subota, 17. lipnja 2017.

To do list I Summer 2017

Pozdrav najdraži moj i dobrodošli u novi post. Danas ću vam napisati svoju to do listu za ovo ljeto. Ovo će biti već treća ljetna to do lista što znači da sam već tri ljeta ovdje, baš ludo! Jednu od tih lista napisala sam 15.6, drugu 16.6, a sada pišem treću i to 17.6. Slučajnost?!

Sve su otprilike slične, ali nema veze. Ako vas zanimaju, klik ovdje i ovdje

1. Trčati 3-4 puta na tjedan. Ovo mi je vjerojatno najveći goal i zasad mi ide super te jedva čekam trčati još više i duže.

2. Vježbati 1-2 na tjedan. S obzirom da trčim, ne trebam vježbati prečesto, tako da je i jednom na tjedan dovoljno napraviti nekoliko vježbi snage. 

3. Zdravije se hraniti i isprobati neke recepte. Ovo mi je na listi svake godine i nadam se da ću to ispuniti, makar se sad već pokušavam hraniti što zdravije. 

4. Sunčati se često. Baš sam kupila neke proizvode za sunčanje, kad ono vani puše vjetar i oblačno je. Mislim da će to malo morati pričekati, ali ljeto je dugoo!

5. Čitati knjige. Posudila sam neke knjige i počela čitati, tako da ako mi se neka posebno svidi napisat ću post o njoj. Dok je trajala školska godina jedno vrijeme čitala sam dovoljno, pa sam malo zapostavila tako da je sada vrijeme da nadoknadim.

6. Promijeniti izgled bloga i pisati kvalitetne postove. Ovaj trenutni izgled imam već dugo pa mislim da je vrijeme da ga promijenim, ali nemam baš neku ideju..

7. Šetati se, voziti bicikl, izlaziti van. Uglavnom, provoditi više vremena izvan kuće. 

8. Gledati serije i filmove. Molim vas, ako znate neke dobre filmove predložite mi jer stvarno ne znam što bih gledala pa se često vratim filmovima koje sam pogledala već 1000 puta. 
I jedva čekam 7. sezonu Game of thrones, ajme!

9. Imati piknik. Ovo mi je baš super i moram nagovoriti nekoga da imamo piknik☺

10. Cijeli dan biti bez mobitela, laptopa, općenito tehnologije. Baš me zanima što ću raditi taj dan.

11. Ići na bazene. Skoro sam zaboravila, ali baš volim bazene pa se nadam da ću dosta vremena provesti tamo.

12. Probuditi se ujutro i gledati izlazak sunca. Ona ljetna, prohladna, svježa jutra su vjerojatno najljepša stvar na svijetu. 


To bi vjerojatno bilo sve čega sam se sada sjetila, ali sigurno ću raditi i neke druge stvari i nadam se da ću uživati. Također, želim vam da se lijepo provedete, uživate i radite stvari koje niste stigli za vrijeme nastave. Pusa♥

Broj komentara: 12:

  1. Odlična To - do lista. Želim ti od srca da uspiješ u svim željama, dugo je ljeto za ostvarenje.
    I ja pripremam ovaj post, nadam se da ću iznijeti neke dobre ideje kao i ti.☺

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična list. Pronašla sam se u puno stvari i puno stvari sam i ja odlucila raditi ovo ljeto.
    Nadam se da če ti se sve ostvariti.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da ćeš i ti sve ispuniti!☻

      Izbriši
  3. Divna ti je to-do lista! :)
    Ja već neko vrijeme planiram početi s trčanjem, ali se iskreno bojim i ne znam kako pa me zbog toga vrlo zanima kako si ti počela s trčanjem. Nedavno sam počela gledati GoT i opsjednuta sam te mislim da ću taman završiti sa svim sezonama kada nova izađe. I također, mogu li ti se pridružiti u pikniku, jer trenutno moji prijatelji ne žele ni čuti za takvu ideju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Možee, pridruži mi se i u trčanju!♥

      Izbriši
  4. Ovo je definitivno nešto što bi svaka od nasa trebala pokušati. Planiramo raditi poprilično iste stvari ovo ljeto. Super! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična to-do lista. I na mojoj je trčanje, ali ja doslovce vježbam svaki dan. I ja ću isto napisati to.do listu nas svom blogu, pa škicni za nekoliko dana. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo mi se dopadaju tvoji ciljevi ovog leta, interesantni su i par navedenih sa liste me je motivisalo da nešto slično i ja uradim, tako da hvala ti na tome <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši