utorak, 25. srpnja 2017.

Summer Haul I Zaful

Hej dragi moji, dobrodošli u novi post☺Prije nekoliko dana došao mi je paket sa Zafula i stvarčice su me oduševile tako da vam jedva čekam pokazati što sam to dobila. Ako vas zanima, nastavite čitati!

U paketu našle su se dvije majice kratkih rukava, remen i četkica za šminkanje.

Prva majica je ova bijela i na njoj piše Wake up and be awesome što je jako fora. I ovo je prva bijela majica koju ja imam, više sam za crno, sivo, maslinasto i plavo. Uglavnom, htjela sam neku bijelu majicu i ova mi se jako svidjela, ima kao neke 'naljepnice' po sebi pa mi se to svidjelo. Materijal je jako dobar, dosta je čvrst i djeluje mi kvalitetno. Napravljena je od pamuka pa mi se zato čini kvalitetna. Naručila sam ju u M veličini i super mi odgovara. Link ovdje.


Druga stvar je ova maslinasto zelena majica, mislim da mi je čak bila i na wishlisti. Jako mi se sviđa, izgleda isto kao i na stranici. Ova ruža je jako dobar detalj i lijepo izgleda u kombinaciji s tom zelenom bojom. Naručila sam ju M veličini, iako sam možda trebala uzeti S jer mi je za mrvicu velika. Kako god, sviđa mi se i mislim da se može kombinirati uz dosta stvari. Mislim da materijal nije pamuk, nego nešto drugo, ali provjerila sam i na stranici piše da je pamuk.
Link ovdje.


Zadnje dvije stvari su ovaj vintage remen i  fan četkica. Ovakav remen je već neko vrijeme jako moderan, često viđam slike po Pinterestu. Meni se sviđa, izgleda jako zanimljivo, a opet izgleda jednostavno i elegantno. Uz sve hlače nosim remen, tako da ću ovaj puno koristiti. Link ovdje.
Fan četkicu želim već dugo, ali svaki put kad sam htjela kupiti onu od Essenca bila je rasprodana. Ovu sam koristila jednom i lijepo je nanijela highlighter, mekana je i lako se s njome koristiti. Izgleda jako slatko, nekakva je plavo-ljubičasta i definitivno je najzanimljivija četkica koju imam. Link ovdje.


Imam još za vas neke kupon kodove ako naručujete s Zafula, Rosegala ili Gamissa, slobodno ih iskoristite. 
Rosegalxie
Zafulxie10
GamissXie10

Došli smo do kraja, nadam se da vam se post svidio i pusa♥

Broj komentara: 9:

  1. Ovakvu zelenu majicu sam vidala u New Yorkeru. I bas mi je krivo sto ju nisam kupila. Sve su stvari super :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobar haul!
    Majice su preslatke, a remen mi je top, mislim da ću isti naručit. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovakav remen sam viđala kod Kendall Jenner i baš mi se dopao. Majice su mi preslatke! <3

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđaju sve stvarčice posebno druga majica,baš je dobra!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepe stvari, imam i ja takav remen sa zafula super je!

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši