petak, 21. srpnja 2017.

17 stvari koje sam naučila prije 17 godine I Collab

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post! Danas ću vam pisati o stvarima koje sam naučila prije sedamnaeste godine, zapravo još nemam 17, ali imat ću uskoro. 
Ovo je i collab s mojom dragom Hannom s bloga Feliz Hanna te obavezno pogledajte njezin blog i post u kojem ona piše o 16 stvari koje je naučila za 16 godina. 

1. Život neće uvijek biti pravedan prema tebi.
Jedna od stvari koju jako ne volim je nepravda, a ona je zapravo prisutna svugdje. Puno puta sam bila ljuta zbog toga što je nešto bilo nepravedno, ali ponekad shvatite da neke stvari ne možete promijeniti i nekako ih treba prihvatiti. 

2. Imaj svoj stav.
Ovo je jedna od najbitnijih stvari koje svatko mora naučiti što prije. Imajte 'hrabrosti' reći što mislite i što osjećate. Imajte 'hrabrosti' i suprotstaviti se nekome ako vam on pokušava nešto nametnuti. Imate pravo na to. 

3. Zanimaj se za sve, ali ne za tuđe živote.
Jedna od stvari koje najviše volim kod sebe je to što mnogo stvari pronalazim zanimljivima i uvijek imam neke nove ideje. A ono što stvarno ne volim je kad se netko miješa u tuđi život, komentira stvari koje osoba radi.. Ti ne znaš koji su razlozi zbog kojih osoba radi nešto određeno, ne znaš što im se događa u životu niti kako se osjećaju i umjesto da osuđuješ bavi se svojim životom. 

4. Neuspjeh te ne čini greškom ili lošom osobom.
Znate onaj osjećaj kad vam se počnu događati loše stvari i vi se trudite, radite i na kraju nije dovoljno? To je prilično loš osjećaj i poznat mi je, a vjerujem da je i vama. Tada počnete razmišljati kako je to sve vaša greška i kako možda niste dovoljno dobri za to. Nemojte tako razmišljati! Neuspjeh te ne čini greškom, dogodilo se to što se dogodilo, drugi put ćeš probati bolje i bit će bolje. Nije kraj svijeta, imaš mogućnosti sve poboljšati.

5. Kad si tužna pričaj s prijateljima.
Kad si loše volje, najgore što možeš napraviti je zatvoriti se u sobu i razmišljati. Izađi negdje, nazovi nekog, pošalji poruku nekome i jednostavno pričaj. Ne moraš pričati o tome što te muči, pričaj o običnim stvarima i sigurna sam da će te netko od prijatelja nasmijati i poboljšati ti rasploženje☺

6. Fotkaj SVE.
Jedna od najljepših stvari je gledati stare fotografije i vratiti se u taj dan, taj trenutak i ponovno osjetiti tu sreću i ispunjenost. Jednostavno, fotke imaju tu mogućnost da nas vrate u vrijeme koje se više ne možemo proživjeti.

7. Ako nešto stvarno želiš napraviti naći ćeš vremena.
'Nemam vremena' je samo izgovor. Ako ti nešto želiš napraviti, naći ćeš vremena, makar to bilo u 5 ujutro, ili u 11 navečer. 

8. Ne mogu te svi voljeti.
U životu ćeš susretati razne ljude i neki od njih će te zavoljeti, a neki ne i to je sasvim u redu. Ne mogu se svi voljeti i neke osobe se meni ne sviđaju i ako se ja ne sviđam njima, dobro. Ne trebaš se družiti ni s kim koga ne voliš. 

9. Ne živciraj se oko stvari koje ne možeš promijeniti.
Ovo još nisam u potpunosti naučila, ali pokušavam. Ponekad sam u stresu zbog stvari koje nikako ne mogu promijeniti, a to je potpuno nepotrebno. Bolje da se opustimo i suočimo se s tim kada bude vrijeme, a ne razbijati glavu. 

10. U svome životu trebaš...psa i planer.
Psi su mi najdraže životinje na svijetu i mislim da svakome treba jedan. Divan je osjećaj kad se vratiš nakon dugog dana doma, a tvoj pas skače, maše repom i zove te na igranje. A za planer, da ne biste ništa zaboravili, da imate sve obveze na jednom mjestu i da imate neki pogled na sve što morate napraviti taj dan.

11. Voda je jako bitna.
Ovo je totalno random, ali mislim da je bitno i znam da ste svi već čuli kako je voda bitna. Bitna je za sve, tijelo, kožu, kosu, nokte.. Imam tu 'sreću' da volim vodu i često ju pijem,  dok sokove pijem jako rijetko, samo dok sam kod nekog u gostima. U kafićima pijem Cedevitu ili neki čaj.

12. Srednja je bolja od osnovne.
Srednja je teža, zahtjeva puno učenja (barem gimnazija), ali je meni u svemu bolja nego osnovna. Moja osnovna je bila čudna, ako mogu to tako reći, npr. nismo smijeli van u park dok smo imali slobodne satove nego smo morali sjediti unutra čak i dok je bilo lijepo vrijeme. Malo profesora iz te škole ostalo mi je u lijepom sjećaju.. A srednja je ipak opuštenija, profesori su drugačiji, možeš izaći kad god hoćeš i imamo ormariće (to mi je najdraže hah).

13. Nauči provoditi vrijeme sam.
Ovo mi nikad nije bio problem, ali mislim da ima ljudi kojima je teško biti sam. Naravno da je lakše kad imaš nekog kraj sebe, ali dok si sam naučiš biti samostalniji i naučiš se osloniti na sebe. Nisi definiran nekom drugom osobom. Trebaš imati vrijeme koje ćeš provesti čitajući, pišuću ili jednostavno nekako kako već voliš. 

14. Prihvati sebe.
Nekako imam osjećaj da je jedna od najtežih stvari u životu naučiti potpuno prihvatiti sebe. Prihvatiti sve svoje mane, nesavršenosti i vrline. Najbolji savjet koji vam mogu dati je da radite stvari koje volite jer tada stvarate nešto veliko, nešto bitno i dijelite to s ljudima. Vjerujem da ćete se osjećati puno bolje kad vidite da ima ljudi koji cijene baš to što ste vi napravili.

15. Budi bolja svaki dan.
Sve što ja pokušavam je biti bolja svaki dan. Biti bolja u svemu, u školi, mom odnosu prema drugima, u odnosu prema sebi, vježbanju...


16. Ako ne želiš, odbij.
I ne trebaš se nikome opravdavati, imaš svoje razloge i ako ti se nešto ne sviđa ne trebaš sudjelovati u tome. Ili nemoj govoriti možda, ako želiš reći ne.

17. Ima previše stvari koje još ne znamo.
Na svijetu još ima toliko zanimljivih mjesta, činjenica, stvari za koje mi još ne znamo i to je čudesno. Svemir je tako velik i tko zna što sve ima u njemu, a mi opet ne znamo. Ljudi su toliko mali u odnosu na svemir, oceane, zemlju i toliko stvari će još ostati neotkriveno i dok mi umremo. I to je ljepota kod učenja i znanja, ono je toliko neograničeno. I pod time ne mislim na učenje u školi, to što učimo u školi učimo za ocjenu, a ono o čemu ti učiš i čitaš dok te o tome niko neće provjeravati, to je bitno.


Ovaj post je jako dug i trebalo mi je dosta vremena da napišem. Ali, barem se nadam da vam se svidio! Pusa♥

Broj komentara: 26:

  1. Odličan post! Hvala ti što si svvoja iskustva i pouke podijelila sa nama. ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj post mi se mnogo svidio, uživala sam čitajući. Mislim da je najvažnije da naučimo reći ne, i da ne zabadamo nos u tuđe živote. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno si dobra osoba, imas lepe osobine.
    Slazem se sa svime sto si navela a najvise vezano za psa i planer.
    Planer je potreban kako si sve obaveze sredio a pas je deo ljubavi, on nauci da volis... nekome je jako glupo kada ja kazem da svog psa gledam kao na dete bukvalno, ali tako je, pas te nauci da volis vise nego covek. :)
    Pogledaj moj novi post ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohh hvala ti puno i slažem se s ovime za psa♥

      Izbriši
  4. Odlican post. Stvarno se nadam da cemo u buducnosti napisati jos koji collab. ❤

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post. Stvarno se nadam da cemo u buducnosti napisati jos koji collab. ❤

    OdgovoriIzbriši
  6. Uvijek volim čitati ovakve tipove postova. Dosta stvari sam i ja naučila iako imam samo 14 godina, a najviše mi smetaju osobe koje znaju gledati tuđe živote, a nisu upoznati sa svime. ❤ Sjajan post, uživala sam.

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista mi se post dopao! Slažem se bukvalno sa svakom činjenicom i mislim da bi smo ove činjenice trebali znati ili razumeti (na bilo koji način) pre 17-e :).

    heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma interesantna tema za kolab. Zaista sam uzivala citajuci ovaj jako poucan i edukativan post.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako zanimljiv post ! Najvise mi se svidja br 14❤
    https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html?m=1 novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    OdgovoriIzbriši
  10. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post! Drago mi je da si neka svoja iskustva i naučene stvari podjelila s nama :*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post! Hvala ti na podjeljenim iskustvima,u svemu se slažemo,jedino je meni osnovna bila puno bolja od srednje xd
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši