srijeda, 21. lipnja 2017.

Summer Beauty Essentials

Hej dragi moji! U zadnje vrijeme imam baš puno ideja za nove postove i pokušavam to realizirati, ali započela sam novu seriju i trenutno sam u fazi opsjednutosti njome, tako da najviše razmišljam samo o tome. O tome ćemo u nekome od sljedećih postova, a danas sam pripremila jedan simboličan post s obzirom da je prvi dan ljeta. Radi se o nekim mojim essentials za ljeto koje trenutno volim koristiti. Nadam se da će vam se svidjeti☺


Započet ću sa stvarima za kožu, tj. za sunčanje. Za početak, zaštitna krema je najbitnija i nemojte izlaziti bez nje. Mislim da ljudi nisu svjesni koliko sunce može biti štetno za našu kožu, pogotovo u doba ovakvih vrućina. Obavezno se zaštitite nekim faktorom, ja trenutno koristim faktor 20. 
Druga stvar je ako želite brže potamniti i dobiti tu brončanu put. Svi pričaju o ovoj Afrodita marmeladi i napokon ju i ja imam. Dosad sam ju koristila tri puta pa ne mogu reći neko mišljenje osim da divno miriše, kao neka karamela. 

Sljedeće imamo jedan proizvod za njegu kože lice, a radi se o ovom Eveline gelu za umivanje. Meni je jako dobar, super je za mitesere, odmah nakon korištenja matira kožu i ostavlja ju mekom. Ljeto je pravo doba da se posveti svojoj koži i da ju pravilno njegujemo zato što imamo vremena, ali mislim da nedostatak vremena ni inače ne bi smio biti izgovor. 
Imamo tu još i losion za tijelo koji je iz neke zimske kolekcije, ali počela sam ga koristiti nedavno. Jako odgovara mojoj koži, nekako ju smiruje tako da preporučam, ali nisam sigurna ima li ga još negdje za kupiti. Losion je super ako ste dugo bili na suncu, kupali se pa želite malo nahraniti kožu.

Sada ćemo proći na šminku. Prva stvar je ovaj Catrice puder koji koristim već neko vrijeme i oduševljena sam. Super mi je, odgovara mojoj koži, stvarno mi se sviđa. On mi je pravi favorit u posljednje vrijeme. Druga stvar je ovaj highlighter o kojem sam puno pričala pa sad neću dužiti. Najdraži mi je komad šminke, a za ljeto je baš primjeren taj glow. Highlighter je baš ljetna šminka.

Zadnje dvije stvari su olovke za usne, prva je neka NYX, a druga Catrice. NYX je predivna, jaka, ružičasta nijansa, jako je dugotrajna. Catrice je neka malo tamnija, tj. onako mauve, meni se jako sviđa ta nijansa, često ju nosim i isto tako dugo traje. Obožavam ih i neki za proizvod za usne uvijek podigne svaki makeup look.


Došli smo do kraja posta, nadam se da ste uživali i čujemo se♥

 1. Koji su vaši omiljeni proizvodi za ljeto?

Broj komentara: 16:

  1. Super post! Drago mi je da si s nama podjelila svoje essentialse, nijedan od ovih nisam probala, ali potražit ću onu marmeladu za brončasti ten :D
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post mila, slike su prelepe, proizvode i sama koristim ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Od svih ovih proizvoda probala sam Evelin gel i meni je bio užasan. Od njega sam dobijala još više prišteva, čim sam prestala sa korištenjem prištevi su se povukli. :( Naravno svakome nešto drugo odgovara! <3

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Jedino s čime sa ja družim ovoga ljeta su lakovi za nokte. Uživaj i zabavi se ovo ljeto! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Definitivno moram probati neke od tih proizvoda.. Već duže vrijeme planiram, ali ti si mi samo dala još jedan razlog više da ih kupim :D
    messy hair and hot coffee

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, nadam se da će ti odgovarati♥

      Izbriši
  6. Odabrali si divne proizvode. Ja trenutno najviše i najčešće koristim samo Essence-ov gel za obrve i jednostavni balzam za usne, ne računajući proizvode za njegu kože, jer sam prelijena da se više potrudim. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post i kvaliteta slika, a Catrice puder je vrhunski.
    Btw. Bila bih ti jako zahvalna kad bi se pretplatila na yt kanal moje naj prijateljice https://lovedisneyhr.blogspot.hr/ i mene, za koji dan izbacujemo prvi video.
    https://www.youtube.com/channel/UCDTsT8dFnQ6jKm-zV8mkxrw?app=desktop <3 Hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  8. Obavezni proizvodi za ljeto su mi nekakva lagana tonirana kremica, maskara i malo rumenila od šminke, a od preparative ljeti ne mogu bez zaštitnog spreja/kremice. :D

    Molim te, ako imaš vremena, da pogledaš moj novi post: http://redheads-diary.blogspot.hr/2017/06/moje-prvo-erasmus-iskustvo-slovenija.html

    OdgovoriIzbriši