petak, 9. lipnja 2017.

Promjene

Pozdrav svima, danas vam pišem jedan informativni post zato što se osjećam kao da moram. Stvar je u tome da u posljednje vrijeme, blog mi ne donosi tu razinu sreće koju je donosio prije. Stvari na Bloggeru su se dosta promijenile i nerado kažem da pročitam samo 1-2 posta od cura koje su ostale iste i koje svoj blog održavaju istinitim i zanimljivim. 

Uzela sam si malo vremena i odlučila promisliti o blogu i o svemu tome. Zaključila sam da obavezno moram nešto promijeniti. Ne sviđa mi se kako su se postovi promjenili, kako se sve promijenilo. Prije nekih dvije godine, dok sam se pridružila ovoj zajednici bila sam toliko inspirirana postovima, a sada je sve postalo monotono, isto i dosadno.

Ljuta sam i na sebe što sam dopustila da sve to dođe do mene zato što ja ne želim da ovo bude moj blog. Želim pisati o stvarima koje me usrećuju i na kojima radim svakog dana zato što ih volim.  Nedostaje mi razdoblje prošle godine u ovo vrijeme u kojem su postovi bili zanimljivi i dobri (barem meni). 

Za sve pomalo mogu okriviti i školu zato što mi je uzela previše vremena i na kraju bih ostala preumorna bez ikakvih ideja. S obzirom na to da sada kreće ljeto, totalno sam spremna na makeover ovog bloga i cilj mi je učiniti ga najboljim što može biti. Najboljim do sada.
 Pisat ću o stvarima koje volim i koje me u tom trenutku inspiriraju. Trenutno su to trčanje, vježbanje i još neke stvari. Čak me zanima i kuhanje što je pomalo ludo s obzirom da znam sebe hah. Definitivno ću se posvetiti i boljim fotkama i outfit postovima jer me to zanima i nadam se da će vam se svidjeti. 

Nadam se da me razumijete i ako se kojim slučajem osjećate kao i ja, promijenite nešto jer od ovog nema nikakve koristi.. 
Pusa♥

Broj komentara: 6:

  1. U potpunosti te razumem. I sama imam neke nedoumice u vezi svog bloga i njegovog sadržaja, tako da mi je jasno kako se osećaš. Važno je da, kad već posvećuješ deo svog vremena pisanju postova, pišeš ono što ti voliš i što tebe zanima. Samo napred u tome, imaš moju potpunu podršku :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga <3
    Pogledaj moj novi post o Too Faced paleti :
    http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/is-too-faced-sweet-peach-palette-worth.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako divan i dirljiv post, ja sam se takodje susrela sa istim problemom, postalo je dosadno, postalo je opterećenje, ponestalo je ideja.. Strast prema pisanju imam oduvek, današnji problem je što niko ne čita postove, gledaju fotografije i videe(ostavljaju komentare samo sa linkovima ka svojim sajtovima). Ali drži se onoga što voliš, cilj je biti srećan. Ko je srećan taj je i uspešan :)

    Pozdrav, Kristina ♥

    OdgovoriIzbriši