srijeda, 14. lipnja 2017.

Drugi razred gimnazije - moje iskustvo

Hej ljudi, dobrodošli u novi post! Prošle godine, nakon što sam završila 1. razred srednje napisala sam ovaj post i jako vam se svidio pa donosim još jedan. Danas nam je bio zadnji dan nastave i još ne mogu vjerovati kako mi je brzo prošao drugi razred. Naravno, bilo je dana koji su mi trajali kao godine, pogotovo satovi dok je pitala kemiju ili na hrvatskom, ali sve je prošlo tako brzo. Sjedim ovdje razmišljajući o planovima za ljeto, ali prije toga pokušat ću se prisjetiti nekih zanimljivih i značajnih trenutaka koje ću pamtiti iz drugog razreda.

Početak godine bio mi je prilično čudan, tj. bilo je čudno vratiti se u školu nakon dva i pol mjeseca, ali nekako smo se prilagodili. Ove godine smo kao novi predmet dobili informatiku, s obzirom da ju jezičari imaju samo jednu godinu. To je bilo potpuno u redu. 

Nekako mislim da su se ove godine profesori promjenili u odnosu na prvi razred. Čini mi se da su prije bili malo blaži, makar je to možda samo moj osjećaj. Profesorica iz hrvatskog se totalno promijenila, tj. promijenila je svoj odnos prema nama. Dobili smo drugog profesora iz tjelesnog i drago mi je što jesmo. U drugom polugodištu došla je nova profesorica iz kemije i ona očito obožava davati zadaću, a prije toga zadaću iz kemije imali smo jako rijetko. 

Dobro, mislim da vas previše ne zanimaju profesori koje ne poznajete pa ću vam pričati o nekom svojem mišljenju i iskustvu s određenim predmetima i učenjem.
maketa antičkog grčkog grada

Najteži predmet mi je definitivno bila matematika, uopće ju ne volim. Meni je matematika baš teška, dok nekome vjerojatno uopće nije, tako da je to sve subjektivno. Predmeti poput geografije, povijesti, engleskog i još nekih bili su mi lagani. Naravno tu dolaze i glazbeni, likovni, vjeronauk, informatika koju su tu da nam podignu prosjek. Makar bilo je dana kad sam morala ponoviti neki od tih predmeta. Njemački mi je ove godine bio super, profesor je bio jako dobar, radili smo razne stvari, gledali serije i filmove na njemačkom, igrali neke igrice na njemačkom na iPadima..
gradski muzej

Hrvatski mi nije bio ništa posebno, zapravo ponekad mi je bila prava muka učiti ga. Unatoč tome, išla sam i na županijsko natjecanje na kojem sam bila četvrta. 
Fiziku sam ove godine poboljšala i iz nje imam 4. Na kraju mi je profesor predložio da mogu pisati godišnji test ako želim imati 5, ali ipak sam odbila jer mi se nikako nije učilo sve to ponovno. Sad ću vam ispričati malu anegdotu, negdje na početku 10 mjeseca javila sam se odgovarati fiziku jer sam znala to gradivo i dobila sam 5. Nakon nekoliko tjedana pisali smo test iz istog tog gradiva i dobila sam 1, ne znam kako, znala sam to gradivo, ali točno se sjećam da se na testu nikako nisam mogla koncentrirati ni na što. Ispravila sam to, ali mi je bilo smiješno kako na testu nisam znala gotovo ništa.

Biologiju sam uvijek učila prije testa, htjela bih ju učiti baš redovito tako da svaku lekciju naučim isti dan kad smo ju obradili, ali ne ide to tako. Makar sam učila tako kako sam učila, imam 5 iz biologije i sve osim jedne ocjene su mi petice. Obično smo ju pisali u srijedu ili petak, a ja bih počela učiti u subotu tako da sam zapravo uvijek sve stigla, ali sam imala puno više gradiva. 

Jedna stvar koja me živcirala kod matematike i ono što me boljelo je to da sam na nju potrošila tri puta više vremena nego na neke druge predmete, a često mi se dogodilo da sam dobila 1. Neke predmete sam naučila super za malo vremena, a za tu matematiku nikad nije dovoljno. Inače, imam zaključeno 3 tako da to nije eksta loše, trojka je dobra ocjena, ali svejedno.
Sveti Nikola

Sveukupan prosjek mi je 4,8 s čime sam jako zadovoljna, baš mi je drago što je tako. 
Mislim da su ovu godinu uljepšali i izleti u Zagreb i gledanje Zločina i kazne te naravno Prag u kojem je bilo divno. 
Post o Zagrebu je ovdje, a o Pragu ovdje.

Sve u svemu, mislim da mi je drugi razred bio malo bolji od prvog, bio je pun zezanja, šala, druženja. Ponekad je bilo lijepo u školi, ponekad malo manje, ali najzahvalnija sam što imamo ormariće zato što mi je ruksak bio puno lakši i u ormariću sam ostavljala brdo stvari. Bilo je sladoleda i kava poslije škole, pisanja zadaća prije sata, smijanja, prepisivanja i svega. 
Po količini gradiva, bilo je otprilike kao u prvom, možda malo više. Normalan mi je taj tempo učenja zato što sam se naviknula, ali sjećam se da je bilo dana za koje sam mislila da će biti preteški i užas, a na kraju nikad nije ispalo tako loše. Bitno je da se ne brinete previše, da učite zbog sebe i zbog toga što vam nitko ne može oduzeti znanje. Učite zbog toga da upišite fakultet koji želite, da radite posao koji volite i da jednog dana svojoj djeci možete reći da ste sami odabrali svoj život i kreirali svoju sudbinu, a ne da ste ju morali prihvatiti. 

Broj komentara: 14:

  1. Divne su slike mila. Nisam pročitala ceo post iskreno, ali slažem se sa tobom u jednom.. Ne volim matematiku :)

    Veliki pozdrav,Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi dear :)
    You have a really stunning blog :) I'm now following via GFC :)
    If you want take a look at my blog too and follow me back ^_^
    xoxo

    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja imam još nedelju dana do kraja, ali sve ocene su mi sređene, tako da sada uživam. I ja sam društveno-jezički smer, ali mi imamo informatiku svake godine. Ove godine smo kao novi predmet dobili psihologiju, a od sledeće godine nemamo latinski i hemiju, a dobijamo logiku. Ne znam kako je kod vas. Ova godina mi i nije bila previše teška i jako je brzo prošla. Za gimnaziju je tvoj prosek odličan. Ja se trudim da svake godine budem 5,00 i zasad mi to dobro ide. :-) Lepo se provedi na raspustu! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi sljedeće godine dobivamo psihologiju, sociologiju i logiku, a gubimo latinski i fiziku. Hvala ti puno, nadam se da hoću☺♥

      Izbriši
  4. Užívala sam čitajući post. Ja isto želim upisati jezičnu gimnaziju jer jako volim jezike i dobro mi idu. Vidi se da ti je u gimnaziji mnogo dobrá atmosfera i da radite svakakve zanimljive stavari. Kraj posta mi se posebno svida i potpuno se slažem s tobom oko kreiranja vlastite sudbine. Sjajno napisano. 💕

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, nadam se da ćeš upisati jezičnu!♥

      Izbriši
  5. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post! I ja zelim da idem u jezicnu gimnaziju i nadam se da cu upisati :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlican post :) Ja sljedece godine idem u srednju tako da mi je drago sto si pisala o svojem iskustvu. Iskreno i nisam nesto posebno zainteresirana za gimnaziju jer ih iskustva mojih prijatelja mogu vidjeti koliko im je tesko u skoli, a ja se jednostavno ne osjecam spremnom za tako nesto. Iako prolazim sa pet uvijek sam nekako vise razmisljala o medicinskoj skoli nego gimnaziji.

    Nova sam pa bi mi dobro dosla podrska:
    fashikilla.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, to što im je teško je prilično subjektivno i svatko doživljava na svoj način tako da.. Ali, ako upišeš medicinsku, neka ti je sretno☺♥

      Izbriši