petak, 26. svibnja 2017.

Dreamcatcher, shirt and bralette

Hej dragi moji! Dobrodošli u novi post i danas će ih biti dva. Prvo ću vam pokazati što sam to dobila s Rosegal. Prošlo je već neko vrijeme otkako sam dobila paket, ali tek sam sad našla vremena da vam ih predstavim.

Kao što vidite po naslovu, dobila sam tzv. hvatač snova, košulju i bralette. Djelomično sam zadovoljna, nije sve onako super, a vidjet ćete i sami zašto.

Za početak, hvatač snova je genijalan! Bijeli je, dosta veliki i jako mi se lijepo uklapa u sobu. Super je detalj makar ga mislim premjestiti na neko drugo mjesto. Jako mi se sviđa zato što izgleda baš tumblr. 


Zatim imamo jednu košulju koju sam naručila za mamu, ne za sebe. Ovo je karirana košulja, s nekim bijelo-plavim tonovima što ju čini malo drugačijom. Da sam ju naručivala za sebe, uzela bih crno-bijelu varijantu. Sviđa mi se materijal od kojeg je napravljena, djeluje kvalitetno. Može se kombinirati uz dosta stvari i naručila sam ju u L veličini. Dobra je i mami i meni. 


I zadnja stvar je ovaj top, tj. bralette i s njim sam razočarana. Jako je lijep i stvarno super izgleda, tu ne mogu ništa prigovoriti. Nažalost, napravljen je dosta nekvalitetno i zbog toga ga nikad neću nositi. Ove naramenice su dosta čudne, ne drže ništa. Tako da, ne preporučam da ovo naručujete. 


Linkovi:
Bralette je rasprodan tako da ne mogu ostaviti link. 
Ovdje je još i link od nekih haljina.

2 komentara:

  1. Divan post,stvari su divne,tako izgleda i bralette ali eto,preko neta se cesto pogrijesi.
    http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši