srijeda, 28. lipnja 2017.

New Zaful Wishlist

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u novi post. Već neko duže vrijeme surađujem s Zafulom i veselim se svakoj novoj suradnji zato što većinu stvari koje sam dobila obožavam i nosim jako često. 

Kada bih mogla, stavila bih cijeli sajt kao moju wishlistu, ali s obzirom da to ne mogu, pronašla sam nekoliko jako fora stvarčica koje ću vam pokazati!

Prva stvar je ova bluzica koja je u divnoj boji i još je off the shoulder. Link ovdje.

Zatim imamo ovu predobru majicu, obavezno ju moram naručiti. Također mi se sviđa boja, ima cvijet i ovaj detalj gdje je tkanina kao skupljena. To mi je baš slatko. Link ovdje.

Ako malo pratite trendove na Instagramu i Pinterestu, mogli ste vidjeti kako su ovakve suknje veliki hit. Meni se jako sviđaju, super su sad za ljeto zato što se mogu uz dosta stvari kombinirati. Baš su pun pogodak! Iako mi se tako jakoo sviđa, neću ju naručiti zato što imam dosta suknji koje ne stignem nositi. Ako nekoga zanima, klik ovdje.

Zadnja stvar koju sam izdvojila je ova haljinica koja mi se jako sviđa zato što je posebna i izgleda baš chic. Ova je u crnoj boji, ali postoji i bijela varijanta ako vam se ona više sviđa. Link ovdje.

I to je sve za ovu wishlistu, nadam se da vam se sviđa, a mi se čujemo nekom drugom prilikom. Pusa♥

Broj komentara: 8:

  1. Najviše mi se od svega sviđa ova suknjica, neuobičajna je i baš bi se lijepo uklopila uz neke stvari. Predivne stvari si izabrala! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je što ti se sviđa!♥

      Izbriši
  2. Great wishlist dear, love the first item :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimljiv izbor. Zelena majica mi se najviše sviđa. :)

    Učestvujte u nagradnoj igri ------> GIVEAWAY

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, draga. Jako lep izbor. Najviše mi se sviđa zelena majica.

    Quotes - June | laAdda

    OdgovoriIzbriši