petak, 30. lipnja 2017.

Filmovi koje preporučujem

Pozdrav svima! U posljednjih nekoliko dana pogledala sam 6 filmova i svi su mi se svidjeli tako da obavezno moram napisati post o tome. Ja obično gledam filmove koje mi je netko preporučio, a ako ste i vi takvi, možda vam se neki od ovih filmova svidi pa odlučite pogledati. 
Vjerujem da ste neke i gledali, ali bez obzira na to, o svakom ću napisati svoj dojam.

1. Furious 7
Ovaj film sam pogledala tek sad i ostala oduševljena. Naime, mislim da sam prošlo ljeto pogledala sve dijelove do ovog 7 i onda sam se nekako osjećala da ne želim pogledati i taj zadnji jer tada još nije izašla osmica pa ga nisam pogledala. Ako niste uopće gledali ove filmove, krenite od početka jer će vam tako biti zanimljivije i više stvari ćete shvaćati. Uglavnom, ovdje se radi o tome da Shaw želi ubiti Doma zbog toga što su oni ubili njegovog brata i onda Dom i njegova ekipa kreću loviti Shawa i na zadatku su u kojem moraju spasiti hakericu Ramsey koja je izumila neki program, tzv. Božje oko koje vidi sve na zemlji. Uglavnom, ako ste ljubitelji akcije, auta, pucnjave, humora ovo je pravi film za vas. Meni je super, napet, zanimljiv, jako mi se svidio.

2. The Fate of the Furious 
Ovo je osmi dio gore spomenutog filma, novi je, izašao 2017. Mislim da mi je ovo najbolji dio, iako mi nedostaje Brian kojega je glumio Paul Walker. Ovdje jedna žena ucijenjuje Doma da radi za nju zato što je otela njegovog sina i ženu s kojom ima dijete i tada se Domova ekipa, Hobbs i Shaw udružuju i bore se protiv njih. Na kraju se nalaze u Rusiji u nekoj vojnoj bazi i ta žena želi ukrasti podmornicu i dolazi do raznih borbi, jurnjavi autima i na kraju Dom prestaje slušati tu ženu nego pomaže svojoj ekipi i sve sretno završi. 

3. Why him
Ovo je jedna komedija koju mi je preporučio brat. Inače, ne gledam komedije jer neke od njih imaju onaj jeftini, loš humor koji me živcira, ali ova nije takva! Radi se o tome da cura zove svoju obitelj da provedu Božić sa njezinim dečkom i onda njezin tata mrzi tog dečka. Naime, taj dečko Laird je milijarder i možemo reći da je prilično osebujan. Puno psuje, previše se trudi (tetovirao je sliku njezine obitelji na leđa, njezinom tati je napravio kuglanu..), ali zapravo je jako zabavan i dobar. Bavi se proizvodnjom igrica i aplikacija i ta cura (zaboravila sam kako se zove) odlučuje prestati s faksom i zaposliti se kod njega što izaziva velike probleme s njezinim tatom. Super je film, jako zanimljiv i smiješan.

4. The Green Mile
Ovo je stariji film, iz 1999., ali nemojte odmah imati predrasude jer je ovo toliko dobar film! Preporučio mi ga je tata i rekao o čemu se radi pa sam ga ja i pogledala. Radnja se zbiva u 1935. godinu u jednom zatvoru u kojoj su zatvorenici koji su dobili smrtnu kaznu koja se izvodi na električnoj stolici i taj blok u kojem se nalaze zatvorenici naziva se Zelena milja. Pratimo skupinu čuvara i probleme s kojima se susreću na tom poslu. Jednom je u zatvor doveden ogroman čovjek koji je optužen za ubojstvo i silovanje dvije djevojčice, a on zapravo ima moć iscjeljivanja (tu dolazimo do nekih natprirodnih elemenata) i htio im je pomoći. Taj zatvorenik zove se John Coffey. Jedan od zatvorenika kao ljubimca ima miša zvanog Mr Jingles i kada ga jedan okrutni, glupi čuvar ubije, Coffey ga svojim moćima vrati u život. Neću sad prepričavati radnju jer je ima stvarno puno, film traje 3 sata i ja sam uživala. Smrt električnom stolicom je stvarno strašna i mislim da se više i ne koristi. Film je jako dobar, baš je ostavio neki dojam na mene i stvarno ga preporučujem.

5. 21 Jump Street
Ovaj film mi je preporučila prijateljica i jako mi se sviđa. Radi se o dvama mladim policajcima koji su poslani na tajni zadatak u srednju školu da otkriju tko su dobavljači droge. Oni izvode razne gluposti, prilagode se, smiješni su. Uglavnom, ovo je akcijska komedija koja je super kada želite potrošiti vrijeme i nasmijati se. I uz to, jedan od glavnih glumaca je Channing Tatum koji je prezgodan. 

6. 22 Jump Street
Ovo je nastavak filma, sada odlaze na zadatak na fakultet i tamo se pomalo razdvajaju. Jedan nađe nove prijatelje, igra američki nogomet, prilagodi se, dok drugoga to povrijeđuje, ali na kraju zajedno riješe taj zadatak. Opet ima akcije, punoo smijeha i humora, uglavnom super film. Ovaj mi je još bolji od prvog dijela. Na kraju, taj njihov šef im najavi da idu u medicinsku školu i onda je to treći dio filma. Obavezno pogledajte!

I to bi bilo sve, znam da sam se baš raspisala, ali što ću kad su filmovi jako dobri. Pusa♥

21 komentar:

  1. Gledala sam sve osim The Green Mile. Svi filmovi su mi jako dobri. Za The Fate of the Furious nisam mislila da ce biti toliko dobar, ali mi je zapravo najdrazi. Gledajuci Why him sam se bas dobro nasmijala. Odlican popis. 😊❤

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno pogledaj Green Mile, hvala puno!♥

      Izbriši
  2. Super post! Svi filmovi mi djeluju zabavno, ali ova dva na kraju su odlični i uskoro ću ih sigurno pogledati ;)
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je što ti se sviđaju♥

      Izbriši
  3. Odlični predlozi! Od svih odgledala sam samo Jump Street (oba dela), a planiram sve delove Fast&Furious serijala. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će ti se svidjeti Fast and Furious♥

      Izbriši
  4. Divni predlozi draga! Gledala sam Why him i oduševila sam se! Sigurno ću pogledati i neke koje si ti preporučila :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Nazalost od svih filmova sam gledala sam samo Jump street (oba dela), ali nadam se da ce biti prilike i ostale da pogledam. :)
    Odlican post!

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. E ovakav post je pravi pogodak, baš zato jer je meni letnji raspust odlično vreme za gledanje filmova i svaka preporuka je dobro došla. Super post! :)

    milicabimperfect.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Ni jedan sa liste nisam gledala, a zapravo sam ih sve htela odgledati samo mi je trebao neki dokaz da su vredni paznje hahah, sa obzirom da mi se jako svideo kratak opis od svih filmova, pogotovo 21 Jump Street imaću posla večeras sa kokicama hehe <3 <3
    Sve u svemo odlično si napisala post i super si iflmove odabrala <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisam nijedan od ovih pogledala, nekako sam uvijek više za horore ili dobre komedije, tako da ću neke pogledati definitivno ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam gledala niti jedan film, ali sam se svakako zainteresovala za neke pa ću ih pogledati!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam gledala ni jedan od navedenih filmova, ni jedan dio Furiousa xD Hvala ti na preporukama, svakako ću pogledati neke od njih ♥♥♥

    Summer Room Decor -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši