nedjelja, 25. lipnja 2017.

Nešto kao outfit post

Hej dragi moji! Danas sam nešto isprobavala odjeću i shvatila da imam neke odjevne predmete koje sam dobila sa Zafula, a nisam ih još pokazala. Zapravo, ovo što ću vam sada pokazati mi je jako draga i divna kombinacija. Mislim da izgleda jako lijepo i nekako u mom stilu. Super je sad za ljeto, pogotovo ako volite suknjice.

I ovaj post se zove tako kako se zove zato što nisam imala nekoga da me slika, ali svejedno sam htjela ovaj outfit podijeliti s vama pa sam nešto slikala sama. 

Sastoji se od off the shoulder topa, suknje, sandala i malog ruksaka koji obožavam!







Ovaj top obožavam, bijeli je na cvjetni print, malo proziran, ali to nije nikakav problem. Rukavi su mu onako široki što izgleda fora. Naručila sam u M veličini. 
O suknji sam već pričala, pokazala ju u nekom od prijašnjih postova, divna mi je i obožavam ju nositi. 
Sandale sam kupila prošle godine i nisam ih puno nosila, ali mi se zapravo sviđaju i prilično su jednostavne.
Ruksak mi je došao nedavno, nekoliko puta sam ga nosila, ali mi je baš divan. Izgleda jako moderno i u njega stane dosta stvari, ali nije ogroman i to mi se sviđa.


TOP: Zaful
SUKNJA: Zaful
SANDALE: Deichmann
RUKSAK: Zaful

Broj komentara: 16:

  1. Blog ti je divan, slike su prelepe, imaš lepih stvari :) ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako predivna kombinacija! Definitivno bih nosila ovo, jedino što bih sandale zamijenila starkama jer ih uvijek nosim. :D

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna kombinacija, sandale mi se čak naviše i sviđaju, jer ja doista volim sandale. Stvarno si se dobro snašla i mislim da su i ovako fotografije ispale odlično. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Presladak outfit. Jako mi se dopada suknjica! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow. Outfit je jako lep, draga. Sviđa mi se bluza, ali i suknjica je jako lepa, kao i ranac.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelep outfit draga! Imaš predivnu figuru! Top je preeedivan!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan outfit. Ranac mi se poosebno dopada.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam istu košuljicu i prosto je obožavam! Neodoljiva je! *---*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši