nedjelja, 7. svibnja 2017.

New swimsuits & more

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post! Danas ću vam pokazati neke stvari koje sam dobila sa sajta Dresslily. Ovo je prvi put da sam surađivala s njima i za sada sam jako zadovoljna. 
Na sajtu imate dosta ženske odjeće, obuće, nakita i neke stvari za muškarce. Ja sam odabrala četiri stvari, a neke od njih su dva kupaća kostima. Nadam se da će vam se post svidjeti!

Prva stvar je ovaj predivni zeleni bikini s palminim printom. Jako mi se sviđa materijal od kojeg je napravljen zato što je dosta jak i čvrst. Bilo bi mi bolje da je donji dio malkice veći, ali i ovako je okej. Naručila sam veličinu više od one koju obično nosim, znači L. Stvarno mi se sviđa kako izgleda i jedva ga čekam nositi po ljeti. Na gornjem dijelu nalaze se male spužvice što je isto okej. Ako mislite naručiti, savjetujem vam da uzmete veličinu ili dvije više kako vam ne bi bio premali. Kupaći možete pogledati ovdje.


Druga stvar je još jedan kupaći, ali ovaj je jednodijelni. Ovo je doslovno bila ljubav na prvi pogled. Znala sam da ga moram naručiti. Opet je neki print na palme, totalno sam zaluđena time. Jako mi lijepo izgleda. E sad, kako stoji? Stoji jako lijepo, ali malo mi se ne sviđa gornji dio. Treba ga jako zategnuti na stražnjoj strani kako vam donji dio ne pao  dolje hah. Iako se malo čudno osjećam dok ga nosim, jako mi se sviđa zato što je drugačiji i poseban. Možete ga naručiti ovdje.


S trećom stvarčicom sa doslovno oduševljena! Zaljubljena sam u ovu suknju, tako mi je divna. Materijal je kao brušena koža, ali ovo naravno nije prava, boja je nekako smećkasta i izgleda jako lijepo. Dosta je kratka i jako lijepo stoji. Ima džepove što je jako praktično i ima ovaj detalj koji je kao zavezan. Uglavnom, sve vidite na slici. 
Ima stvarno u raznim bojama i sve mi se jako sviđaju, ali eto, odabrala sam ovu. 
Možete naručiti ovdje.


Zadnja stvar su ova dva toothbrush kista za šminkanje. Bila mi je velika želja isprobati isprobati ih pa mi je jako drago što ih napokon imam. Jedna je za nanošenje pudera, a druga za korektor. Ova veća mi je draža i svakodnevno ju koristim. Jako je mekana i super blenda puder, baš mi se sviđa kako puder izgleda nakon ovog. Ova manja je dosta tvrđa pa ju koristim malo manje, ali ju znam koristiti za blendanje korektora. Bilo bi bolje da su od nečega drugoga, a ne od plastike zato što ponekad imam osjećaj da ću ju slomiti ako stisnem malo jače. 
Link je ovdje.


To je sve što sam naručila i htjela bih se ispričati zbog kvalitete slika, ali dosta je oblačno i jednostavno mi slike nisu ispale dobro. Sljedeći put će biti bolje. Pozdrav i pusa♥

1. Jeste li imali iskustva s ovim sajtom?

4 komentara:

  1. Odličan haul!
    Kupaći su divni, ja sam nekako jednostavna pa uvijek uzmem ili crni ili bijeli kupaći, ali moram priznati da su i ovi divni, suknja isto, ženstvena, prekrasna, sve super. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. divne stvarcice si dobila.
    imam ove kistove, i ja takoder imam osjecaj kao da cu ih slomiti, al nisam.. jos aahaha

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši