nedjelja, 18. lipnja 2017.

Peanut Butter Banana Smoothie

Hej ljudi! Za danas imam jedan potpuno drugačiji post, nešto što nikad nisam radila. U zadnje vrijeme baš volim piti smoothie i danas sam za doručak napravila jedan od banane i maslaca od kikirikija. Volim banane zato što su pune proteina, a maslac isto tako u sebi ima dosta proteina i zdravih masti. Ako vas zanima ovaj super jednostavni recept za ovaj smoothie, nastavite čitati. 

Sve što će vam trebati je jedan grčki jogurt (može i neki drugi jogurt ili mlijeko), maslac od kikirikija, jedna banana i zobene pahuljice. Ovo sam pravila za doručak pa sam zato dodala i zobene kako bi sve to bilo hranjivije. 

Prvo sam u ovu posudu stavila jogurt, zobene pahuljice, jednu i pol žličicu maslaca i bananu. Zatim sam sve zajedno izmiksala i nastao je fini smoothie. Stavila sam ga u onu čašu i to je to.

Izgleda da ga ima dosta malo, ali zapravo sam se baš najela i bilo je jako fino. 
Baš gledam na Pinterestu i ima jako puno zanimljivih recepata tako da možete dodati i led ako želite da vam bude hladnije, med, bademovo/kokosovo mlijeko... 

 Došli smo do kraja posta, nadam se da vam se svidio i pusa♥

Broj komentara: 16:

  1. Draga slike su prelepe, verujem da je smuti jao ukusan, ja vrlo često pravim samo što volim da dodam plazmu i toping od čokolade, probaj, oduševiće te :)

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja smutije obožavam i napravila sam ranije neki sličan ovome,bio je divan!Fotkice su divne kao i tekst,samo tako nastavi.Čestitam na zasluženih 2OO+ članova. :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post // mali update

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan recept,ako budem u prilici definitivno ću ga isprobati.Smutiji su inače jaako zdravi a ujedno i jako ukusni za piti.Odličan post!♥


    Bella Place.

    OdgovoriIzbriši
  4. Recept je doista zanimljiv, no nažalost, mislim da ga neću isprobati jer baš i en volim maslac od kikirikija, ali zato, kao i ti volim smutije, posebno sa bananom jer mi ona daje ekstra dozu energije. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow! Obožavam piti smoothie, i ovaj recept izgleda fenomenalno ali sam nažalost alergična na kikiriki a samim time i na maslac tako da ću isprobati neki drugi sa bananama ;)
    This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aa baš mi je žao što si alergična, ali ima još super recepata.. Hvala♥

      Izbriši
  6. Maslac od kikirikija mi se ne čini nešto preukusno (možda griješim) ali rado ću, čim uhvatim vremena, napraviti ovaj smoothie. Čini je fin, pa zašto ne?! :D♥

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je to najdraža namirnica, predobar je. Nadam se da će ti se svidjeti♥

      Izbriši
  7. It seems so delicious *_*
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme ovo izgleda odlično, morat ću isprobati :) piši više ovakvih postova :*
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdgovoriIzbriši