petak, 5. svibnja 2017.

Novi proizvodi za njegu lica

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post! Prošao je još jedan tjedan što znači da je vrijeme za nove postove. 
U zadnje vrijeme totalno sam opsjednuta nekim skin care proizvodima, gledam na Pinterestu dosta o tome tako da sam kupila neke nove proizvode za njegu lice koje ću vam pokazati. Prva četiri proizvoda su nova, dok su zadnja dva koja ću vam pokazati od prije nekih 3 tjedna, ali vam još nisam pričala o njima. 

Krenut ćemo od umivalice, tj. gela. Kupila sam ovaj Eveline Pure Control SOS 3 in 1, može se koristiti kao gel, piling i maska i to mi se jako sviđa. Namijenjen je problematičnoj koži, na bazi cinka je, ostavlja kožu svježom, glatkom i mat. Eveline još kaže da smanjuje prištiće, mitesere i  crvenilo. Dosad sam ga koristila nekoliko puta i jakoo mi se sviđa, primjetila sam veliku promjenu što se tiče mitesera koje imam na nosu, koža mi je puno glađa i jako lijepo čisti lice. Doduše, nisam ga još detaljno isprobala, tako da će recenzija biti tek nakon nekog vremena. Cijena mu je oko 24 kune i kupljen je u dm-u.

Sljedeća stvar je tonik i ja sam odabrala Baleu. Ovo je s voćnim kiselinama i to mu daje predobar miris. Balea kaže da je namijenjen mješovitoj koži i da sužava pore. Ne mogu sad nešto pretjerano reći o njemu zato što sam ga koristila samo dva puta, ali on još dodatno očisti kožu i treba mu malo više da se upije. Možda je to sad do mene zato što sam ga tek počela koristiti, ali vidjet ćemo kakav će biti dalje. Cijena mu je 17 kn.

Kupila sam i dvije maske. Prva je ova Garnier maska za super hidrataciju u maramici. O ovim maskama svi pričaju tako da sam htjela i sama isprobati kakve su. Odabrala sam ovu koja je za super hidrataciju jer mi se ta čini jako dobra, ali vidjet ćemo nakon korištenja. Cijena je 13 kuna. Druga maska je ova od Balee i ono što me odmah "kupilo" kod nje je to što je s blatom iz Mrtvog mora. Baš mi je želja isprobati neku masku s blatom pa neka bude to ova. Prilagođena je nečistoj koži, sprječava nastanak prištića i mitesera, umiruje kožu.. Zanima me kakva će biti zato što su uglavnom Balea maske dobre, ali ništa posebno. Cijena je 7 kn i paketić je dovoljan za dvije primjene.

Posljednja dva proizvoda sam kupila prije puta u Prag i zato je jedna od ovih stvari u travel size pakiranju. Radi se o Alverde dnevnoj kremi za lice od divlje ruže i namijenja je suhoj koži. Kupila sam ju samo zato što nisam htjela nositi svoju redovnu kremu sa sobom, a ova je jedina bilo tako mala. Koristim ju od tada i još se uopće nije potrošila zato što je tekstura prilično lagana i lako se razmazuje po licu. Nije masna i teška nego stvara super podlogu za puder. Miris je predobar. Jedva čekam kupiti normalno pakiranje. Cijena je bilo oko 10 kn za ovo pakiranje od 10 ml.
Druga stvar koju imam ovdje su Balea micelarne maramice za skidanje šminke. Dobre su za skidanje šminke s lica, očiju i ustiju. Zaista dobro skidaju šminka, ali samim time što su to vlažne maramice ne mogu skinuti sve, tako da mi najviše ostane maskare na očima. Bez alkohola su, imaju dobar miris, nisu mi izazvale nikakav osip ni peckanje tako da sam zadovoljna. Za cijenu nisam sigurna, ali mislim da je bila negdje oko 12 kn. 

To bi bilo sve za ovaj post, nadam se da vam se svidio i uživajte u vikendu! Pusa♥

Broj komentara: 10:

  1. Odlični proizvodi! Zanimljv post :)

    http://princezica111.blogspot.ba/ - novi post <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, proizvodi su prelijepi :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrlo mi je zanimljivo bilo čitati ovaj post i sada i mene zanimaju skin care proizvodi. Isprobala sam jedino Baleinu masku. Lijepo pročisti lice od nakupljenih masnoća i osvježi ga. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  4. Super recenzija,nisam imala priliku probati ove proizode ali čine mi se super! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Super proizvodi! Eveline gel koristim i potrosila sam vec nekoliko pakiranja, i meni i sestri odgovara. Isprobala sam i Garnier masku, jako mi se svidjela pa se nadam da ce i tebi. Voljela bih isprobati nesto od Alverde kozmetike. :)

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala☺ Nadam se da će se svidjeti i meni♥

      Izbriši