ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

What's on my phone

Hej dragi moji! Za danas sam vam pripremila post koji ja osobno volim pisati i čitati, a to je što se nalazi na mome mobitelu. Radila sam već prije ovaj post, ali tada sam imala gomilu aplikacija koje sada više ne koristim pa zato radim ovaj post.
 Ako vas zanima taj stariji post, možete ga pročitati ovdje.

Imam LG G4c, zlatne boje. Imam ga nekih godinu i pol, meni je dobar, kamera je super, ali bilo bi bolje da ima više memorije. Preko njega imam neku rozu maskicu koju bih trebala promijeniti, ali to sad nije bitno.

Zaključani zaslon izgleda ovako, imam običnu bijelu pozadinu s crnim natpisom. Trenutno pozadine često mijenjam, ali nekad ih imam duže vrijeme. Ovu sam skinula s Pinteresta, i dolje vidimo neke aplikaciju koje su tu ako im moram brzo pristupiti.

Zaslon mi se otključa čim prođem prstom preko zaslona, nemam nikakvu lozinku ili nešto. 
Početni zaslon izgleda ovako, na njemu mi se nalazi nekakva morska pozadina i tu imam aplikacije koje najčešće koristim.

Imam Whatsapp, Instagram, Lite, to je aplikacija slična Messengeru, samo što troši puno manje memorije. Imam i Sportactive, to je aplikacija koju koristim za trčanje i naravno Pinterest. Chrome koristim svaki put kada nešto tražim na internetu, Easy Pedometer broji korake, udaljenost i potrošene kalorije. Subway Surfers je jedina igrica koju imam, zanimljiva mi je, pogotovo ako nemam interneta.
Imamo Youtube, VSCO i glazbu. 
Dolje su mi aplikacije koje dolaze s mobitelom, tj. one koje koristim najčešće. 





Druga strana zaslona mi je prilično dosadna, imam tu ovo za temperaturu i neke aplikacije koje dolaze s mobitelom.


I dok otvorim izbornik, imam većinu aplikaciju koje se nalaze na početnom zaslonu ili one aplikacije koje koristim jako rijetko. Tu se nalaze dvije stranice.


Došli smo do kraja posta, to je sve što se nalazi na mome mobitelu! Pusa♥

32 komentara:

  1. Great post dear :)
    https://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  2. planirala sam i ja napraviti ovako neki post, al zapravo shvacam da nemam bas nekih zanimljivih aplikacija ahahah samo one standardne.


    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post i jako mi se sviđa tvoja pozadina *--*
    Mnogo mi se dopada Sportactive i mislim da cu je instalirati :) <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Nadam se da će ti biti dobra♥

      Izbriši
  4. Odlican post! Koristim dosta aplikacija kao i ti. Prije sam Subway surfers cesto igrala, sada vise ne. Imala sam jedno vrijeme brojac koraka, ali cinilo mi se da ne broji dobro i brojao je i kada bih se vozila tramvajem i busom pa sam ga deinstalirala. Jako mi se svida pozadina. ❤

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Ja rijetko koristim mobitel (zato me i svi gledaju kao neku čudakinju), i najviše ga koristim za telefoniranje i instagram. I ja imam Lg mobitel, samo što ja imam drugi model, meni isto smeta što ima jako malo memorije i ne mogu skinuti sve što hoću. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post!Instangram i pinterest su mi jedne od najdražih aplikacija!

    Posjeti moj blog i zaprati,uzvraćam- funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš zanimljiv post. Uživala sam čitajući. Iskreno ja sam nova i do sada nisam videla ovakve postove na blogu. Divna si. :)♡

    Pratim te, ako želiš uzvrati :
    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam čitati ove postove. Ja obožavam subway surfers,isto volim koristiti pinterest i instagram. I da i naravno muziku preobožavam slušati!
    Novi post --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/pocnite.html

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post, baš si sve detaljno prikazala. ♥
    Zapratila sam te pa ako ti se sviđa moj blog, prati i ti mene. ♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post! Imamo neke iste aplikacije, a neke nemam haha. Od svih najviše volim Instagram haha. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post! Jako mi se svidio, samo nastavi tako..
    Zapratila sam te može uzvrat?:)❤

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako volim postove ovakvog tipa! Uglavnom provodim vrijeme na instagramu i weheartit-u, pinterest iz nekog razloga ne koristim često. Sviđaju mi se ove pjesme koje sam uspjela vidjeti haha :)
    Usput, primijetila sam da te iz nekog razloga ne pratim pa sam te sad zapratila.
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja sam prije isto više koristila We heart it♥

      Izbriši
  13. Odličan post! Volim da čitam ovakve postove. Od ovih ću definitivno instalirati Easy pedometer. Najviše koristim instagram :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post :)

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    OdgovoriIzbriši
  15. Imamo mnogo istih aplikacij :))
    Odlican post!
    Btw ja sam nova, pa ako hoces da pogledas moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši