petak, 7. srpnja 2017.

10 stvari koje niste znali o meni

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Za danas sam pripremila neke činjenice o meni za koje sam gotovo sigurna da ih ne znate. Mislim da bi to moglo biti zanimljivo i da ćete saznati nešto novo o meni!

1. Jedan od najvećih strahova mi je smrt bližnjih i uopće ne znam kako ću to preboliti.

2. Znate ono kako Winxice pjevaju "Budi i ti jedna od nas" ? E pa kao manja, ja sam stvarno mislila i vjerovala da mogu biti Winxica, samo mi nije bilo jasno kako da im se pridružim jer o tome nije bilo nikakvih uputa.

3. Mrzim jabuke i luk. Luk ne bih stavljala nigdje, niti kao začin, ali mama mi stalno govori kako je to nemoguće zato što je luk jako bitan kao začin. Također, pitu od jabuka mogu pojesti, ali samu jabuku nikako. 

4. Bila sam u bolnici dvaput, jednom kao beba od nekih 2-3 mjeseca, a drugi put s nekih 6 i pol godina.

5. Mrzim dugo spavati zato što imam osjećaj da sam izgubila cijeli dan ako spavam dugo. 

6. Volim pomalo čudna i drugačija imena, tako da će moja djeca obavezno imati neko fora ime koje je drugačije. 

7. Mrzim psovanje, pogotovo mrzim čuti nekog mladog tko psuje. 

8. Ime Petra dobila sam po djedu koji se zvao Petar, a da se ne zovem ovako zvala bih se Jelena. 

9. Mislim da su filmovi o psima jako tužni i zbog toga ih izbjegavam gledati jer svaki put sam plakala na neki od tih filmova. 

10. Ako ne volim neku osobu i ta osoba mi se ne sviđa, ona će to i znati. Uopće ne mogu glumiti da mi se netko sviđa ako mi se ne sviđa i ne vidim poantu toga. Ne mogu mi se svi svidjeti, niti se ja ne mogu svidjeti svima i to je potpuno u redu. 

1. Ima li neka činjenica o vama koja je pomalo čudna i drugačija? Slobodno podijelite☺

Broj komentara: 20:

  1. Odličan post, baš mi se svidio!

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Gle, pronašla sam sestru! Mrzim luk, također imam strah od smrti, da se ne zovem Anđela zvala bi se Jelena po baki.. :D super post♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Mrzim jabuku kao i ti, tj. mogu jesti pitu ali samu jabuku nikako. Zanimljiv post! :D

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Ja sam isto htjela biti jedna od Winxica toliko su mi bile predivne i čarobne da imam doslovno sve njihove CD-e ^^
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Imamo puno toga zajedničkog. Takođe mrzim luk :D

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post!!! I ja sam htela da postanem Winksica!
    Svrati kod mene: http://janead.blogspot.rs/2017/07/hej.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Imam preveliki strah od smrti, i od sopstvene i od onih bližnjih. Ne volim luk, dok jabuku volim. Htela sam da postanem Winksica, volim čudna imena. Mnogo smo slične, draga. Jako lep post.

    laAdda | Story time: Ukleto groblje

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam totalno pronašla u ovoj poslednjoj činjenici. Stvarno ne znam da se pretvaram i kada mi se neko ne dopada, to se jasno vidi na meni :D Odličan post <3

    Anja's diary

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno je post genijalan,samo tako nastavi,obožavam te doslovno ♥
    Najžešće mali iziša jucer iz pelena krene Boga...
    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je, baš kao i tebi, jedan od najvećih strahova odlazak bližnjih. U desetoj činjenici smo iste jer basically ne podnosim laži i pretvaranja. Mislim da si čak spomenula negdje da ne voliš psovke tako da mislim da sam to znala, a ostalo ne. Odličan post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/2017/07/ex-yu-rock-vs-cajke.html - novi post

    OdgovoriIzbriši