utorak, 11. srpnja 2017.

Motivacija - trčanje, vježbanje, boks..

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Današnji post bit će malo drugačiji, naime pričat ću o stvarima koje mene motiviraju za fizičku aktivnost i dati vama neke savjete.

Kod kuće vježbam malo više od godinu dana, ja mislim, trčati sam počela prije nekih dva mjeseca tako da sam još uvijek 
početnik. Boks me oduvijek privlačio, a nedavno sam ga počela vježbati od kuće.

Htjela bih reći da za sve što želite napraviti dobro trebate imati motivaciju, inače će vam biti teško nešto raditi i to će vam predstavljati problem. Na kraju će to dovesti do odustajanja, a to ne želimo! I sad vam neću predložiti da si kupite slatku, lijepu odjeću za vježbanje ili da čitate motivacijske citate na Pinterestu jer će to djelovati kratkotrajno, a nakon toga vratit ćete se na staro.
Vjerujte mi, znam to po sebi. NIŠTA VAS NEĆE MOTIVIRATI OSIM AKO NAĐETE NEŠTO UNUTAR SEBE.

Ako vam je netko rekao da ste debeli, premršavi, slabi to vas može motivirati, ali ne toliko da nastavite s zdravim načinom života za stalno. U tom trenutku, bit ćete motivirani zato što želite osobi dokazati da možete biti sve što ona kaže da ne možete, ali SVE ŠTO RADITE MORATE RADITI ZBOG SEBE. Morate raditi zbog toga da se osjećate bolje, ljepše i zdravije. 

Trenutno pišem sve što mi dođe na pamet i sve čega se sjetim, tako da se nadam da nisam nerazumljiva. Želim vam reći, potaknuti vas da bude bolji, jači i ljepši zbog sebe. Da nađete nešto što vas motivira toliko da ste sretni kad se probudite, da odete trčati s CILJEM I SNAGOM da budete bolji nego jučer, i bolji zbog sebe, a ne da nekom nešto dokažete. 

Trebate naći neki 'viši cilj' za koji se borite i nešto što vam znači više od ičega. Nešto što će vas potaknuti da vježbate i nakon 7 sati nastave i 3 sata učenja. 

Kada dođete do tog jednog dijela, shvatit ćete da vam uopće nije važno koliko imate kilograma i jesu li vam noge predebele ili kakve god, nego kako se osjećate. Cijeli cilj fitnessa i svega toga nije da izgledate savršeno, nego da se tako osjećate. Da se osjećate sretno i ponosno u svojem tijelu, da ga prihvaćate takvim kakvo je i naučite opraštati sebi kao osobi. Fitness nisu dijete i sve te zabrane zbog kojih 'ne možete nešto jesti' nego trebate balansirati sve i ako pojedete čokoladu, sladoled ili preskočite trening zbog toga se ne trebate osjećati loše. Čovjek ste, ponekad pogriješite i što sad? Sutra je novi dan i možete početi ponovno s zdravim načinom života i nemojte trošiti vrijeme na grižnju savjesti koja vas proganja zbog takvih stvari. Kada se osjećate dobro i kada se zaljubite u sav taj proces, izgledat ćete dobro i rezultati će doći.

Sad ću vam napisati što to mene motivira i dati vam neke savjete koji meni pomažu pa bi mogli i vama! 

Prvo za trčanje. Naime, već sam nekad spomenula da me zanima vojni fakultet, a on ima prijemni na kojem se testiraju fizičke sposobnosti, a među njima je i trčanje. I tako ponekad dok trčim i teško mi je pomislim 'Petra, ovako misliš trčati na prijemnom?' i onda zamislim da sam na prijemnom i da mi upis na željeni faks ovisi o tome kako trčim,  tako da uvijek nađem još malo snage. 
U zadnje vrijeme, tata se vozi pokraj mene na biciklu dok trčim tako da mi je i to motivacija, npr. jučer sam pretrčala neku određenu udaljenost i pita me tata kao hoću li malo stati i prošetati, ali ja sam odgovorila da neću, da mogu još i tako smo pretrčali dosta. I prije naše kuće, nekih 200-300 metara uvijek 'moram' sprintati, znači trčim najbrže što mogu i u tom trenutku osjećam se totalno nepobjedivo hah. 

Sada boks, moja nova ljubav! Tu mi je tata isto velika podrška i motivacija, on mi je i kupio rukavice i sve ostalo. Zna nekad i vježbati sa mnom i to je jako zanimljivo, zanimljivije nego kada sami boksate. U boksu me jako motivirao i Rocky Balboa, stavila sam na story kako gledam te filmove. Uglavnom, to su stari filmovi (prvi je sniman 1976.)  o bokšaču Rockyju, njegovim treninzima, borbama, obitelji, problemima s novcem. Ti filmovi su me naučili da ne trebate nikakvu novu opremu da biste bili najbolji, nego da trebate imati srce i karakter. 

I za vježbanje, mislim da mi je tu motivacija najjednostavnija. Trčanje i boks su zapravo cardio, punoo cardia, tako da obavezno moram imati i neke vježbe snage. Te vježbe imam otprilike 2 puta na tjedan, ne želim se previše forsirati, a u trčanju i boksanju ima puno rada nogu i ruku, tako da nije potrebno vježbati češće. Ako vas zanima koje to vježbe radim, mogu napraviti poseban post, samo mi napišite. 

Došli smo do kraja ovog posta, nadam se da sam vas barem malo motivirala i da vam se svidio.
Ako želite još postova o vježbanju i tako nekim temama, samo mi napišite☺ Pusa♥

Broj komentara: 19:

  1. Odličan post draga! Baš me motivirao..
    Može jedan komentar na mom novom postu?
    http://morskasirenaa.blogspot.hr/2017/07/movies-to-watch-this-summer.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga,stvarno genijalan post.Obožavam te,samo jako ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskreno, u pravu si. Mišljenje koje ljudi nabijaju tebi jeste dovoljna motivacija, ali iz ličnog iskustva znam da to ne pije vodu toliko. Ja sam sa mršavljenjem počela tek onda kad sam shvatila da je to moje telo i da moram raditi ono što mislim da je najbolje, a ne dok su mi pričali da sam debela, ovakva ili onakva. Tako da, ljudi, motivirajte sami sebe, budite sopstvena motivacija. Divna si, draga❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno, u pravu si. Mišljenje koje ljudi nabijaju tebi jeste dovoljna motivacija, ali iz ličnog iskustva znam da to ne pije vodu toliko. Ja sam sa mršavljenjem počela tek onda kad sam shvatila da je to moje telo i da moram raditi ono što mislim da je najbolje, a ne dok su mi pričali da sam debela, ovakva ili onakva. Tako da, ljudi, motivirajte sami sebe, budite sopstvena motivacija. Divna si, draga❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Uvijek ali uvijek kada započnem sa vježbanjem nakon par dana odustanem, ali prije tjedan dana sam iznova počela i sada sam dovoljno motivirana da nastavim što bolje! Super motivacija, samo tako nastavi sa treninzima *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Motivacija mi je uvek predstavljala najveći problem, tražila sam je i na internetu, na slikama u inata prema drugima..ali sve je bilo kratkotrajno.. Sada sam ponovo rešila i zacrtala novi cilj. Nadam se da ću uspeti, a tebi hvala. Ovaj post je bio zaista motivacioni i mislim da je od pomoći, bar meni.
    Takođe želim da upišem nešto što ima veze sa fizičkom spremnosti.
    U pravu si za sve što si napisala, odličan post!!

    milicaimp.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi, drago mi je što ti je od pomoći♥

      Izbriši
  7. Za mene je najveća motivacija neki cilj koji si sama postavim. Jedno sam vrijeme vježbala, ali sam ubrzo prestala jer nisam imala vemena tj. nisam se sjetila pronaći vrijeme za vježbanje za razliku od prije 2 godine kada sam svaki drugi dan bila na treninzima tenisa i sada mi to fali. Ali nema veze.
    Draga, post si napisala predobro. Svaka ti čast! Sve si objasnila i napisala i želim ti puno sreće! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Great post dear :)
    Can I ask you a favour? I've changed the url of my blog, so blogger is not showing my post on the feed of my readers anymore. Can you please go to my blog, unsubscribe from my followers and then follow me again? This way you will see again my posts on your blogger feed :) I really hope you can do that.
    xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post. Motivacija je vrlo bitna stavka za istrajnost u bilo čemu. :)

    Kathy's Delight / Instagram / Facebook

    OdgovoriIzbriši
  10. Svida mi se sto je post dugacak i opsiran i sto ostavlja utisak na one koji ga procitaju, sigurna sam. <3
    https://migsuniverse.blogspot.hr/2017/07/first-one_72.html Nas prvi post. :)

    OdgovoriIzbriši