utorak, 8. kolovoza 2017.

#BTSWP: Moji savjeti za učenje

Pozdrav dragi moji! Danas ću s vama podijeliti neke savjete i metode pomoću kojih ja učim i koje bi vam mogle biti korisne. Prije nego što krenemo, htjela bih reći da ništa od ovog neće djelovati ako se vi sami sa sobom ne dogovorite da ćete sjesti i naučiti to. Pokušat ću ne pisati previše, ali ovo je način na koji ja učim pa možda neće odgovarati svakome.


1. Nosite bilježnice i pišite bilješke.
Meni se često zna dogoditi da zaboravim bilježnicu iz nekog predmeta i onda pišem u bilježnicu iz nečeg drugog pa nju slučajno ostavim u ormariću, a doma mi treba to novo gradivo. Onda moram pitati nekog da mi slika, a to su muke koje vam ne trebaju! Pazite da uvijek imate sve u bilježnici. Isto tako, slušajte što profesor priča i objašnjava i zapišite to jer je vjerojatno bitno, a on možda to nije stavio na prezentaciju. Pogotovo kod matematike ili nekih predmeta za koje mislite da biste mogli zaboraviti kako se nešto riješava, to će vas podsjetiti i bit će vam lakše.

2. Pišite skripte.
Nakon što nekoliko puta pročitam što imamo u bilježnici i pročitam udžbenik na papir pišem najvažnije. To je dug proces, pogotovo dok učite za ispit i imate 2 mjeseca gradiva, ali je super što na kraju sve iz udžbenika i bilježnice imate na jednom mjestu. Tada podcrtavam ono najvažnije na skriptama tako da se količina gradiva još više smanji.
Ovo je primjer nekih mojih skripti iz geografije da vidite kako to izgleda.

3. Podcrtavajte.
Mislim da je jako bitno podcrtavati najvažnije, u udžbeniku ili na skriptama. Ja obično koristim dvije boje, ako imam previše boja to mi nije lijepo i samo me zbunjuje. Npr. imam roznu za najvažnije stvari, zelenu za neka objašnjenja i one bitne stvari, a ono što je napisano olovkom je manje važno, ali super ako zapamtim. 

4. Organizirajte vrijeme.
Vjerujem da poznajete sebe i otprilike znate koliko vam je potrebno za određeni predmet. Krenite s onim najvažnijim! Ako sutra pišete test iz biologije, biologija vam je prva na popisu stvari za napraviti. A zatim dolazi ono što bi mogli pitati, ali nije previše bitno i na kraju neka zadaća za koju vam ne treba puno vremena. Odredite si da biologiju npr. učite do 19:00, povijest ponovite do 19:30 i onda imate još pola sata ako morate napisati neku zadaću.

5. Slušajte glazbu.
Ovo neće odgovarati svima, ali možete probati. Ja uvijek slušam glazbu dok pišem skripte ili dok vježbam neki predmeti gdje ne moram govoriti naglas, nego nešto računam. 
Jednom sam snimila zvuk kako učim biologiju i onda sam te snimke slušala u busu, nisam sigurna je li mi što pomoglo, ali ako više volite slušati nego čitati, onda isprobajte. 

6. Imajte odmor.
Svakih 45-60 minuta uzmite mali odmor, može biti 5-10 minuta, ovisi kako se osjećate. Nemojte učiti 3 sata u komadu. Bolje da nakon sat i pol uzmete odmor od 20 minuta i onda nastavite dalje.

7. Vježbajte i ponavljajte!
Ponavljanje je majka znanja, jel tako? Jednom dok otprilike znate gradivo krenite ponavljati sve ispočetka, pričajte sami sebi, stvorite si neke asocijacije pomoću kojih ćete se sjetiti ili pitajte nekoga da vas ispituje. Što se tiče matematike, fizike, kemije vježbajte zadatke sve dok vam ne postane prirodno riješavati ih. Sve dok budete sigurni da znate sve i tada vas nikakav zadatak ne može iznenaditi jer ste dobro izvježbali.


To bi bili svi moji savjeti, nadam se da vam se sviđa, ako vi imate neki dobar savjet, napišite mi☺

Inače, napravila sam Facebook stranicu bloga koju možete pronaći ovdje, ako želite slobodno lajkajte i na njoj ću objavljivati kada objavim novi post. Hvala i pusa♥

24 komentara:

  1. Slažćem se sa tobom oko muka za traženje beležaka. Takođe volim da slušam muziku dok učim, nekako me opušta i uglavnom po pesmama pamtim delove gradiva. Odlični saveti draga ♥

    Konačno novi post na mom blogu Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  2. Slazem se za odmor i to jako!
    Mnogo je bolje kada neko uci 30 minuta i napravi odmor od 5-10 minuta jer ce tako lakse pamtiti. Odlicni saveti kao i za skripte, to jako pomaze. Ja sam to radila i sve preporuke. :)

    Novi post, pogledaj ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  3. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnooogo ti hvala na svim savjetima, sigurna sam da će mnogima poslužiti! Ja se radujem školi, ali učenju i ne toliko.. Sjajan post! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, drago mi je što ti se sviđa♥

      Izbriši
  5. Korisni savjeti!Inače,ne mogu slušati glazbu dok učim zato što imam pažnju zlatne ribice i prije imam karaoke nego što učim xd,no kome paše sretan je! Mislim da su ovo neki savjeti koji ne bi trebali biti novost,već koje bi svi trebali znati za korisno i efektivno učenje.
    A skripte spašavaju život :D
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  6. Verujem da smo gotovo svi, i ovog leta ispali iz forme, te ovakvi saveti zvek dobrododju. A s obzirom da se blzii nova skolska godina, drago mi je sto si napravila jedan ovakav post. Veoma korisni saveti, verujem da ce svima pomoci. Odlican post Petrice.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam neko ko pred početak škole sve isplanira i tog se držim tipa sedmicu i onda učim kad se sjetim. Jednostavno ne volim da imam neku određenu rutinu jer mi brzo dosadi, zbog toga nikad ne učim isto, uvijek koristim neke druge metode.
    Tvoji savjeti će sigurno mnogima koristiti! Super post! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlični saveti draga! Moraću ozbiljno da počnem redovno da učim jer kažu da je druga godina najteža😐 Što se tiče muzike uz učenje, to mi je uvek samo odmarali. Odvuče mi pažnju. Ali sam redovno snimala sebe kako pričam gradivo i to slušala, pogotovo kada su lekcije bile jakooo duge.

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  9. S vremenom, priznajem da mi je dosadilo biti kući, već dugo jedva čekam svu back to school euforiju i ponovni povratak u školske klupe, reorganizaciju i sve to, ali učenje nikako! :D
    Laylva

    OdgovoriIzbriši
  10. Mnogo koristan post, draga. Iako svake godine prolazim sa 5,00 ovi saveti će i meni pomoći. I ja sam počela sa BTS postovima, i smatram da nije rano jer postoje mnogo stranih blogerki i blogera koji čitaju moj blog, a njima škola počinje još u avgustu.

    laAdda | BTS #1: School Tag

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, takođe mi se mnogo sviđaju saveti, slažem se sa svakim, i bukvalno ne znam da li sam jedina ali kada čitam ovakve postove uvek mi naleti neki talas koji jedva čeka da krene škola pa da može sve trikove i savete da upotrebi haha <3 <3 <3


    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja tako čekam ponekad haha! Hvala♥♥

      Izbriši
  12. Slazem se sto se svega tice.Nedostajali su mi bts postovi.Obozavam da citam iste.Savrsen post.Divno pises.
    https://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši