subota, 13. svibnja 2017.

What's in my mini bag

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post! Prije nekoliko dana došla sam na ideju da vam napišem post o tome što to ja držim u svojoj maloj torbi. U zadnje vrijeme su mi ovakve torbe puno ljepše od onih velikih. 
Općenito volim gledati ovakve videe ili čitati postove pa ako ste i vi znaniteželjni kao ja nastavite čitati☺

Ako nekada prije niste pročitali što se nalazi u mojoj prošlom torbi, možete to učiniti ovdje



Ovo je moja najdraža-na-svijetu torba. Dobila sam je sa sajta Rosegal i totalno se zaljubila u nju. Naime, nisam uopće očekivala da će biti tako lijepa, naručila sam ju zato što više nisam znala što bih. Oduševila me. Vidite i sami kako izgleda na slikama pa nema smisla nešto previše objašnjavati. Crna je sa zlatnim detaljima što je uvijek dobra kombinacija. 
Ne znam kako bih opisala ovaj oblik, ali vidite i sami.
Nije onako jako mala, ali je dosta manja od one velike torbe koju imam što mi se sviđa.
Ima jedan veliki pretinac koji je zapravo odvojen jednim malim pretincom na zatvaranje što je praktično.

Ponekad mi se ne nosi puno stvari i trebaju mi samo one neizostavne stvari tako da ću vam sada pokazati koje su to! Zapravo ih ima jako mala.

Prve stvari su mobitel i novčanik bez kojih ne idem nigdje i one su mi najbitnije. Nisam mogla slikati mobitel kad s njim slikam fotke za blog, ali evo ovdje još imam i maramice.

Sljedeće što imam je ova mala četkica s ogledalom i gumica za kosu. Inače, imam to 'prokletstvo' da nikad nemam gumicu onda kad mi treba, ali pokušavam ju nositi što češće. 

Sljedeće što imam su sunčane naočale i labelo. Sunčane naočale su za ovo vrijeme stvarno must have iako uopće nisam osoba koja često nosi naočale. Labelo nosim gdje god idem zato što ne podnosim da su mi usne suhe, a uz ovo labelo nikad nisu! Definitivno najdraži lip butter iako mi je već malo dosadio, probala sam sve iz kolekcije, tako da.. 

 Zadnja stvar koju nosim su slušalice, ali sam njih zaboravila slikati. One lijepe slušalice koje sam imala su pukle tako da trenutno imam originalne od mobitela, ali one nisu baš nešto. Doduše, nisu loše, ali prošle su bile bolje. Tako da, to obavezno moram kupiti.

To je sve što nosim u ovoj torbici. Još jedna neophodna stvar koju moram imati kod sebe je voda, ali u ovu torbicu ona nažalost ne stane. Sada tek vidim da su torbu rasprodali, tako da je nema na sajtu, ali sigurno ima nečega što bih vam se moglo svidjeti. 

Hvala vam što čitate ovaj blog i pusa♥

Broj komentara: 6:

  1. Super ideja za post! Torbica je preslatka. :)
    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,torbica je predivna,baš mi se sviđa!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Torbica je predivna, za svaki dan, ali i za posebne prigode. Inace volim vece torbe, ali ova bi mi bila odlicna za dane kada idem na kratko van. Odlican post. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši