nedjelja, 13. kolovoza 2017.

#BTSWP: Supplies Haul

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post. Ove godine sam kupovinu školskog pribora obavila nešto ranije, tj. nisam kupila još sve, trebaju mi još neke stvari. Kao što sam rekla, nikad nisam ovako brzo kupovala školski pribor, ali eto, ove godine je tako pa ću vam pokazati što sam kupila.

Sve osim jedne stvari kupila sam u Intersparu, uvijek tamo kupujem. Moram još kupiti kalkulator, one sticky notes, markere i možda pernicu. Neke stvari su mi ostale i od prošle godine.

Prvo ću vam pokazati bilježnice, sve su velikog formata, mislim da su 3 na kvadratiće, a ostale na crte. Imam ovu jednu koja je spiralna i ona će mi biti za kemiju jer tamo puno pišemo. Neke su mi ljepše, neke malo ružnije, ali tako je svake godine. Sviđa mi se što su šarene.






U Intersparu nisam uopće mogla naći neku bilježnicu koja bi bila prigodna za planer, što me pomalo rastužilo hah, ali kupit ću ju kasnije. 
Kupila sam još špince za tehničku, tj. mine, zavisi kako govorite. Olovke imam još od prošle godine zato što ih nikad nisam koristila, a prije sam pisala samo s olovkama. Kupila sam još i dvije gumice koje uvijek trebaju.
Ovaj blokić koji dolazi s penkalom je iz Lidla, kupila sam ga kao utjehu jer nisam našla planer. Na stražnjoj strani ima magnet pa ga možete staviti negdje i zapisati neke stvari koje ne smijete zaboraviti. Ja mislim da bi bio super za to do liste i možda ću ga ja za to koristiti. Bilo je i drugačijih dizajna, ali meni se ovaj svidio.

To bi bilo sve za ovaj haul, nadam se da vam se svidio i pusa♥

Broj komentara: 38:

  1. Divan haul draga! Sve sveščice su ti lepe, ali ona sa spiralom mi se baš dopada. I ja redovno kupim mine i nikada ih ne iskoristim jer pišem uvek hemijskom olovkom. :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican haul. Svescice su jako lepe i zanimljive.
    Ja vec kukam jer za manje od tri nedelje se vracamo u skolu tako da ne nameravam da pisem BTS postove jos uvek. Inace tvoj post mi se jako dopada :)

    Ukoliko zelis da se pratimo, javi se na mom blogu :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post. Sveske su bas simpaticne. ❤

    Pogledaj novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, koliko je preslatka sveska sa ananasom ♥
    Prelstake sveske ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  5. Ugh,škola.Inače,svake sam godine kupovala nove stvari/bilježnice,ali ove godine kupit ću samo neke bilježnice,dvije kemijske,malo otrova(what?)..
    No,unatoč mojim glupostima,divan post draga !
    I ako te ne volim jer postavljaš stvari vezane za školu,i dalje te volim jer su bilježnice PREFORA! :D
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post! Mislim uopće nije divno što škola počinje, ali stvari su divne, da se razumijemo. Imamo isti blokić iz Lidla. I ja sam obavila skoro cjelu trgovinu (zapravo moja mama, ali sam joj ja rekla šta da kupi jer mene nije bilo kući). Ne znam da li si vidjela one bilježnice iz Lidla, ali te sam si ja kupila i baš su mi lijepe. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nažalost nisam vidjela te bilježnice u Lidlu♥

      Izbriši
  7. Ja još uvijek nisam obavila BTS kupovinu, ali učiniću to uskoro. Ti si kupila preslatke sveske i pribor. Odličan post, Petra! ♥♥♥


    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-outfits.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne znam zasto, ali definitivno vise uzivam da gledam stvari kupljene za skolu nego ovako mejkap i clothes haule haha. Sjajna kupovina draga, zaista veoma interesantna! Jako mi se ddopadaju stvari koje si kupila.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova sa ananasom je bas super, ona mi se najvise dopada! :)
    Ja sledece nedelje idem u kupovinu za skolu i jedva cekam, bas se radujem. Obozavam da kupujem lepe sveske i sve one sarene hemijske koje cu vec do kraja godine izgubiti haha! :)

    Otvorenog srca sa vama: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisam obavila BTS kupovinu, ali planiram uskoro. Tvoja kupovina je divna, stvarčice mi se dopadaju, a sveska za hemiju sa spiralama je predivna:)

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaao kako su divne ove biljeznice!! Ne znam koju bih izdvojila kao najljepsu. Definitivno mi je uvijek bilo najdraze kupovati biljeznice ☺

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Super post i predivne stvarčice,bilježnice su baš slatke! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Ajme Petra, škola? Već?
    Ja u shopping idem na prvi dan škole, ne želim uopće da se zamaram hahah.
    No u svakom slučaju fora haul, bilježnica sa ananasom je prepreslatka!

    felizhanna.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  14. Odmah me glava zaboli kad shvatim da je skola blozu i da moram i ja obavit kupnju haha :)) biljeznice su preslatke! Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot

    OdgovoriIzbriši
  15. Uhhhh da li je vec krenula skolska sezona? :((( Makar je dosao period kada mozemo kupovati slatke sveske i skolske stvarcice, ali ipak.. skola! Kako bilo, odlican post :))
    Novi post --- http://mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se samo i veselim kupovini haha, hvala♥

      Izbriši
  16. Jedna od rijetkih stvari koje volim oko škole je školski pribor, imam dosta sličnih bilježnica, prva na prvoj slici mi je preslatka! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam kupovati školski pribor! Jako mi se dopadaju bilježnice, uživala sam u postu :)
    Želim ti puno sreće u novoj školskoj godini!
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. hi dear, great post!
    I'm a new follower (234) of your wonderful blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  19. Predivan, pa mogu reći haul... Sveske mi se pogotovo sviđajuu i nadam se da će ih beleške činiti još lepšim i iznutra kao i spolja.. Sve najbolje ti ovom prilikom želim u novoj školskoj godini hehe <3 <3 Takođe fotografije su prelepe, mnogo mi se sviđa raspored stvari na njima <3 <3 <3



    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši