surađivala s njima, mislila sam da u ponudi imaju samo kupaće, ali imaju mnogo toga. Odabrala sam nekoliko stvari koje su mi jako lijepe i sada ću vam to pokazati!

Prva stvar je ovaj divan kupaći, ajme! Oduševljena sam bojom najviše, ali i jednostavnošću. Sviđaju mi se trakice i ova rupa na gornjem dijelu i mislim da bi izgledao predivno. Malo me muči da mi boja ne bi pristajala jer sam ja jako svijetla, a ovo nije tamni kupaći pa ne znam.. Ako naručim, obavezno ću vam javiti kakav je! Link ovdje.

Imamo još jedan kupaći, rekla sam vam da sam totalno u ljetnom duhu! Ovaj me isto tako oduševljava. Ima taj neki print listova na sebi što ga čini jako posebnim i baš mi se sviđa. Link ovdje.

Ovdje imamo i ovaj predivan off the shoulder top. Nemam ni jednu takvu majicu i jako mi se sviđa kombinacija cvjetnog printa i bijele boje. Također, ima i ove široke rukave što mi se čini jako fora i mislim da bi ga nosila često sada kada dođe toplije vrijeme. Možete pogledati ovdje.

Zadnja stvar koju sam vam odlučila pokazati je ova torba. Nisam zaluđena torbama, ali ova mi je jako lijepa! Sviđa mi se izbor boja zato što se može uz mnogo toga kombinirati, a opet nije obična. Mislim da je super sada za proljeće. Link ovdje.


Došli smo do kraja wishliste, nadam se da vam se sviđaju stvari koje sam odabrala, a mi se čujemo nekom drugom prilikom!☺♥

Broj komentara: 13:

  1. Sjajna wishlista draga! Ovaj prvi kupaći mi se baš dopada! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra draga, sjajna vislista! Jako mi se dopada tvoja selekcija :)

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Torbica je preslatka, kao i ostale stvari :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelim,zelim,zelim ovaj prvi kupaci ali mislim da ne bi ni meni stajao lijepo jer sam jako svijetla. Odlican post! 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa, slažem se da je ovaj prvi kupaći divan♥

      Izbriši
  6. Bas imamo slican ukus :) I ja sam odabrala istu torbu samo druge boje :) Odlican post :*

    OdgovoriIzbriši