petak, 12. svibnja 2017.

Amazed

Pozdrav najdraži moji! Prošao je još jedan radni tjedan, a ja sam jučer svjedočila jednom od najljepših zalazaka sunca u mojem cijelom životu! 

"Mama, ne mogu sad, moram ovo slikati!" bile su moje riječi kada sam istrčala iz kuće zato što sam vidjela kako je divan zalazak sunca. Prvo sam slikala ispred kuće, ali tu se nije dobro vidjelo kako izgleda.

Otišla sam u vrt i otprilike 10 minuta divila sam se tom predivnom prizoru. Jako volim izlaske i zalaske sunca, ali ovaj je bio baš poseban. Osjećala sam se toliko ispunjeno i potpuno u tom trenutku. 

Bilo je divno gledati u sve što priroda stvara i čini tako predivnim. Osjećala sam se toliko posebno i sretno. Kao da ne postoje nikakve brige niti problemi.. Ne znam jeste li se ikada tako osjećali, ali ako jeste, onda me razumijete.

Tako mi je drago što još uvijek postoje stvari koje nas učine toliko sretnima, a zapravo su tako "obične" i "male". Ali, samo razmislite kako je svaki ovaj oblak drugačiji i poseban. Kako je to čudesno. Priroda stvara toliko lijepih stvari koje mi često zanemarujemo i ne primjećujemo. 
Imam problem s time da ne mogu objasniti sve onako kako to želim. Uopće ne mogu izraziti ono što osjećam pa ću prekinuti ovo pisanje i ostaviti vas da uživate u fotkama divne prirode♥

4 komentara:

  1. Ja jako volim izlaske i zalaske sunca.Koliko god da me mrzi ujutro da ustanem za školu, kad vidim kako je divan izlazak sunca odmah se lakše razbudim. Ovo je doista jedan divna zalazak! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram reći da je zalazak predivan bio, a slike su ti fenomenalno ispale! Često i ja tako izletim iz kuće da uslikam. :D♥

    OdgovoriIzbriši