nedjelja, 16. srpnja 2017.

My favourites from Rosegal

Hej dragi moji! Za danas radim wishlistu sa sajta Rosegal koji vam je svima poznat. 
Odabrala sam stvari koje su prigodne za školu, a opet ih možete nositi za neki izlazak ili neku posebnu prigodu. Razlog zašto sam gledala stvari koje su prigodne za školu je to da smo u drugoj polovici srpnja i vrijeme prebrzo prolazi. Uskoro će već početi back to school postovi i to sve, a najdraže od svega mi je kupovanje back to school odjeće i pribora. Da ne dužim više, pokazat ću vam stvari koje su mi se svidjele!


1. Floral Button Up High Low Blouse - klik ovdje
Ova košuljica dostupna je u raznim bojama, ali meni se najviše sviđa bijela. Izgleda baš posebno, nije obična zbog ovog prednjeg dijela, vidite i sami kako izgleda. Divna mi je!

2. Flounced Off The Shoulder Tartan Blouse - klik ovdje
Obično kada vidim off the shoulder košulje oni su ili prugasti ili na neki cvjetni print, a ovaj mi se sviđa zbog kvadratića i kombinacija boja. Mislim da bi se mogao kombinirati uz dosta stvari.

3. Cartoon Cat Print Metallic Hasp Backpack - klik ovdje
Samo ću reći da izgleda savršeno!

4. Geometric Circle Chain Bracelet Set - klik ovdje
Od nakita ponekad znam staviti choker i to je to. Ne znam zašto, ali ne nosim često narukvice makar su mi predivne. Ovaj set mi se baš sviđa.

To je sve za današnji post, čujemo se i pusa♥

Broj komentara: 18:

  1. Woow! Bluze su zaista predivne, pogotovo ona s kao kariranim uzorkom, ruksak i narukvice su također lijepe *-*
    Novi post ->This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Great selection dear :)
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post draga,samo tako nastavi,odlična si ♥
    Obožavam sajt Rosegal ☻

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna wishlista! Prva košuljica mi je vrh vrhova *-------*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se svidjaju ovi komadi garderobe sa golim ramenima, ranac je jako sladak i boja je divna sa svim ovim ukrasila. :)
    Pogledaj moj blog ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Zaista si divne stvari odabrala, kosuljica i ranac mi se najvise dopadaju!
    Prvi put sam na tvom blogu i vec mi se dopada tako da si dobila novog citatelja. ♥♥

    Uzvrati ukoliko zelis ♥https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Izabrala si prelepe stvari,naročito mi se sviđa ova bela majica ili košulja kako god bi nazvala,mnogo mi je sladak ovaj rančić prelep je! Svaka čast za stvarčice prelepe su!♥
    Objavila sam novi post,pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila komentar!Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/prava-velicina_17.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Divne stvari! Najviše mi se sviđa ova off the shoulder bluza:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Od svega što si izabrala, najljepša mi je off the shoulder košulja. Rukasak mi je isto presladak, ali nije nešto što bih ja nosila. Sjajne si stvari izabrala!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši