četvrtak, 29. lipnja 2017.

Jutarnja rutina I Škola VS Ljeto

Hej ljudi, za danas sam vam pripremila jedan VS post. Kao što vidite iz naslova radi se o jutarnjoj rutini i kako ona izgleda u vrijeme škole, a kako u ljeto. 

Malo ću neke stvari preuveličati kako bi bilo što zanimljivije! 

BUĐENJE

Škola

*5:30* Zar ja stvarno trebam obrazovanje? Hm, kako bi bilo da ne idem u školu? Ček, pa mi danas pišemo matematiku. Bolje da sam zaspala. A možda si mogu priuštiti još pet minuta. *zaspi do 6:15*
pravit cemo se da pise 5:30

Ljeto

*11:00* Tek je 11? Pa ja se stvarno prebrzo budim, totalno sam morning person. Najbolje da uzmem mobitel i pogledam storyje na Instagramu, a poslije se vratim spavati. Svejedno su ovi ljetni dani predugi!

OBLAČENJE

Škola
Kak mi stoje ove hlače? Okej, izgledaju dobro. A jel bolja ova plava majica ili ona bijela? *kopa po ormaru u potrazi za bijelom majicom* Shit, bijela majica se još nije oprala. Obavezno moram u šoping jer nemam što obući!!!

Ljeto
Pa prevruće je da išta oblačim, najbolje da ostanem u gaćama i širokoj, staroj majici. A ako netko dođe, obući ću hlače! 

DORUČAK

Škola
Uhh, ništa od doručka danas. Opet kasnim, ali kupit ću neko pecivo na putu do škole! 

Ljeto
Danas je baš pravo vrijeme za početak zdravog života. Mogla bih napraviti neki smoothie ili možda musli s voćem. Najbolje je da na Pinterestu pogledam neki od zdravih recepata, sigurno ima nešto što mogu napraviti!

ŠMINKANJE

Škola
*umije se hladnom vodom da se osvježi* Najbolje da stavim malo korektora da prekrijem koliko sam umorna, ahh moram i obrve popuniti, još malo maskare i highlighter i I'm slaying bitch.

Ljeto
Kakvo šminkanje po ovoj vrućini? A i svejedno ću cijeli dan biti doma. Ali, vrijeme je za NJEGU LICA! Ajmo, gel za umivanje, tonik, maska za lice, hidratantna krema, najbolje da stavim i malo kreme za sunčanje. Ne želim da mi koža izgori. 

ODLAZAK IZ KUĆE

Škola
Jel imam sve knjige za danas? Matematika ovdje, povijest ovdje, engleski dva sata ovdje, tjelesni majicu imam, hrvatski Bože sačuvaj imam. Ključevi su mi tu, kartu imam, mislim da imam sve. Jao ne, gdje su mi slušalice? Ajde Petra, sjeti se gdje si ih ostavila. Moram ići, nemam ja vremena za ovo, umrijet ću u busu bez slušalica. Aa moram uzeti vodu, dehidrirat ću! 

Ljeto
Rijetko kad izlazim ujutro pa je najbolje da ostanem u krevetu uz finu, hladnu Cedevitu i odlučim koji od 5 filmova ću prvo pogledati. A poslije toga ću pročitati nekih 100 stranica knjige jer zašto ne. 


IDošli smo do kraja ovog posta, nadam se da ste uživali i čujemo se. Pusa♥

1. Izgleda li i vaša rutina slično? 

24 komentara:

  1. Baš si me nasmijala u nekim djelovima. Odličan post, zaista. Rutine su nam slične, takođe se budim kasno tokom ljeta iako pokušavam da se budim što ranije. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha hvala ti, drago mi je što ti se sviđa!♥

      Izbriši
  2. Uživala sam u postu! Ni ja kada je škola nemam vremena za jesti kući. Skoro svaki dio je zanimljivo i smiješno opisan, čak se i u nekim dijelovima mogu poistovjetiti s tobom! Odličan post! :D ♥


    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post mila, saltko sam se nasmejala, nedostaju mi ti školski dani.

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Uzivala sam citajuci ovaj post. Stvarno je ostavio ljep utisak na mene. Ljepo si napisala ovaj post.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga, imamo potpuni iste rutine! Mada ja i kada kasnim negde, opuštena sam kao da je sve normalno i da stižem na vreme i obavezno ponesem slušalice :D Fotke su odlične!♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  6. Imamo dosta slicnu rutinu. S obzirom da je vruce skoro pa zavrsim da danju spavam, a nocu nesto idem raditi. Odlicne slike. ❤

    http://beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako mi se svideo ovaj post. :)

    Učestvujte u nagradnoj igri ------> GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoj post me je stvarno nasmijao jer neke stvari su dosta slične kao što ja radim, ali neke stvari ipak nisu. Predivno si to napisala! Ja se ujutro budim oko 8-9 sati što i nije tako kasno (kad je škola budim se u 7), i preko ljeta se oblačim, a šminkam se samo kada moja mama odluči mene izvući da joj budem pomoćnica. Tko zna, možda baš taj dan sudbina mi strese nešto neočekivano, uvijek je bitno biti spreman. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja se isto budim oko 9, kao što sam rekla, biti će preuveličano☺

      Izbriši
  10. Predivan post, draga. I veoma zabavan, hahaha. I ja sam radila nešto slično pre koji dan, samo sam ja radila Morning routine: Winter vs. Summer, ali dobro isto je to.

    Quotes - June | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post! Definitivno se pronalazim u ovom postu, sve to radim :D
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  12. Bome izgleda veoma slično. Leti je sve veoma opuštenije, a i drugačije. Kao dva života. :O :D

    Milicabimperfect.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši